15.2.09

Nil Ertürk : Yeni Moda İkonunuz (Eyes of Me)

Yazan: Ukturk | 15.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Nil Ertürk : Yeni Moda İkonunuz (Eyes of Me)


Evet sırası geldi galiba.Daha beklemeye gelmez.Sanırım 3 gün önceydi.Pucca dürttü beni.Ukturk bak şu bloga bayılacaksın dedi.Ne blogu dedim.Dedi moda blogu.Aman ben işte ne olacak hepsi aynıdır derken bloga girdikten sonra gerçekten bir moda ve lifestyle bloguyla karşı karşıya kaldım.Şaşkınlık içerisindeydim.Önce ne yapacağımı şaşırdım.Sonra tabiki tüm soğukkanlığımla gözlerimi dört açarak blogu gezmeye başladım.:P:p Tam 1 saat falan dolaşmışımdır.

Ayrıntılara geçmeden şunuda belirtmezsem çatlarım.Pucca ve Zodyaklı Sisters'dan (bence öyle bir blog açmalılar:D)sonra gördüğüm en hoş bloggerlardan kendisi.Maşallah deyin ama:P Ohh içimde kalmadı:D

Blogun Adı: Eyes Of Me (Nil Ertürk)

Hani bizim sloganımız bir blogtan çok daha fazlası ya.Bence sevgili Nil'in bloguna da şu slogan çok yakışır gibi sanki.Bir Moda Blogundan çok daha fazlası.Gerçekten de öyle.Moda blogu dediğin böyle olur işte.Diğerleri nasıl peki hepsi birbirinin kopyası yok şunun yaz kolaksiyonu bunu kataloğu falan ordan burdan alıp koyuyorlar.Tabi onlarda olacak ama hep değil.Bir Moda Cadısı'nı biliyordum tam manasında moda blogu olan.Şimdi bir de sevgili Nil'in blogu.

Yabancı moda bloglarından Karla's Closet var onu takip ediyordum.Zaten Nil'de onu çok seviyormuş.Bence ondan daha iyi.Nil hem güzel ingilizcesi ve Türkçesi ile güzel fotoğraflarına yorumlarıylada eşlik ediyor.Bu arada burdan Karla'ya sesleniyorum saçlarını uzat kısa saçla oğlan çocuğu gibi duruyorsun:P:p Unutmadan söyliyeyim.Nil'in blogunda gördüğünüz tüm fotoğraflardaki bayan sevgili Nil.Zeraftine hayran kalabilirsiniz şimdiden söyliyeyim.

Blogtaki fotoğrafları ise Nil'in erkek arkadaşı tarafından çekiliyor.Blogtaki fotoğraf kalitesi gerçekten çok iyi.Özenle hazırlandığı belli.Birgün bana da bir katalog çekimi yapsınlar tüm dolabımı sizinle paylaşayım.Ukturk dolabının kapısını bize açtı:P:p haha:D

Neyse sulandırmayalım:D.Nil Ertürk'ün blogu Aralık 2008 den beri bizlerle.Ama daha önce koyduğu fotoğraflar Photobucket bandwtih sınırını aştığı için gözükmüyor şuanda.Ama üzülmeyin.Nil'in buram buram zerafet ve moda kokan fotoğraflarına Nil'in blogunun sağ tarafıdanki Lookbook sekmesinden ulaşabilirsiniz:P.


Son zamanlarda gördüğüm en güzel bloglardan.İşini iyi yapıyor bence.Hakkını veriyor.Öyle oluncada güzel şeyler ortaya çıkıyor.Eğer sizde modadan geri kalmak istemiyorsanız veya acaba pantalon ceket mi yoksa etek mi giysem yok cıkk en iyisi blue jean diye kararsızlık yaşıyorsanız Nil size güzel kombineleri ile yardımcı olacaktır.

Yeni Moda ikonunuz Nil'i tanıtmaktan kıvanç duydum gerçekten.Ciddiyim bu konuda:P:p

Nil'e not: Lookbook davetiyesi istiyorum efendim fazla varsa(ukturk@msn.com)(Çıkarcı bir bloggerım ben:D)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. puccayla ikiniz blogun iyisinden anlıosunuz (;

  2. Selam Uktürk,

    Çok teşekkürler, bu harika blogu bizlerle tanıştırdığın için... Gerçekten harika bir moda blogu bulmuşsun. :)))

  3. aaaa son zamanlarda keşvedip,bağımlısı olduğum bir bloggerı görünce mutlu oldum:)
    valla bayılıyorum hatuna ya,karla halt etmiş:)
    Karlanın bacakları çarpık bi kere,hemde çok kötü giyniyo...
    Nilin fotoları renk renk,kıyafetleride harika,öle giyinmek isterdimde üff işte bi tarz tutturmuş gidiyoz,olmuyo:)

  4. ukturk çok çakalsın sen :PpP
    kıza hastayım ben.. manyak güzel yüz hatları var.. ve çok renkli..

  5. @Böcek yoksa kardeşmiyiz ki:P:p

    @Arzu teşekkürler.Eğer böyle gördüğün beğendiğin blog olursa söyleyebilirsin:P

    @Sycorox Karla tam bir felaket ya ama kıyafetleri güzel bence:P:p Ama saçları değiştirmesi lazım bence:D

  6. Pucca sana katılmamak elde değil:P:p

  7. Bu yazının mutluluğuyla tez danışmanımın senaryomda ciddi değişiklikler yapma fikrine "tabii canım yapalım zaten gereksiz yerler onlar sil sil" gibi bir yorumda bulundum. Vücudumdaki serotonin oranı düştükten sonra ne düşünürüm bilmem :P Tekrar teşekkürler :)

  8. Blog çok dinamik..Güzel blog iyi keşif Ukturk.Blogun iyisinden anlıyorsun :)))

  9. @Nil, öncelikle davetiye için teşekkürler:P:p

    Şöyle söyliyeyim.Bu tez danışmanı hocalara dikkat etmek lazım hiçbirşeyi beğenmezler benim Master da bir Mrs. Smith vardı.Hiçbirşeyi beğenmediği gibi bunu ekle bunu çıkar şunu sil.Şu kaynağı bul derdi.

    O yüzden herşeyi kabul etmemek lazım.Galiba şuanda seratonin oranı düşmüştür.Pişmanlığını burdan hissedebiliyorum.:D

    Birde bizim blogun moda bölümü şekline sağ tarafa yer açacağım.Herkes görsün:P:p

  10. Cok sevindim Nil'in blogunu burda gördügüme, bende severek takip ediyorum onun blogunu! :)

    Nesli

  11. evet kıyafetler çok güzel.. beğendim ben de :)


Leave a Reply