15.2.09

Pelin Batu : Nasıl Bilirsiniz Cemaat?

Yazan: Ukturk | 15.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Pelin Batu : Nasıl Bilirsiniz Cemaat?


Evet bu aralar kafamı kurcalayan bir soruyu sizlere soracağım.Pelin Batu sizce güzel mi veya şöyle sorayım.Nasıl bilirsiniz Pelin Batu'yu:P.p .Bence güzel biraz boyu kısa olsa da çıtı pıtı bir hanım kızımız:P:p Ama bugün bir arkadaşımla bu konuda ters düştük.

Dedi,ya bırak neresi güzel İnal Batu'nun (Eski Büyükelçi)kızı olmasa olmazdı böyle birşey.Onun sayesinde getiriyorlar biryere.Doğuştan ünlü bu.Sen de tanımazdın öyle olmasa...Allala dedim sensörlerime sorun mı var acaba.Çünkü genelde hiç yanılmam güzel,iyi dediysem güzeldir ve iyidir.Ama bu kez öyle olmamıştı.(Hikaye gibi oldu:D)

Sonra efendime söyliyeyim bakalım nette neler demişler her türlü sözlük,forum falan karıştırdım sonuçlar ilginç gerçekten.Ama bunları söyleyen bayanlarda olabilir.Bir çekememezlik kıskançlık durumu olabilir.Çünkü çok bilgili tarih eğitimi almış bir kızımız:P Neyse söylenenlerden bazıları;

- Zencefil gibi hatun..
- Hıncal uluç olma yolunda hızla ilerlemektedir. eğer sporla ilgili yorum da yapmaya başlarsa önü alınamaz..
- Murat bardakçı'nın karşısında otururken kıyafetinin enteresanlığı haricinde programa ne kattığını henüz anlayamadığım kadın...
- Haberturk'de bazı programların dekor malzemesi...
- Entel görünümlü, manken zekalı oyuncu. memento zekalı insan...
- Türkiye'nin en güzel kadınıdır...
- Mahşer günü bütün güzellerin sancağı altında toplanacağı nazenindir. bütün kudretli şairlerin sen derken kastettikleri o derinlikli anlamdır.
- Hem entelim hem güzelim havalarında kendileri.


Bunun gibi daha bir milyon görüş var.Ama genelde olumsuz görüşler.Belki de bir çekememezlik vardır.Bizim halkımız öyledir.Eğer babanız,amcanız,dayınız veya işte aileniz önemli bir şahsiyet ise şöyle derler."Nan tamam işte o olmayacakta ben mi olacağım" .

Çok saçma ben çok beğeniyorum kendisini.Canım benim.Programlarını fazla izlemesem de arada açıp bakıp geri kapatıyorum.:P:p Tarkan'dan Ölürüm Sana şarkısı Pelincime gitsin.:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 16 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bence oldukça hoş bir bayan.. Evet bilmiş gibi duruyor çıktığı programlarda ama biliyorda öyle duruyor.

  2. "Memento zekalı insan".

    En iyi tanım bu sanırım. Konuşmaya başladıktan sonra diyeceklerini toparlayamıyor ve sonunu getiremiyor.

    Ha seviyoruz o ayrı...

  3. ben taş diye biliyorum, gotikTaş :)

  4. @kalemkeş aynen bence de hocam

    @M.Deli toparlayamasa da memento olsa da o Peliinn bizim Pelinimizdir La la la:D hhaa:D saçmaladım:D

    @Lolla çok farklı bir yorum kattın olaya valla Gotik Taş:P:p

  5. ya ben eskiden pek bi severdim o hatunu,ama Habertürkteki o programa kadar,insanın içini bayıyolar ya...Gelen konukların yüzüsuyu hürmetine bile izlenmiyo:)

  6. ehuehueheu tesekkur bebeem :)
    hatun super edebi tipiyle pek bagdasmii

  7. bana çekici gelmio bu özellikle garip garip bi konuşması var baygın baygın da bakıo anca uyku getirtir bu ne o ukturk sen ki vicoras secret meleklerinden aşşa hatun beenmessin noldu da beendin bunu hayret:D

  8. ölü balık gibi bakıyor ya güzellik göreceli diye boşuna dememişler ama cidden ben kendisini tanımıyorum desem yeridir ne iş yapıyor bu bayan

  9. Esra hanım söyliyeyim hemen sinema oyuncusu,köşe yazarı,televizyoncu (şimdi habertürk'te bakabilirsiniz:P) ve daha bir sürü şey..

    Biyografisi burda var..
    http://www.osmansinav.info/fan/guncel-haberler/pelin-batu-kimdir/

  10. ciddiye almanıza üzüldüm açıkçası benim tanımamaktan kastım kaale almamak gibi birşeydi :)
    üstelik çok sıradan biri ondan cok var yanii bu sefer anlatabildiğimi umarım

  11. bi kere ayakları cok çikin arkadasım yahu.. ben bı dergıde gordumdu.. aman dedım kapadım sayfayı, kokuyodur da bunlar laağn dedim öeh.

    bi de yerım onun entellıgını.. bana mı entelsın bacım? iki cüme kur konus beah!

    işin acıgı, evet, cok guzel bi ablamız, şahlaların gülü. biraz kıskancım o konuda, ben sehla olsam emınım yuzume bakmazdı kimse. çok üzülüyorum.. böhü.

  12. Evlenilecek hatun kişisi:)))

  13. bence taş gibi hatun walla :D

  14. kaliteli ve son derece kendini geliştirmiş bende beğeniyorum:)

  15. travesti sesli

  16. Adsız dedi ki...

    R leri yeterince iyi vurgulayamadığından ötürü asla karizma olamıyor.bence bir kadın ne denli güzel görünüyor olsada, eğitimli olsada, hitabet sanatı yoksa bende o kadının güzelliği o anda biter.napiim buda benim takıntım işte.


Leave a Reply