1.2.09

Kerim Tekin Cici Baba Klibi (90'li Yillar)

Yazan: Damat Ferit | 1.2.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Kerim Tekin Cici Baba Klibi (90'li Yillar)

Dün gece Okan Bayülgen Disco Kralı programının tekrarı vardı.90'lı yıllar konusunu işliyorlardı.Bu kadar güzel bir program izlediğimi hatırlamıyorum başka.Süperdi.O programda izleyenler bilir.Eski şarkıları 90'lı yılların kliblerini yayınladılar kısa kısa.Ben de nerdeyse hepsi var bu şarkıların kliblerinin, çoğu kendi kaydım.Bazılarını da görüdğüm an indirmiştim netten.

Arşivciyim bu konuda.O yüzden arşivimi sizinle paylaşmaya karar verdim.Önce hangisinden başlayım derken çocukken çok sevdiğim bir şarkı olan Kerim Tekin Cici Baba şarkısının klibinde karar kıldım.Sevmeyeniniz yoktur heralde:))

video

Bu konuda istek klibleriniz varsa onları da koyabilirim.Her türlü var çünkü çok fazla.Hem bu sayede seçmesi de kolay olur benim için:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. program süperdi tekrar olmasına rağmen yeniden izlettirdi..
    madem istek serbest bugünun anlam şeysine uygun olaraktan barış mançonun müsadenizle çocuklar klibin istiyoruz dicey bey:Pp

  2. Tüh keşke Barış Manço koysaydım nasıl akıl edemedim:)) O klip var bundan sonrakinde onu koyarım yazdım listeye:D

  3. Serdar Ortaç Karabiberim istiyorum ben.Göbekten zeytin yeme sahnesi çok güzel:P:p

  4. oo yıllarda en çok kerim tekini dinlerdim kar beyazdır ölümm :|


Leave a Reply