3.2.09

Fiktirella

Yazan: Ukturk | 3.2.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Fiktirella

Artık dikkat ettim iyice gececi oldum.Zaten ancak geceleri vakit bulabliyorum.O yüzden olsa gerek:P Bugün bir blogumuzu daha paylaşacağım sizinle.Dünkü yazımda da belirttim paylaşımcı blogcuyuz vesselam.Bugünkü blogumuz her zaman burda yer verdiklerimiz gibi değerli bir blogcu benim gözümde.

Blogun Adı: Fiktirella

Fiktirella'yı bilen çoktur.Bence daha da çok olmalı diyerekten bu yazıyı kaleme almaya karar verdim.:D Neyse Fiktirella'nın bloguna her girdiğimide aklıma direkt forvetimiz Siminya aklıma geliyor.Yazılarınıdan deil ne bileyim blogun teması,headerı,ismi bana Siminya çağrışımı yapıyor:P Belki de baktığım her yerde Simi'yi görüyorumdum ondan.Bilemicem valla:D


Fiktirella'nın blogu tahmin edebileceğiniz ve bildiğiniz gibi kişisel bir blog.Biraz da geyik te diyebiliriz.Böyle hafif geyik ağzıyla yazan bayan blogculara bayılıyorum.Aklıma bu kez de Kıraç Endamın Yeter şarkısı geliyor.Yaz yeter diyor insan içinden.Tabi Fiktirella benim gibi saçmalamıyor.Zaten saçta malanmaz taranır efendim:P.p

Fiktirella ne diye sorarsanız çok kötü birşey.Aaa ayıp:P."Kulkedisi masalina benzeyen bir belalti fikranin kahramaninin ismi".Hikaye ne derseniz ben bilmem valla.Ara bul blogumu kapatacaksınız efendim:P Geçelim:D

Fiktirella remix yaptım sizlere bir de yani en sevdiğim yazılarını belirledim.Hiç okumayanlar bunları okuyup sonra yeni yazılar için follow Fiktirella yapabilirler:P

Öncelikle Emeğe Saygı adlı yazıyı kesinlikle okuyun.Koptum gerçkten.Kanayan bir yaraya parmak basmış Fiktirella.Katılmamak elde değil valla.Aralık ayında karalanmış çekip çıkartın arşivden.

Diğer bir yazımız ise Kasım ayından Hafif Müzik etiketi ile müzik marketlere çıkmış.Burdaki diyaloglarda süper.:P Hıı bak neden Simi'ye benzettiğimi hatırladım.Fikitirella değil Fiki tatlım ondan.Çaktın:D

Blogun temasına gelirsek gerçekten başarılı bir headerı var.Cuk oturmuş.Daha ne olsun.Ama en çok ben blogun sol tarafındaki böyle yan yan bakan kokoş bir abla var ya ona bayılıyorum.Fiki'den onun msn adresini istemiştim verecekti ama unutuldu sonra.Demek ki kısmet değilmiş:P

Evet bir blogumuza daha burda yer vermek beni çok mutlu etti.Aman başkalarınıza paralarınızı,bloglarınızı kaptırmayın.Korsana hayır.Bizi beğenmeyenler Dmoz'a sorabilirler.Ha ha ha:D Öptüm şekerim:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çoh sevdiimiz bi blogcu ablamız
    o diilde sana noldu ukturtk yok şekerim yok tatlım bi yumuşama var sözlerinde yoksaa yoksaaa :0

  2. Nasıl bir yumuşama anlamadım dur geliyorum:P

  3. Sağlam blogmuş:)) Değişik biraz da.

  4. güzel içeriği wa blogun inceledim takipçiyim artık :D

  5. amaan içini coşturdunuz insanın yahu gece gece.. duygulandım efem.. yırım ben sızı :)

    boyle bı oskar torenı havasına girdim, ama tabı her zamankı gıbı ben 10 gun sonra farkettım, o da benım okuzlugum olsun :))

    enem.. cok heycanlandım lem, ne desem bılemedım :))

    barı msn veriyim :))

    fiktirella@hotmail.com

  6. bu arada header ve tasarımı da ben yaptım, pek şatafatlı degıl ama idare edıyoruz :))
    yıhyıh..
    cok gaza geldım ulağn!

  7. Süpersin fiki:P:p


Leave a Reply