23.2.09

Hayallerimdeki Tantuni ve Acı Gerçek

Yazan: Damat Ferit | 23.2.09 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Hayallerimdeki Tantuni ve Acı Gerçek

Bundan 5-6 sene önceydi.Daha 16 yaşında falanım.Soğuk değil ama yanar bir döner havaydı.Hafif bir rüzgar esiyordu.Saçlarımda rüzgarla çok iyi bir uyum yakalamıştı...(Hayaller hayaller...Hayal et.:D)

Sürekli böyle kebapçı camlarında böyle yine lokantalarda görüyordum böyle kocaman yazmışlar Tantuni şöyle tantuni böyle.Hayatında böyle tantuni yemedin abi gel gel diye bağıranlarda oluyordu.İçim içim kıpır kıpır oluyordu.Daha doğrusu tantuni hayallerimi süslüyordu o zamanlarda.

Sonra birgün artık yeter diyerekten evden çıktım ve doğal olarak bir kebapçıya girdim oturdum.Önceden de evden aç çıktım ki tadını çıkarayım tantuninin.Garson geldi ama çakma garson yani sadece adı garson.Neyse geçelim garsonu:))

- Ne istersin abi? Tantuni var o var bu var ..
- Sen bana tantuni ver koçum ne zamandır yemiyorum özlemişim (Yalan hiç yemedim daha önce:D:D)
- Yanında ne vereyim abi? Ayran,kola....
- Aslında bir kadeh rakı ile iyi gider ama sen bana yine de bir ayran kap gel bakayım.:)

Ve beklemeye koyuldum.Böyle hayallerimden tantuniyi portakallı pekin ördeği gibi bir yemek sanıyorum.Böyle egzotik birşey.Sonra çocuk getirdi 5 dakika içinde.Lan ne çabuk vay adamlara bak aşmışlar derken.O an çok büyük bir hayal kırıklığını uğradım.Yerin dibine giresim geldi.Ölseydim de görmeseydim diye.

Tantuni bildiğimiz ekmek arası etmiş.O an yaşadığım üzüntüyü anlatamam size.Keşke kalkıp gitmeseydim tantuni yemeye, tantuni hayallerimdeki gibi kalsaydı.Lanet ettim içimdeki tantuni sevgisine.Bütün ilişkimi kestim tantuni ile.Tüm temiz duygularımı aldım çekip gittim.:)

O aşamadan sonra zaten kendimi rakı balığa verdim.Akşamcı oldum.Bu çok büyük bir kederdi benim için.Hayatım tantuniden önce ve tantuniden sonra olmak üzere değişti.:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. o tantuniyi hangi ilde yedin bilmiyorum ama şlayet mersinde yedi isen laf ettirmem haberin ola:)))

  2. Ben çok severim üzerine limon falan sıktınmı çok güzel olur. En güzeli mersinde derler ama yemedim gitmedim bilemiycem. Birde dürümün içine koyduklarında yağını süzseler cok daha iyi olacak.

  3. Psikopat fare, :)) Mersin'de yemedim in İstanbul:D

    Mersin güzeldir hehe:)))

    Efsa, aslında güzel ama benim hayallerimdeki tantuni bu değildi.Evet o yağ böyle alttan şıp şıp damlar:)) Üstüne damlatmadan yiyip bitireyim dersin hemen ve sonuç tadını alamazsın yemeğin:)

  4. Asıl zevk o damlayan yagda zaten:))
    Hadi bi toplaşıp gelin mersine de yiyelim olmazsa.

  5. Ben sevmem tantuniyi yağlı yağlı hem:P:p

  6. Tantuni, şalgam, ve rakı...

    Severim ben bu üçlüyü:)

  7. tantuni ne yazıkki her yerde güzel yapılmıyor:((( üniversitedeyken tantuni yediğim bir yer vardı orayı tek geçerim.yapan mersinliydi.tadı çakmaları gibi değildi. yaav canımçekti şimdi...

  8. oha burun kıvırdıın şeye bak
    off olsada yesek :(

  9. Adsız dedi ki...

    Mersin'de yeme sansi bulamayan ve Istanbul'da olanlar icin bir oneri: Taksim'de, Emine Ana'da yenir tantuni..
    Ben Mersin'liyim, gercek tantuni tadini iyi bilirim ve yurt disinda oldugum icin de COK ozluyorum.. Buraya da tarif ararken rastladim :))
    Istanbul'da Suat Usta da iyi derler, ama ben Emine Ana'nin tantunisini daha cok begendim.. Kesinlikle deneyin.. Oraya geldigimde ilk duragim Emine Ana olacak! :)) Hayaliyle yasiyorum...
    Not: O kollardan suzulen yag olayi olacak ki isin zevki ciksin :))) (Ayrica lezzetli olan tantuni oyle olur!)
    Afiyet olsun! :)

  10. Adsız dedi ki...

    birde gayrettepe de yeni acilan aşk-ı tantuni'yi
    denermisiniz lutfen
    sonra yorumlarinizi alalim
    tantuni sevenler..
    yildiz posta cad..no 24 gayrettepe-ist.


Leave a Reply