13.2.09

iLSiS Öğretmen Bilgileri Rapidshare de .!

Yazan: Damat Ferit | 13.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: iLSiS Öğretmen Bilgileri Rapidshare de .!

600.000'i aşkın öğretmenin bilgisi çalınarak Rapidshare'e yüklenmiş.Dün ortaya çıktı galiba bu olay.Güzel ülkemin durumunu bize çok açık ve net anlatıyor aslında.Adamlar çalmış bir de halka kamuya açmışlar.:D Haber şöyle;

Milli Eğitim Bakanlığı’nın MEBBİS kapsamında uygulamaya koyduğu ve eğitim alanındaki birçok hizmetin sanal ortama taşınmasını sağlayan İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri Yönetim Bilgi Sistemi’ndeki (İLSİS) tüm verilerin; ünlü paylaşım sitesi Rapidshare’de paylaşıma açıldığı ortaya çıktı. SQL veritabanında yayımlanan verilerde, 687 bin öğretmenin T.C. kimlik numaraları, isimleri, çalıştıkları okullar gibi sadece il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerinde yer alması gereken bilgiler yer alıyor.

Artık güvenli bir site yok aslında.Kafası çalışan adamlar hackliyor ele geçiriyor her türlü siteyi.FBI sitesini veya Microsoft sitesini hakleyebiliyorlar.Normal bi durum.Hele ki devletin sitesi çok daha kolay.Bu da e okul gibi projelerin ne kadar dayanıksız olduğunu gösteriyor.Bir şeyide düzgün yapın be kardeşim:)

Ama olay site hacklemeden öte adamlar verileri yedeklemiş ve upload etmişler biryere.Demek ki bunlar çalınabiliyorsa her türlü gizli bilgi de çalınıyordur biz bilmiyoruz.Galiba yurtdışında yapılan bir hareket.Türkmenistan diyeneler var.Nerden biliyorlar bilmiyorum ama:)

Bir de bu olay koftide olabilir.1 saattir arıyorum rapidshare linkini bu öğretmen bilgilerinin ama yok.Ortaya attı birileri gerisi yok.Bilen varsa söylesin indirelim.Arşiv yaparız:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 14 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. zuheuhe hem o kadar lanet et hem de bilgileri iste :D

  2. biri söylesin bize de lazım olur:d

  3. Adsız dedi ki...

    kardeş bende dosya var, indirdim:))
    ellerine saglik adamların:) isteyen varsa ulassın bana:)

  4. Adsız reklam kokan hareketler bunlar.Rapidshare linki göremiyorum ben.:P:p Kanayan bir yaraya parmak basmışsın Damat tebrikler:P haha:D

  5. Ulen benim bilgilerde var kesin orada o zaman. Şu linki verin benim bilgileri silip yeniden upload edicem söz:)

  6. Adsız dedi ki...

    üstad banada göndersene bu bilgileri baro_ozim@mynet.com adresine

  7. üstad bana bilgileri mail olarak atarmısın baro_oz@mynet.com.
    teşekkürler.

  8. kardeş banada göndersene baro_oz@mynet.com

  9. banada gönderirmisin
    baro_oz@mynet

  10. Adsız dedi ki...

    arkadaşlar iri adresi tam versin benimkinede bakım

  11. fatih dedi ki...

    adsız rica etsem banada yollarmısın sensizim4552@hotmail.com

  12. Adsız dedi ki...

    adsız bana da gönderirmisin
    yasalolmayandular@hotmail.com

  13. Adsız dedi ki...

    bnde bilgilerden alabilirmiyim üstad fatih.kilicli1989@hotmail.com

  14. banada gönderebilimisin kardeş m-stlyer@live.com


Leave a Reply