8.2.09

Farmakolojik Deli : Ucan Depik

Yazan: Ukturk | 8.2.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Farmakolojik Deli : Ucan Depik

Hobareyy:P Bugün çok neşeliyim nedense.Aslıdan somurtmam lazım bütün pazar gününü uyuyarak geçirdim.Daha yeni kalktım.Saat 08.00 da yattım.Ondan galiba:P:P Neyse bugün bir blogumuzu daha arşivimize katacağız.

Blogun Adı: Uçan Depik

Farmokolojik Deli Uçan Depik.Görüp görebileceğiniz en bomba en geyik nicklerden biri.Buram buram yaratıcılık kokuyor.İsiminden aldığımız mesajla yazılara dalıyoruz.Bizi yanıltmıyor Uçan Depik.Nickine yakışı tarzda yazıları.Çok geyik bir zaman geliyor ki geyiğin dibine vuruyor valla.

Daha önce de demiştim.Böyle "geyik alemi" yapan blogcu ablalarımızı çok seviyorum.Böyle bağrıma basıyorum onları.Zaten genelde de öyle blogları burda yer veriyoruz.Bir Aerodinamik Yar,bir Pilli Cadı.Daha da uzar bu liste.Uçan Depik'te bunlardan biri efendim.

Zaten yazıları büyük bir kitle tarafından takip edilmekte.Blogta her türlü konuyla ilgili ahkam kesmelerini,geyiklerni bulabilirsiniz sevgili Uçan Depik'in.Ayrıca kısa bir zaman sonra sevgili Farmokolojik Deli'ye bir partner daha katılılacak.İsmi "ED".Bakalım performansı nasıl olacak.Merakla bekliyoruz.Ama şu da bir gerçektir "bir elin nesi var iki elin sesi var".Çok seslilik iyidir:P:p

Blogun etiket kısmı da çok ilginç.Etiket isimlerinden örnek verecek olursam Hobarey,Bunlar reklam kokan hareketler Mayk gibisinden.Tamamen orjinal bir blog yani.

Blogun teması ise muamma.Her an değişebilir.Bunu nerden anlıyoruz derseniz.Sloganından belli.(Tabi bizle geyik yapmıyorsa:D)Teması sürekli değişen kararsız blog:P Bence tema temadır.Susuzluk herşey Iykk:P:p Temada sadece sağ üstte girer girmez çalmaya başlayan şarkılar hoşunuza gitmeyebilir.Bence kaldırsa daha yi olur.Kendisi bilir tabi.En azından otomatik başalamasa daha şugar olur:P

Bitti.Uçan Depik'e alayım sizi.Bir de 1 yaşına basmış Uçan Depik.10. senesinide görürüz inşallah.Hep beraber:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bana depik atmadığı sürece takip etmeye devam edeceğim kendisini (:

  2. blogunun dogumgünü hediyesini vermissin:DD
    ben bu kızı seviyorum ya deli meli ama seviyorum yine de:D

  3. ulaann duygu seli oldum boğuluyorum böhüüüüüüü :DD

    ben de hepiciğinizi çok seviyorum tabi beni takip ettiğiniz sürece :DDD

    şaka bir yana çok tişekküller uktürk ağbi :P kimsem yok benimdi bu alemde yalnızımdı küçük emrahımdı ama artık benim de sıcak bir yuvam var :D müzük konusu haledicim söz hihi :D sen iste komple biloku tersten yazıyım huni:

    bu kadar da yağcı olunur muydu be :DDD


Leave a Reply