6.2.09

Gossip Girl Dizisi (Cnbc-e Dizi)

Yazan: Damat Ferit | 6.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Gossip Girl Dizisi (Cnbc-e Dizi)

Gossip Girl.Artık bu dizi televizyon dünyasının en çok izlenen,sevilen yapıtları arasına girdi.Azıcık televizyon izleyen az biraz internette takılan herkes birşeyler duymuştur bu dizi ile alakalı.Ülkemizde de çok izleniyor bu dizi zaten.Ben izlemedim daha ama çokta merak ediyorum aslında.Normalde gençlik dizisi ama bana daha çok biraz "kız" dizisi gibi geliyor.Karizmayı çizdirmeyelim diye bulaşmıyorum.Hayat daha güzel:))

Zamanında televizyonda Gossip Girl diye yie bir film izlemiştim.Çok hoşuma gitmişti o film.Ortaya hiç olmamış dedikodular atılıyor sonra onlar üzerine gelişiyor olaylar.Kulaklatan kulağa.Dedikodu işte.:)



Bu tip dizilerin ülkemizde de tutması çok normal bir kere.İçinde dedikodu var.En sevdiğimiz şey.Ayşe Fatma ile küsmüş.Berke Cansu'dan ayrılmış gibisinden haberler hiç ilgisiz gibi göziksekte kulak kabarttığımız merak ettiğimiz şeyler olmuştur hep.Sadece bizde değil tüm dünyada böyle.İnsanının yaradılışında var galiba:D

Diziyi izlemediğimden dolayı pek fazla bir bilgiye sahip değilim ama ciddi ciddi bir hayran kitlesine sahip gibi.Dizide dostuk ve arkadaşlık üzerine çok vurgu yapıyorlarmış.Dizinin asıl olayı ise,dizi ile aynı isme sahip ve kendisini göremeyip yalnızca sesi duyulan bir kızın bloguna yazdığı dedikodulardan oluşuyor olay.BLOG yani.Bir Perez Hilton küçük Perez olayları var galiba:)

Ama sürükleyici bir hikayeye benziyor.İzleyenler varsa anlatsınlarda öğrenelim.Dizi şu sıra 2.Sezonda galiba.Daha da uzar gibi geliyor bana.Dizi gençler için Sex & the City” olarak tanımlanmış bir de New York Times tarafından tüm zamanların en iyi şovu seçilmiş.Vay da vay:))

Bende dizi biraz America Pie havası uyandırıyor ama emin değilim.Amerikalıların gençlik dizileri genelde öyle oluyor çünkü.:)

nNot:Bloga bir media player ekledim.Değişik birşey.Kaan istediğini yapabilirsin demişti.Bende yaptım.Bundan sonra şarkı paylaşımlarımızı onun üzerinden yapacağız.Şarkılar eklendikçe güzel bir playlist çıkacağını umuyorum.Blogun sol altına doğru göreceksiniz.Basın ona korkmayın.Playlist'ten seçim yapılabilir.İstek varsa eklerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ilk sezonunu izlemştm azcık özet geöm sana
    dizinn başrolündeki kız en yakn arkadaşnn sevgiliyle yatıo, sona şehri terkedio yatılı okula gidio...
    sonra tekrar geri dönüo fakir çocuğa aşık oluo... fakir çocğn babasıyla zengn kızn anneside daha öncedn sevgili ama ayrılmşlr...
    kız dönnce en yakn arkadaşı sevgilisyle yattığını öğrenio...
    meğersm kızn arkadaşıda sevglsnn en yakn arkadaşnda bekaretini kaybetmş falan...
    sona kızn başka oynak bir ark elinden alıo fakr çocuğu
    anlayacağn dallas misali bişi (((:

  2. Tahmin ettiğim gibiymiş.Şaşırmadım:)) kimin eli kimin cebinde belli deil:D

  3. güzel dizi ama :D diziporttan 2.sezon 17.bölüme kadar izledim :D

  4. "Bunlar lisedeyse ben daha okumayı bile sökememişim demektir" diye düşünürüm hep...

  5. yok ya ben bu diziyi sevemedim gitti:)
    bana çok yapmacık geliyo karakterler sarmadı:)

  6. ay bende bitek ben sevmiyorum sanıyodum sycocum pek bi mutlu oldum
    bence bu dizi cnbcede yayınlanmış en kötü dizilerden biri :S

  7. ya ben hiç izlemedim ama önyargılıyım bi ara oc fırtınası vardı amarikalı zengin kolej bebelerinin hayatıu sıkıcı geldiydi lan bana bi süre sonra bik bik bik ben bizim tikilere tahammül edemiom bi de bunu mu izlicem dexter var lost var csi var mis gibin gerenk yok :)

  8. Seviyorum amerikan dizilerini.Bana hitap ediyor hepsi:P:p

  9. izlemeye değmez bence bu dizi

  10. Arkadaşlar,

    gossip girl
    Cnbc-e kanalının yayınladığı dizi ve filmler hakkında izleyicilerin yorum yaptığı ve bilgi paylaştığı bir izleyici sitesi.

    Hepinizi bekliyoruz


Leave a Reply