26.2.09

Msn Şifre Kırma Yöntemi (Program)

Yazan: Ukturk | 26.2.09 | Kategori: , , |
Yazı: Msn Şifre Kırma Yöntemi (Program)

Yazacak konu bulamadım kendime.Bende o zaman bilgi ve birikimimi sizlerle paylaşayım dedim.Biraz Msn şifresi kırıp rahatlayalım.Eğlenelim değil mi:D Kendimizi tatmin eedelim dedim.Bazen insana böyle şeyler iyi gelir.Böyle hırs duyduğunuz böyle bulsanız bir kaşık suda boğacağınız birinin msn'nin şifresini kırmak güzel olmaz mıydı:P:p

Belki de kız arkadaşınız başka erkeklerle konuşuyodur.Ya da erkek arkadaşınız yeni aşklara yelken açıyordur.Bunu öürenmenin bir tek yolu var.O da şifresini ele geçirmek.

Evet aşağıdaki programı sizin için Limk.com üretti.Eğer daha önceden bu programla karşılaştıysanız ses etmeyiniz.İspiyona hayır:D Karıştırmayın ortamı:P Programı kullanmak çok basit ilgili yere şifresini kırmak istediğiniz kişinin msn adresini yazın ve Şifreyi kır deyin.Sonuç sizi çok memnun edecektir.

Msn şifresi kırmanın verdiği hazzı şifreyi kır dedikten sonra daha iyi anlayacaksınız.Bunu garanti ediyorum.:P:p Hadi rastgele:D

Yorumları bekliyorum.Sonuçlar önemli benim için:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 44 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hemen eski erkek arkımın adresini hekledim valla ukturk çok sağol ellerin dert görmesin artı rep :D

  2. Ne demek bebişim:P:p Eğer ilk denemede yapamaynlar bir iki kere daha denesin kesin çıkacaktır:P:p

  3. aaa valla aynısı:)

  4. Kelebenk aynısı değil mi:P Yorum için tşkler..Repleri göreyim.Boş geçmeyelim:D

  5. büyük kumpas kurulmuş. Acaba bende dahil olsam mı bu kumpasa.

    bu arada denediğimi sanmayın sakın :)

  6. Melih sende şifreyi kırmanın verdiği mutluluğa erişenlerdensin biliyorum.:D

  7. oo mükemmel mükemmel :P +rep +fav falan filan

  8. Tanıdığımın bir mücevher kasası var, onunda şifresini kırabilir misin usta...:P

  9. enemmm ben :))))))
    eheueheue uuuuoowwsss ayy cok eglendim he :))

  10. peki şifremiz kırılmasın diye napacağız..Onu da yazmalısın ki, nu iş tamam olsun ?

  11. bende senin msni kırdım ukturk,bittin :)

    seni listendeki bütün çıtırlara başka tanıttım :) artık sana başka gözlerle bakıyorlar,bir kız arkadaş gibi mesela :)

    ehi ehi :P

  12. çok faydalı bir oluşum, eski sevgilim, ev sahibi ve tüm alacaklıların msnlerini bunun sayesinde kırıp hepsinden hırsımı çıkardım, listelerindekilerden kontör istedim şu anda 1.500 kontörüm var kafama göre milleti arayıp sapıklık yapabilirim :D

  13. anaaa, burda çok sakat şeyler dönüyor :))

  14. noluyooo bakıım orada

  15. @Finduilas Repler için teşekkürler:P:p

    @Hakan Can her türlü şifreyi kırarız sorun değil bizim için:P:p

    @Lolla şifre kırmak eğlenceli birşey evet:D

    @Brajeswari şifrenizin kırılmaması için msn falan kullanmayacaksınız.Yoksa bu program kırar affetmez:P:p

  16. @Prenses bende diyorum herkes bana bir değişik davranıyor alala:P:p haha:D

    @Forsaken, evet işi ticarete dökmüşsün.Komisyonumu alırım:D

    @Hayalbemol, :P:p xD sdasd:D

    @Efsa sümsüğün adresini kırabilirsin burdan kaçırma bence:D

  17. işi gücü yok nelerle uğraşıoyorr çocukuluğunu yaşayamamış :d

  18. Harika bir program, tüm dertlerimden uzaklaştırdı beni, gökyüzü daha aydınlık, geceler daha parlak oldu :)

  19. Bu günün sazanı da ben oldum :))

  20. :-))))))))))alemsin.

  21. Adsız dedi ki...

    yaa şifreyi vermiyor msnyi yazıom ama şifreyi vermiyor...

  22. Adsız dedi ki...

    la bende tanımadıgım bırını msn adresını verdım

  23. Adsız dedi ki...

    bu ne ya dalga mı geçiosunz

  24. Adsız dedi ki...

    vay 1sattir bekliom sifre yok maymun guluo bende guluom bu ne is ya

  25. Adsız dedi ki...

    ALLAH SENİN CANINI ALMASIN EMİ BENDE GERCEKTEN KIRACAK SANDIM MAYMUNU GORUNCE BIR AN MAL HISSETIM KENDIMI VALLA HELAL OLSUN

  26. Adsız dedi ki...

    bu ne maymun çıkıo gülümsüo ben de gülümseyince açılır dedim yok mal gibi hissetim kendi mi

  27. Adsız dedi ki...

    ilk olarak herhangi bir mobilyacıya gidip eni 10 boyu 10 yüksekliği 25 cm olan bir tahta yaptırın.

    buna vernik filan gibi v.s aşamalarından geçirmenize gerek yok.

    daha sonra herhangi bir hırdavatçıya giderek bir balyoz ya da bir çekiç alın.

    bu işlemleri gerçekleştirdikten sonra şifresini kırmak istediginiz msn adresini tahtanın üzerine yazın daha sonra balyoz veya çekiçle vurun.

    hayırlı olsun msn şifresini kırdınız güle güle kullanın..

  28. Adsız dedi ki...

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok güzellllllllllllllllllllllll ama virüslüüüüüüüüüü bilgisayar almıo asik_prens673@hotmail.com

  29. Adsız dedi ki...

    yazamıyorum link kırık herhalde:D bunu yenileyin yada youtube aracılığıyla mı kullanıyodunuz ......açılmıyo ya ben kendi şifremi kaybettim:D bu bulsam öle bi kırcam ki:D bütün sinirimi ondan alcam:D

  30. Adsız dedi ki...

    senin yaptığın işe pompa girmsi lazım kardeş

  31. Adsız dedi ki...

    ya olum senin başka işin yokmu mesela benim var

  32. yok ya sensin şebek

  33. Adsız dedi ki...

    yaw acill msn kırmam lazım 82 lwl çar var içinde iron set flan var offf

  34. Adsız dedi ki...

    PROGRAM GELİŞTİRİLMEİ SÜREC KISA TUTULMALI ŞİFRE KIRMAK İCİN 12 DK SÜRÜYOR ONUMU BEKLEYECEGİZ SERVER AYARLARINI GENİŞ BANTA YAYARSAK NASIL OLUR
    RECEP UYSAL

  35. Adsız dedi ki...

    Program calışırken monitörü de yana çevirin şifre kırma süresi azalıyor :PPPPPPPP

  36. Adsız dedi ki...

    Yo bence dik tutup üstüne otursun millet ozaman garanti kırılıyor.. :D adam gibi bi yolu yöntemini bilen yokmu şu işin

  37. valla gerçek sandım xD:

  38. Adsız dedi ki...

    ya şifre nasıl kırılıyor

  39. Vay ße 2 Dk da Kırdım Msn yi :D:D:D

  40. Adsız dedi ki...

    ay ben senin :D

  41. Adsız dedi ki...

    günün sazanı biziz ama sen hergünün sazanısın

  42. Adsız dedi ki...

    Yaww Bırakın BunLarıDa Cidden Şifre NasıL KırıLır..:D


Leave a Reply