3.2.09

Elveda Rumeli Dizisi Jarnana Dizi Muzigi

Yazı: Elveda Rumeli Dizisi Jarnana Dizi Muzigi

Şu anda Nihat'la Sivrisinek programını dinliyorum.Şuanda Elveda Rumeli Dizisinin Jarnana (Yarnana) diye bir şarkısını çaldılar.Benim çok hoşuma gitti sizinle de paylaşayım dedim.Kesinlikle aşık olacaksınız.Ben çevir çevir tekrar dinliyorum.:)



Şarkı'nın Türkçe sözleri ise şöyle.Şarkı bir Arnavut Türküsü ayrıca.Makadonya yöresinden:)

Su verir misin bana kahküllüm,
Neyle vereyim mis kokulu gülüm,

Jarnana, jarnane, jarnana kahküllüme

Elinle versen, kahküllüm
Ya elim dolu olursa, mis kokulu gülüm?
Ya elin dolu olursa, güzel kahküllüm?
Yüzüğünle veririm, mis kokulu gülüm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 25 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. süperrrrr
    acayip pozitif enerji yüklü bir şarkı...
    çok saolll:)

  2. Önemli değil:))) süper bir şarkı bence.Beğenmemek elde değil:D

  3. ay ferit saol yaa ben elveda rumeli fanıyım benim aile de muhacır olunca yasemin göksunun söledikleri selanik selanik,mavrovadan aldım sümbül fln onlar hep vardı da bunu arıodum artık dinnerim burdan eywalla:D

  4. Mutlu ettiysem ne güzel:)) Muhacirleri severiz:D

  5. muammer ketencoğlu'nun derlediği "ayde mori" albümünde de yer alır. balkan türküleri sevenlerin aklında bulunsun.

  6. Yolda gelirken bende duydum indireyim diyorum ki sen halletmişin Damat olayı bana gönder mns açık:P:p

    Yarrane yarrane:P

  7. ilk defa burda dinledim paylaşım için teşekküerler :D

  8. Arabada yüksek sesle dinlerken yol nasıl bitiyor anlamıyorsunuz :)) uzun zamandır dinlediğim bi şarkı süper...

  9. Muammer Ketencioğlu albümü de güzel ben dinledim.TABİ Muammer bey söylemiyor müzikleri ondan:)))

    Ronaldinho önemli değil:D

    Curly ister kısık ses ister yüksek ses her türlü gidiyor :))

  10. Hem arnavut ol hem bu şarkının arnavut şarkısı olduğunu bilme.Ayıpladım kendimi.Teşekkürler paylaşım için.

  11. Münevver dedi ki...

    Merhabalar,
    Güney Arnavutluk halk şarkısı olan Jarnana, 2001'de Kalan Müzik tarafından yayınlanan AYDE MORİ adlı albümünün birinci parçasıdır. Ayde Mori adlı bu albüm, Muammer Ketencoğlu'nun önderliğinde kurulmuş olan Brenna MacCrimmon, Sumru Ağıryürüyen ve Cevdet Erek'ten oluşan Balkan Yolculuğu topluluğunun ilk albümüdür. Akordeon ustası, araştırmacı Muammer Ketencoğlu'nun bu çalışması olmasaydı Jarnana şarkısı Türk dinleyenleriyle buluşamayacaktı. Jarnana'yı ve nice güzel şarkıları bizlere kazandıran Balkan müziklerinin ustası Muammer Ketencoğlu'na, Jarnana'ya sesiyle ruh veren Brenna MacCrimmon ve Sumru Ağıryürüyen'e ve Cevdet Erek'e gönülden teşekkürler...Jarnana'nın burada yer verilen yeni versiyonu çalınış ve söyleniş itibarıyla orijinalinden son derece uzaktır.
    İlgili arkadaşlar bu linki inceleyebilirler: http://www.muammerketencoglu.com/albumler.php?id=1

  12. Adsız dedi ki...

    ÇOK KEYİFLİ SÜPER Bİ ŞARKI. ENERJİ SÜPER. ŞARKIYI DİNLERKEN ACAYİP MUTLU OLUYORUM!!!!!!!!

  13. Adsız dedi ki...

    ÇOK KEYİFLİ SÜPER Bİ ŞARKI. DİNLERKEN ÇOK MUTLU OLUYORUM.ENERJİ SÜPER!!!!!! SABAH BİLGİSAYARI AÇTIĞIMDA İLK İŞİM BU ŞARKIYI DİNLEMEK...

  14. Adsız dedi ki...

    ya süper bi şarkı

  15. Adsız dedi ki...

    ebru abla ben 12 yaşındayım ama yinede platesinizi yapyorum ama tam bitmesine yakın yapamıorum çünkü okula gitme saatım gelio ve topla yaptığınızıda yapamıorum çünkü bende top yok :)

  16. zarife dedi ki...

    ya çok güzel bu şarkı müthişşşşşşşşşşteşşekkür ederim
    elveda rumeliyid ebeğiniyle izliyoru allah zarifeye ve vahideye sabır versin

  17. zarife dedi ki...

    ya çok güzel çok güzel birşarkı böyle şarkıların hastasıyım

  18. relaxol dedi ki...

    ebru abla bn 15 yaşndaym 65 kiloyum bi türlü zayflayamıyrm pilatesle kilo vereblrmiym acaba

  19. Adsız dedi ki...

    süper??hhaaaaaarrrrrrrrrrriiikkkkka

  20. Adsız dedi ki...

    Ne jemi Shqiptare shume shume bukur je muzika jarnana:)faleminderit shume...

  21. Adsız dedi ki...

    hello I love jarnana very very good but dont language englısh and I am sorry goodbye

  22. Adsız dedi ki...

    vay bu site ingilizlerdemi giriyo be vay anasını sayın seyirciler

  23. Adsız dedi ki...

    Iam drake bell

    please I believe drake bell about

  24. Adsız dedi ki...

    çHq GsL bi şRqı çHq beğenDm diziyide qaçRmadn izLioRmmmmm çHq süFe eiiqi yapMşLr bu dZiyi oYnadmqDa bHnCe şİmdiden tıqLnma reqRLRı qıRcq

  25. Adsız dedi ki...

    şarkının okunusunu yazarmısınız.söylerken daha kolay oluyor


Leave a Reply