23.2.09

Pino'nun Yeri : Yetenekli Blog :P

Yazan: Ukturk | 23.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Pino'nun Yeri : Yetenekli Blog :P

Bu ara çok güzel bloglarla tanışıyorum.Kısmetim mi ne açıldı artık bilemiyorum.Bundan önce burda sevgili Nil'in bloguna yer vermiştik.Kendi alanında önemli bloglardan biriydi.Yine kendi alanında çok çok önemli bir blogu sizlerle buluşturacağım.

Blogun Adı: Pino'nun Yeri

Pino, süper ötesi bir blog.Pino'nun çizmlerine hayran kalacaksınız.Daha önce nasıl karşılaşmadım kendisiyle bilmiyorum ama çok güzel.Bu kadar yetenek bende olsa billboardlara ilan falan astırırdım heralde.

Taa 2005 'den beri bizlerle Pino.Zaten büyük bir kitleyi peşinden sürüklüyor.Sadece bloguyla değil Bilim Çocuk ve Meraklı Minik dergilerinin kapaklarını,içindeki oyunların çizimlerini birçok şeyi Pino'nun elinden çıkıyor.Tabi bunlar benim bildiklerim belki daha birçok dergi vardır:P

Tabi bu çizim sadece ellerde bitmiyor bence.Böyle güzel ve düzgün şeyler çizbilmek için insanın biraz zeka seviyesininde yüksek olması lazım değil mi? Hayran kadlım gerçekten.Alın size takip edilesi içi dolu dolu bloglardan biri daha.

Sadece rsimlerden oluşmuor blog aslında resimlere Pino duygularını aktardığı gibi yazılarıylada destekliyor resimleri.Aynı zamanda müzikte var.Herşey var.Hem ses var hem görüntü:P:p Şu çizimi çok beğendim ben bomba çok komik:P Bende de var bir tane böyle:D



Eylemlerimiz devam edecektir:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çok cici bir blog ya.... :)

  2. Evet çok cici.. örnek al biraz:P:p

  3. Daha önce keşfetmiş olduğum bir blog. Oraya her girişimde, suluboya resim defterinin içinde gibi hissediyorum kendimi.


Leave a Reply