5.2.09

Pucca ve Ukturk Msn Diyalogları 2

Yazan: Ukturk | 5.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Pucca ve Ukturk Msn Diyalogları 2

Merhaba alttaki yazıya bakmayın çabuk atlattık.Neyse konuya geçiyorum.Bu kezde blog dünyasının kraliçesi Pucca ile olan msn diyalogumuzu sizlerle paylaşacağım.Bu da dün gece veya sabah saat 04.00 sularıydı.Belki de daha da geç.Diyalogun hepsini vermedim.

Dikkat edecek olursanız bazı yerleri kestim, sildim.Odraki isimleri merak ediyorsaız daha çok merak edersiniz.Pucca ve bana 1000 kontür yüklerseniz açıklayabilim.Herşeyin bir bedeli var sonuçta:P:p hehe:D Kıskanmayın nan:P Çalışın sizinde olur:D

' ukturk:

Pucca hanım sabahıız aydın olsun inşallah

PuCCa:

sizinde efendim

tatlı rüyalar

ohaaa

ukturk

resimde çok pi*sin lan

' ukturk:

teşekkürler rüyamda seni görürüm inşallah nasıl pi* kötü mü olmuş

PuCCa:

hayır abi

resmen höh dedim burda

bu resim çok iyi

' ukturk:

çok tatlı bir gülümseme işte kızları böyle kandırıorum

hehe

PuCCa:

valla kandır

resmen uykumu açtın ahaha

' ukturk:

hehe sende benimkini açıyorsun zaten

PuCCa:

cidden çok iyi bunla manyak iş yaparsın sen

' ukturk:

yapıyoruz zaten resme ne gerek ama işlerden vakit olmuyor bu saatte bile iş iş iş iş

PuCCa:

canım yaa

' ukturk:

öle ya seni alıp kaçayım diyorum bazen bu diyardan

PuCCa:

götür beni valla

sadece zenginlerin yaşadığı diyarlara

ahaha

' ukturk:

işlerimi halledeyim kaçırcam seni kimseye söz verme hehe

PuCCa:

tamam

' ukturk:

sen istanbulda mısın

PuCCa:

evet

bulaşalım mı dicen

' ukturk:

bilmem neden olmasın diyorum

PuCCa:

ahaha resmine tav olduk diye hemen

' ukturk:

ok ya sadece tanışırız diye o kadar

blog kardeşliği babında

PuCCa:

ahaha

.......................

' ukturk:

yok ya şimdilik..........:D

PuCCa:

hadi yaa

................

' ukturk:

bende bütün blog camiası var zaten

PuCCa:

********* onu sevmiyorum

*********sevmiyorum

********* sevmiyorum

' ukturk:

kimi seviyorsun

beni?

haha

PuCCa:

ahaha

' ukturk:

......................çokta tın yaa

PuCCa:

...........

onuda sevmiyorum ahaha

o salak yaa

' ukturk:

korkcan bunlardan

' ukturk:

hehe salak işte

senin eline su dökemezler sultanım onlar

PuCCa:

ahaha

' ukturk:

için dışın bir işte daha ne olsun seviyorum senin gibileri

öl desen ölürüz vur de vururuz

PuCCa:

ahaha

sen böle bu resmindeki gibi bana bak

yeter aslanım

yalnız yazış tarzım bile değişti ahahaha

' ukturk:

hehe bakarız bu 4 numaralı bakışım

PuCCa:

saf anadolu delilanlısı gibi yazdım ahaha

' ukturk:

aslanım falan

bunu da mı

' ukturk:

Bu teyyare geyik hatun valla

PuCCa:

siz buluşmadınız mı lan teyyareylen

' ukturk:

cık olmadı öle birşey

ben bilmem Pucca bilir dedim ona sor dedim

PuCCa:

inanılmaz kafa kız varya

biz onla izmirde alemlere akmıştık

' ukturk:

valla bence de iyi tam kafa doğru

benimle de akın birgün o gün gelir mi bilmiyorum

PuCCa:

araban var mı

ahaha

' ukturk:

var

PuCCa:

oo tamam o zaman

benim için değil

ben zaten mekezdeyim artık

teyyarey, bırakırsın ahaha

' ukturk:

hehe bırakırız tabi köpeği olur

tokyo drift açarız oh ne güzel

PuCCa:

bide ikimize birdeen yükleniyorlar

' ukturk:

heh remix yapacaksın onla onu karşık

ben gittim rüyalarımın meleği

PuCCa:

tamam görüşürüz beybi

tatlı rüyalar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 20 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ukturk nereye dikkat sol kolumla kaşım yok aq :s

    sol kolumu gulerken masaya carptim kaşımı da son paragrafı hem okuyup hem sigara yakarken yaktım :s :)

    gitti kuafor parasi aq :s

  2. Ben sana gönderirim kuaför parası da neymiş:P:p

  3. Adsız dedi ki...

    Puccanın sevmediklerini merak ettim ben. birde sana teyyareyi ayarlamaya çalışıyor gibime geldi aman dikka =)

  4. ahah teyyareyi görsen dikkat dermisin aceba gurban olsun lan bu çarpık bana :P
    o diilde devam yazısı gibi olmuş bizim diyaloglan :D
    araban varsa valla akarız ukturkcuum puccayla arabalı birini beklioduk zati 2 aydır :D

  5. Bizim buraya hiç adsız arkadaşlar yazmadı.Ama onları da bekliyoruz buraya:P:p

    Teyyare 2 ay az olmuş biraz daha bekleyin daha tam pişmemişsiniz:P haha:D

  6. olum hani onları koymucaktın ahahaha :PPp
    ben merkezde oturuyorum.. arabalı istemem artık.. ama teyyare için şart.. o yüzden akbilini alıp gelirsen akbilinle gezmek zorunda kalırsın :PpP

  7. ben de istiyorum pucca ile msn sohbeti:(((( sanal-blog dünyasında hikayelerini okuduğun biri ile gerçekte biraraya gelmek çok garip bir duygu olsa gerek:)

  8. ukturk hepimizi diskoya götür sen bence:D

  9. Pucca ile tanışmak isteyenler msn adresimi kaydetsinler sizi buluşturcam cüzi bir ücrete:P:p

    Böcek ayıp ettin hallederiz ne demek:D

  10. ukturk'un uzun zamandir pucca'da gozu vardi zatiii sasirmadim, ben su sevilmeyenleri merak ettim :P

  11. ukturk'un uzun zamandir pucca'da gozu vardi zatiii sasirmadim, ben su sevilmeyenleri merak ettim :P

  12. Yazın bi kamp yapıp hepimiz toplaşsak nası fikir ama :D Önceden kendi forumundakiler buluşmuştuk...T-shirt falanda bastırmıştık....Böle şekil bişi yapalım ukturk dostum ama ben yaşlandım organize sana ait canlı canlı kopalım :D

  13. bütün bilok alemi çekiştirilmiş :D :))))

  14. blog editörü-blogmania olarak bir organizasyon düzenleyebilir,bir buluşma gerçekleştirebilirsiniz ukturk bey

  15. Valla usta, ben içinde 'hayranlık' barındıran msn muhabbeti çok gördüm ama bunun gibisini gerçekten görmemiştim. Ama yani için dışın bir geyiklerine hiç gerek yok. Bunun yalan, hayır yalan değil de niyeti belli etmeme hareketleri olduğunu o da biliyor, sen de biliyorsun :)

    İçin dışın dışın dışın. Bu kadar ciddiyet içerir bu laf

  16. Organizasyon güzel olur aslında.Toplaşmak kaynaşmak laızm:P.p

    Aramızda ki ilişkinin seviyesini açık etmek istemiyorum.Lütfen :p:P haha:D

    Bizde yalan yok.Demişsek doğrudur:D

  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  18. kuaforum 30 bin dalır istedi LoLLa kasini anca duzeltirim deyu :)))

    hayir bilmek istersin diye dusundum :)
    eheueheu

    kisses

  19. son yorumda tuhaf bi yazmim hatasi olmusta :))
    hala gecerli 30 bin dalır :))))

  20. eveet ukturk.istanbul'da yaşayan biri olarak bu şehirdeki blogger'lar olarak bir yemek düzenleyebiliriz.Ankaralı blog yazarlarının buluşmalarını okudum hep nette.(onlar tabi daha ciddi teknolojik konuların tartışmasını yapıyorlar) biz hele kişisel konuları yazanlar biraraya gelsek,sırf o günden bile blogumuza yazacak çok konu-malzeme çıkar:) (tabi hayal şu an için,ama türkiyede büyümekte olan bu blogalemi etkileşimde bulunursak çok daha gelişecektir.)


Leave a Reply