11.2.09

Slumdog Millionaire Filmi Konusu

Yazı: Slumdog Millionaire Filmi Konusu

Slumdog Millionaire.Bu filmi birçoğunuz izlememiştir.Türkiye'de zaten gösterime girmedi daha 27 Şubatta girecek.Eğer sinemaya gideceksiniz gideceğiniz filmler arasına bunu da alın.Mesela şuan da Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi diye bir film oynuyor sinemalarda.Milyoner filmi Benjamin'i Bafta ödüllerinde hallaç pamuğu gibi attı.Tam 7 dalda ödül aldı.


Slumdog Millionaire filminin konusu ise hayli ilginç.Birçoğunuzun ilgisini çekecektir.Benim çekti mesela.Şimdi Jamal diye 18 yaşında bir gencimiz var.Bu Jamal bir gün kafasına esiyor benim neyim eksin lan diyerekten ülkemizden de bildiğimiz Kim 500 milyar ister tarzı bir bilgi yarışmasına katılmaya karar veriyor.Olay Hindistan'da geçiyor söyliyeyim.

Yarışmada genç,eğitimsiz Jamal büyük ödülü kazanmaya çok yaklaşıyor.Ramak kalıyor yani.Daha sonra polis ve program sunucusunun lan bu salak nasıl kazandı tarzında düşünmelerinden sonra.Kesin hile yaptıda kazandı diyereken çocukçağızı tutukluyorlar.Vah garibim.Acıya bilirsiniz:)) Türk filmi gibi:)

Tutuklanan Jamal suçsuzluğunu kanıtlamak zorundadır ve bunun için kısa ama çilelerle dolu yaşantısını (abartı var) anlatmaya başlar.Bunun sonucunda şok gerçekler ortaya çıkacak.Vay anasını sayın seyirciler diyebilirsiniz o kadar:).Sonra gelişir olaylar her filmde olduğu gibi:)

Slumdog Millionaire filminin iki yönetmeni var.Kim bu amcalar derseniz Danny Boyle, Loveleen Tandan.Şapka çıkarılacak bir filme imza atmışlar.İzleyince sizde hak vereceksiniz:)İçinde Hindistan'ın olduğu bir filmi bu kadar beğeneceğimi sanmazdım:)unutmadan filmin müzikleride güzel:)

Filmin fragmanıda işte burda şimdi:)




27 Şubatı bekleyin.Yok ben beklemem derseniz mahallenizdeki korsancı abiye uğrayın:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. 15 dalda oscara aday gösterilmiş, gelmiş geçmiş en iyi film diyorlarmış :)...

  2. Evet Oscar adaylıklarıda var tabi :)) Ama gelmiş geçmiş değil o kadar.Göreceli birşey:D

  3. Kerem dedi ki...

    Babil 2...
    Amerikalıların önünüze koyduğu her şeyi yiyip içmeyin. Bi sorgulayın!

    Hintli'den dayak yiyen Hintli çoceğu Amerikalı kurtarıyor. Helal size!


Leave a Reply