6.2.09

Matrax - Zeki Kayahan Coskun (Alem Fm)

Yazan: Ukturk | 6.2.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Matrax - Zeki Kayahan Coskun (Alem Fm)

Birazda ben eleştiri yazısı yazmaya karar verdim.Zaten yazmıyor muydun diyorsan, yok onlar sayılmaz.Şimdi Türk radyolarının en popüler programlarından biri olan Alem Fm'deki Zeki Kayahan Çoşkun Matrax programı hakkında yazacağım.Bu programın tabi dinleyenleri çoktur ama dinlemeyin be kardeşim.Ne buluyorsunuz anlamıyorum.

Program bence çok basit esprilerden oluşuyor.Aslında radyo programını yapan Zeki Kayahan Çoşkun çok zeki biri gibi ama programa bağlananlar değişik biraz.Böyle akla gelmez oyunlar.Mesela kafanı suyun içime sok çıkar arada şarkı söyle gibisinden seviye yerlerde olan etkinlikler yapılıyor ve bu program çok dinleniyor.Ben bunu anlamıyorum.Aslında Recep İvedik'in gişe rekorları kırdığı bir ülkede bu tip radyo programlarının çok dinlenmesi çok normal bence.Espri zeka ister.Zekası az olan ise her espriye güler. Gülünecek espri var gülünmeyecek var.Ben genelde gülmüyorum.


Bir de son zamanlara Adana'dan Ayten Hanım diye biri katılıyor.Allahım dinlemeniz lazım.Anlatılmaz yani.Bir de Atilla diye bir herif var.Zaten programı arayanlarda biraz değişik sanki.Normal insan bunları yapmaz çünkü.Aslında bütün bunlar işte hadi hoo gençlik biz farklıyız aykırıyız.Bundan kaynaklanıyor.Asi gençlik ayakları.:P

Ben sevmiyorum açıkçası.Programı sunan çok akıllı ama dinleyenlerin hepsi değil tabi ama çoğunda ya da vazgeçtim sadece programa yayına bağlananların bazılarının normalliği konusunda şüphe duymamak elde değil:P:p

Ama dinleyenler arasında akıllı insanlarda vardır tabi genelleme yapılamaz. Dinleyen arkadaşlara da saygı duyuyorum.Siz sevebilirsiniz ama ben haz duymuyorum.Çok basit.

Programın iyi taraflarıda var tabi.Mesela yolda kalan veya birşeye ihtiyacı olan birisine yardım da ediliyor.Bu açıdan iyi program.Sadece programa bağlanan bazı akıl zararlısı tipler beni çıldırtıyor.Bu kadar da olmaz ki valla:P:p

İstanbul'dan 24 yıllık Ukturk bildirdi::P:p (Program repliği)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 25 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. şımardı demek daha doğru bence..
    ilk çıktığında nasıl da dinlerdik..şimdi çekilmio..
    arada muzo dinle ukturk..daha komik:D
    bir de sesinde oynama yaptığını öğrenmiştik bizim derslerin birinde hıyar herif:Pp

  2. Bu Muzo Tatleses'te değil mi.O saat kaçta başlıyor bir de:P:p

  3. haftaiçi her gün 22:00-01:00 arası:D
    bir de evet tatlıses de:)

  4. önceden (2 yılı oluyor) bende çok dinlerdim ama artık dinlemiyorum çok çekilmiyor, itiraf ediyorum gecenin kahramanı bölümüne bende katıldım utanıyorum hatırladıkça hala ama napalım küçüktük kullandılar bizi amca :P

  5. Göksel haha:P:p demek sende katıldın:D Bu blogcular sağlam ayak değil zaten ben biliyordum.Geçmişleri hep karanlık:D

  6. Şaka gibi ama annem ve babam dinliyor bu programı her gece..

    annem ertesi gün anlatıyor.. günün kahramanı,günün canı sıkılanı vs onlara yaptırdıkları şeyler..

    her yaştan izleyici kitlesi var yani..bir kez dinledim bende okan bayülgen'ianımsattı..

  7. Kayseri'den 20 yıllık bir adet Böcük ben :Pp

    Efenim bir kere Ayten Hanım son zamanlarda değil yıllardır var :) Oflu Hoca gibi Kanuniye Teyze gibi :))

    Zeki'yi lise hazırlık sıralarında dinlemeye başlamıştım. Şimdi bakıyorumda ooooo yedinci seneye girmiş :) Ara sıra soğuyorum nedense böyle bazı şeyler saçma geliyor ama sonra gecenin mislinliğine inat (program repliği :p) dinliyorum. Başlarda o kafasını suya sokan sokağa dökülen kahraman olan koşan insanlar bana da saçma gelmişti ama radyocu istiyor diye yapıyorlar umursuyorlar be demek ki adamı :D Garip ama eğlenceli bir durum bence :) Uyumadan önce benim üzerimden günün stresini alan bir şey en azından :)

  8. neden bilmiyorum biraz Okan Bayülgen'lik seziyorum kendisinde. Bilmişlik taslamaları, dalga geçmeleri filan. Okan Bayülgen'i zaman zaman konulara kaliteli yorumlar getirdiği için severim ama Zeki Kayahan Coşkun boş konuşuyormuş gibi geliyor bana..

    Bu arada ne çok sevmeyeni varmış bunu da öğrendik.

  9. Ben dinliyorum bu programı ara ara.Birşey yok bence.Eğlenmek için dinliyor herkes.:))

  10. Okan Bayülgen'e benzemiyor.Onu taklit ediyor bence çakması.Bir de onun kadar akıllı değil:P.p

  11. süper bence harika siz haltetmişşiniz salaklar

  12. Adsız dedi ki...

    bwncw harika sizin fikriniz bu deliler

  13. Adsız dedi ki...

    Arkadaşlar ne kadar gereksiz bir muhabbet olmuş yani kedinin ciğere pis demesi gibi bir şey bu espri zeka ister diyosun Zekası az olan ise her espriye güler diyosun. Burda insanları küçük görüp birde laf ediyorsun sanane arkadaşım insanların zekasını ölçmek sanamı kaldı. Ayrıca o programı dinleyen doktor mühendis öğretmen anne baba milyonlarca insan var senin ne haddine bu insanlara seviyesiz demek.bu konuyla ilgili sana dava bile açılabilir haberin ola.Terbiyesizliğin lüzumu yok insanlar hakkında yorum yaparken ilk önce insanları tanı tanımadığın insanlar hakkında da yorum yapma. (Asi gençlik ayakları.Normalde gölgelerinden korkar bunlar ama:P) GEL BAKALIM YANİIMA KİM KİMİN GÖLGESİNDEN KORKUYOR tabi insanları bu şekilde klavyeden yazarak yargılamak kolay çık karşısına konuş.

    Bu kadar insan kötüledin kaç kere kimsesizler yurduna gittin kaç kere yaşlıları ziyaret ettin kaç tane ağaç diktin kaç tane kitap okudun kaç tane insan seni hiç tanımadığı halde sıcak karşıladı burda dostluk var sevgi var.
    Tabi sen bunlardan da anlamazsın geçersin bilgisayarın karşısına oraya buraya akşama kadar yazı yazarsın sonra da popüler oldum diye hava atarsın...

  14. :P:p Komik gerçekten eleştiriye tahammülü olmayan bir toplumda yaşıyoruz.Tabi başımızdakiler böyle olunca halkımızın böyle olması normal.

    Ben hakaret etmedim ki sadece görüşlerimi belirttim.Hem genelleme yapmadım bazıları dedim.İyi okuyun lütfen.

    Hem yapılan aktiviteleri sevmiyorum ben arkadaş ne yani çok mu güzel.Programın iyi taraflarını a belirttim ayrıca.

    İstediğiniz gibi okuyorsunuz.Acaba nede bir boşluk bulsam da giydirsem havasındasınız.Zamannında bende dinledim o programı hem.

    Madem çok iyisiniz oturun sizde yazın.Hem de bedava ben yardım edrim size.

    Birde şu cümlenin neresi yanlış, Espri zeka ister.Zekası az olan ise her espriye güler..Bence çok doğru bu programda yapılan her espirini kötü olduğunu göstermez ki sadee hepsinin iyi olmadığıdır.

    Böyle şu böyle bu böyle beni eleştireceğinize başka şeylerle uğraşın burası bie blog yazıyorum çiziyorum sınırlar dahilinde okumayabilirsiniz.

    Neyse normalde cevap vermiyorum adsızlara ama durum böyle içiniz rahat olsun yani:D:D

  15. Bak unutmuşum seni tanımıyorum ama birçok insandan daha fazla kitap okumuşumdur.Aldığım eğitimde Tr deki çoğu kişiden, %95 inden daha iyidir.

    Neyse dediğim gibi burası bir blog ben yazıyorum okuma kardeşim..!! Sizle mi uğraşcam bir de işim gücümün içinde..Madem sevmedin okumazsın ya da eleştirirsin kötülersin normal şeyler bunlar.Ben takmam sizin gibi çok.

  16. Adsız dedi ki...

    Okan baylgen kim ya?Evet aralarında çok fark var.okan sürekli insanları kötü muamele yapan saçma sapan konuşan kendini beğenmişin teki!yazıyı yazan ve programdan haz duyamayan kişi kendisi çokmu ciddi biri acaba ? insanların eglenmeye hakkı yokmu? tamam diyelim programa deişik insanlar katılıyor.tek kişilik gösterisi nasıl rabet görüyor.okan bayulgnle kıyaslanamaz bile..!! yazdıgı kitaplarda çok güzel.Herkez oturduğu yerden konuşmayı iyi biliyor.sürekli eleştirenler,ozaman siz olun zeki kayahan coşkun;)

  17. Adsız dedi ki...

    Sen dinleme kardeşim. Dinlesen de anlamazsın zaten. Meyve veren ağaç taşlanırmış, taşla anasını satayım. Zeki gittikçe üretiyor ya, insanları kaynaştırıyor ya çekemiyorsunuz. Sen yap bunları da göreyim. Ne yaptın şimdiye kadar bir dikili ağacın oldu mu.birşeyler ürettin mi? Okana benziyormuş alakası yok. Dinlesen böyle konuşmazsın. Bir kere Okan zekinin radyoda kullandığı espirileri, radyo formatını çalıyor. Dinleyen yalan konuşmadığımı bilir. Sallayın orada klavyenizin başında. Bu yazdıklarını zeki duysa mahkemeliksin. Şu ana kadar kazandığı yüzlerce dava var. Malum ekonomik kriz de var bir yerlerden para gelmesi lazım dimi :)

  18. Adsız dedi ki...

    bence zekinin programı öteki bayıltıcı programlardan kat kat iyi ve adı gibide matrax bir program.Birde beğenmiyorlar anlamıyorum şu insanları, dinleyinde iki kelime bişi kaparsınız bari,zaten bizim milletimize bir şeyi beyendiremezsin ki onlara siyaset, kırdılı, dövdülü şeyler lazım geçin bu işlari arkadaşlar zaman siz çıkın daha iyisini yapın.

  19. Adsız dedi ki...

    harika proğram helede ayten hanım yokmu beni öldürüyor.Kadın a dese başlıyorum gülmeye şivesi çoook güzel harikasın zeki devam

  20. Adsız dedi ki...

    çok komiksiniz ya okan ' çakması mı?hele bi 1 ay dinlede gör bak kim kimi çalıyomuş , ben okanıda seviyorum onuda takip ediyorum ama okan 'ın programında nedense zeki yi çağrıştırıyor.ama tabi okan ın programında olan özgür araklama yapıyomuş duyuntulara göre...ikisini de seviyorum,bayılıyorum..bırakın bu saçmalıkları.ülke ye okan ve zeki gibi insanlar daima gerekli tatlım cut.

  21. Adsız dedi ki...

    merhaba zeki kayahan sizi beğeniyle dinliyorum ama zaman zaman sert tavrınıza sinir oluyorum telefonları dinleyicilrin yüzüne kapatışınıza.... trabzondan dilek.......sevgiler..

  22. Adsız dedi ki...

    uktürk sen halt etmişsin. Şu memlekette adını blen bile yok gene de zırvalıyorsun. eleştiri yazmak kim sen kimsin önce ören sonra gel yaz. Belki o zaman isminin başına bi sayın eklerim

  23. Adsız dedi ki...

    zekii sewiyrum seni sayemde kaç arkdsm daha bağmln oldu walla :D

  24. Adsız dedi ki...

    zırt pırt tırtsınız yani

  25. Adsız dedi ki...

    İlk defa bu gün dinlicem zeki 'yi!! arkadaşım önerdii..


Leave a Reply