2.2.09

Nihat la Sivrisinek (Nihat Sirdar - Alem Fm)

Yazı: Nihat la Sivrisinek (Nihat Sirdar - Alem Fm)

Bir radyo programımızı sizinle paylaşacağım.Radyo dinleyen tüm insan evlatları biliyordur zaten bu programı.Nihat'la Sivrisinek.Nihat Sirdar ve Güçlü Mete birlikte yapıyorlar programı.Eğer hiç bilmiyoranız Sivrisinek'in sesi normal ayarlarınızla oynamayın:)

Türkiye'de dinlenebilecek saygın güzel programlardan biri bence.Bir de İstanbul'da yaşıyorsanız hele de birde trafikteyseniz dinlemeniz gereken bir program.Bildiğiniz gibi İstanbul trafiği malum.Bir de akşam trafiğini hiç söylimiyeyim.Programı dinleyerek sürekli olarak yol durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.Bu arada da yolda kontak kapattığınızda en iyi arkadaşınız olacaktır bu program.


Program hangi radyoda peki.Nihat'la Sivrisinek saat 18.15 ile 20.00 da Alem Fm'de.Ben şahsen bizzat kendim hergün dinliyorum.Sadece trafik bigisi vermiyorlar tabi gündemdeki olaylar ve kendi belirledikleri bir konu üzerinde sohbet ediyorlar.İnce espriler ve dinleyicilerin mesajlarıyla program çok renkli bir hale geliyor.Bir çok kişiye tavsiye ettim size de ediyorum.Dinleyin evladım.

Radyo dinlemeye başlayınca tv izlemek istemiyor insan.Ben bazı radyo proramlarını bir dizi takip eder gibi dinliyorum hergün.Hem işinize de mani olmuyor.Kulağına tak dinle.Ne işi yapıyorsan yap.:)

Nihat Sırdar'ın birde sabahları Nihat'la Curcuna programı var.O programda çok güzel.Eğer o vakitler uyanıyorsanız dinlemek iyi gelir size yolda arabada:)

İnternetten Alem Fm dinlemek için tıkla.Ordan Online yayını seçin:)Online mesaj göndermek için nihatsirdar.com'dan üye olarak yapabilirsiniz.Hepinizi bekliyorum.Komisyon alıyorum onlardan ben:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Sabahları da var Nihat'ın programı.
    Müptelasıyım.12 senedir her sabah onun sesiyle uyanırız...

  2. Haha nan hergün yolda eve gelirken dinliyorum.Bir de karşıdan geliyorsam program bitiyor yol bitiyor valla:P:p

  3. Kaç sene saymadım ama çok uzun bir süre eşimle onun sesiyle uyanırdık sabahlara... Eşimin mesleği nedeniyle sürekli yer değiştirdiğimiz için şu an bulunduğumuz yerde her radyo kanalı çekmiyor ve maalesef artık bu keyfimiz ve lüksümüz yok ama akşamları fırsat buldukça netten dinlemeye çalışıyorum mutlaka...
    Çok eskilere götürdün beni. İyi geldi. :D

  4. Chaotic seni görmek ne güzel:P:p Blog olarak eskilere götürdüysek ne güzel çok sevindim.BlogMania yazarları çalışıyor:P

    En takdir ettiğim blogculardansın. Birine saygı duymak böle bişey galiba.Yerin ayrı bizim için:D Sevgiler.

  5. Evet, aslında kısa ama bana çok çok uzun gelen bir süre bazı sağlık sorunları nedeni ile olamadım buralarda ama şimdi acısını çıkartıyorum. Ayrıca çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Blogmania da her bir yazarı ile çok değerli benim için...
    Sevgiler benden... :D

  6. Geçmiş olsun o zaman.:P Kendinize iyi bakın:D

  7. netten online dinliyorum süper program nihatta öel tabe :D

  8. Adsız dedi ki...

    bunu gördünüz mü?

    http://www.facebook.com/group.php?gid=67710107315

    canlı izlemek de nasip olucak inşallah :D

  9. Adsız dedi ki...

    hep esmer hayal etmiştim...sarışın çıktı:)

  10. Adsız dedi ki...

    ya bn üye olamıyorum lutfen yardımcı olurmusunzzz


Leave a Reply