3.2.09

Ebru Salli ile Pilates (Ebruli Tv 8)

Yazan: Damat Ferit | 3.2.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Ebru Salli ile Pilates (Ebruli Tv 8)

Size bugün her gece tekrarını izlediğim ama hepsini deil ancak 10 dakika izliyebiliyorum.Bunun nedini de kumanda elimde olunca zap yapmak en büyük zevkim.Ama bu 10 dakika bile bana yazı yazmak için çeşitli doneler verdi.Program sabahları saat 9.30 da başlıyor normalde ona göre.

Ebru Şallı ablamız Ebruli diğer adıyla Ebru Şallı ile Pilates programıyla Tv8'de Türkiye'ye pilatesi öğretmiş oldu.Önceleri bana çok saçma geliyordu.Top işte lan üstünde zıplıyorlar yatıyorlar millete pilates diye kekliyorlar diyordum.Ancak kazın ayağı öyle değilmiş.Ne menem birşeymiş böyle.Sistematik herşey bunu anladım.


Tabi bu pilates denen olay sadece top ile yapılmıyor.Programda gördüğüm kadarıyla minderin üzerinde çeşitli akrobatik hareketler eşiliğinde de yapılıyor.Ama bizim Türk kadınları nasıl yapacak bu hareketleri o kadar göbekle yağla.Kabul din ama öyle.Keşke herkes Ebru Şallı gibi fit olsa.Kadın rambo bence.Bir gram yağ yok.Hem spor yaptığında olsa gerek öyle kötü de gözükmüyor.Taş gibi maşallah:D öhööm:D

Bir de şu boyutuna bakalım.Ebru Şallı biliyorsunuz ki eski bir manken ama kendini ne kadar geliştirdi ablacım.Nerde mankencik Ebru şimdi nerde Pilates ci Ebru.Şöyle bir kolaj yapsak farkı anlarsınız.Helal olsun demek geliyor içimden.

Bir de Ebruli programında pilatesten sonra konukları falan geliyor.Yemek yapıyor mis gibi.Düşünün kızlar.Hem sportif,hem çok güzel hem de güzel yemekler yapıyor.Bir erkek daha ne ister.:)

Son olarak zayıflamak istiyorsanız yolunuz Ebru Şallı'dan geçsin.Kesin zayıflarsınız o kadar hareketten sonra kesin:)

Bütün bölümleri izlemek için buraya bakabilirsiniz.

Siz de aşağıdan yorum göndererek görüşlerinizi bildirebilirsiniz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 75 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. şahsen ebru şallıyı hiçbi konuda kendime role model almam :D

  2. Niye ne güzel kız işte:)) Örnek alın alın:)

  3. o beni alsın bee ben daha güzelim:P

  4. recep ivedik gibi pempiş pempiş giyinip bendemi başlasam acaba :DD:D eheueheh

  5. favori programım :D

  6. ehuhe sen izliyosun valla yapması çok zor:)
    ama harbi ben eminim biraz daha devam edersem ebrudan fit olucam:)

  7. Ronaldinho bence yapma izle sadece:))

    Sycorox göbeklere ölüm incelirseniz yapabilirsiniz:))

  8. zayıflama programlarında incecik kızlar, cilt bakım ürünlerinin tanıtımında 18 indeki bebek yüzlü kızlar...Bu programlara tombulları ve yaşlıları koysunlar da görelim bakalım. Hatta yemek programında zenginler, fakir kalmadı mı Türkiyede katılsın on milyarı o alsın...

  9. bayanlara tavsiyeler gibi olmuş :D , ya program iyi hoşta şu nefes işini anlayamadım gitti :))

  10. ya hatun isini bilio yaaaa, ben bu kadinceiz sayesinde yakinda ruzgarda ucucam falan! cep boyu oldum iiice! pilates topu devler ulkesindeki guliver kaldi yanimda:D

  11. Haha çok güldüm :P:p o pilates topu çok büyük oluyor galiba.Sorun yok bence:D

  12. uğraştırıcı bir şey pilates. biz kadınlar hemen yaklaım yağları istiyoruz, öyle nefes al filan olmuyor.

  13. ama bıktım bu hatun heryerde heryerde:D
    kadın zayıflama ve pilates tanrıçası oldu ay yeter tamam sıfır bedensin tamam ikimizi yansana koysalar o bebeyi de ben doğurdum sanırlar tamam ama ben bu kadar baskıya gelemiyorum bayılaaacaam:PpP:

  14. Adsız dedi ki...

    ebru abla seni çok seviyoruz ve hergün seninle beraber annem ve bende plates yapıoruz ama malesef yakında okulum açılıo yani tatilim bitiyor o saatlerdede okulda olduğum için yapamayacağım ama hafta sonları takip edeceğim artk annemle göbek eritmeye kararlıyız :) gerçi zorlanıoruz hala

  15. Adsız dedi ki...

    seni çok seviyoruz ebru ablaaaa platese devam :)

  16. Adsız dedi ki...

    seni çok seviyoruz sayende 8 kg gitti.devam.ama geceleri daha erken çıksa 2defa yapmış olcaz malum çoçuklu anneleriz seni hen yönünden teprik ediyorum

  17. mrb ebru hanım sıze hayranım programınızı basrıyla yapıyorsunuz yanmaya devam 8 kılo verdıgını soylıyen arkadasımız var ne kedar zamanda verılır bu kadar kılo

  18. mrb ebru hanım harıkasınız bızımde harıka hıssetmemızı saglıyorsunuz her gecen gun ızlenme orannız artıyor tebrıkler

  19. doktora gıttım rosacea hastalıgı var dedıler yuzumun altında kırmızı lekeler var bunun ıcın bır maske onerebılırmısınız.cıldım cok kuru

  20. london gulay dedi ki...

    slm ebru hanim ben london'dan gulay,programlarinizi hic kacirmadan izliyorum,sabahlari calistigim icin plates yapma imkanim olmuyo ama izliyorum ve gecelri mutlaka yapiyorum,basenlerimde biraz problemim var onun icin bir teknik gosterirseniz beni cok mutlu edersiniz,sizi cok seviyorum gokhanla eren hocaya slm,iyi gunler

  21. zöhre dedi ki...

    merhabalar harika bir proğram ebrucuğum ben pilatesten önce omuzlarım içe dönüktü omuzlarım düzeldi sırtım da cildimdede sivilceler vardı doğru nefes alıp valmayı öğrendikten sonra sivilcelerde yok oldu cildim düzeldi gören sivilceler nasıl gitti bende pilates yapıyom ondan dolayı giiti diyom bayağı fark ediliyor yanlız bir sorunum var pilatesten önce karın yoktu pilates yaptıktan sonra karın çıktı ve belirgin duruyor karnımı içine çektiğimi sanıyorum ama becerememişim napmalıyım bana yardım edermisin ebrucuğum cevap bekliyom proğramızın devamını dilerim....

  22. Sueda Demir dedi ki...

    Merhaba her sabah sizinle beraber spor yaparak güne dinç başlıyorum karın bölgesinden şikayetçiyim fazla kilom yok karın egzersizlerini arttırmanızı istiyorum

  23. ya şimdi şu yorumları yazanların mantığı nedir,bana biri bunu açıklasın :D
    ya gülmek istemiyorum,ayıp olmasın diye ama pess diyorum...

  24. aysel dedi ki...

    merhaba bugünkihareketlerden çok keyif aldım

  25. programınız süper en son yaptırdığınız kalça hareketleri çok zor yapmakta çok zorlanıyoz biraz daha kolayca yapabilceğimiz hareketler olursa sevinirim.sizi seviyoruz

  26. zöhre dedi ki...

    slmlar ya ebrucuğum ben bu karnımı nasıl içine çekeceğim çekemiyorum silindir gibi oluyor hareketleri yapınca yardım edermisiniz... pilates yaptıktan sonra vucudum da güzel değişiklikler oldu karnım hariç yardım......

  27. tülay dedi ki...

    bence hiç boşuna kendinizi ben ondan daha güzelim diye kandırmayın kadın üstelik doğum yapmış ama müthiş bi vücuda tekrar geri dönebilmeyi başarmış onu bu başarısından dolayı tebrik ediyorum bende başliycam umarım başarabilirim bide şu doğum çatlaklarından nasıl kurtulmuş çok merak ediyorum.lütfen bu konuda bizi aydınlatırsan çok mutlu oluruz özellikle anneler.

  28. Adsız dedi ki...

    sayende evde 54 yaşında pilates yapıyorum çok güzel oluyor bacaklarımı hiç esnetemiyordum bir ay içinde istediğim forma kavuştum yalnız cuna günü topum olmadığı için normal hareketleri yapıyorum

  29. kartanesi dedi ki...

    Sabah akşam sizi izliyor ve uyguluyorum...Çok memnunum, kısa zamanda çok gelişme kaydettim;Sevgiyle kalın...

  30. Adsız dedi ki...

    ben lastk almadm bir süre lastksiz ve topsuz yapalım

  31. sahra dedi ki...

    mrb ebru hanım ben yozgat tan sahra sizle pilatse başlaya 3 hafta oldu benim kilom birz fazla olugu için bacak ve karın hareketlerinde aşırı zorlanıyorum bide kullandıgınız o lastigi burda bulamadım sizin bana tavsiye de bileceginiz bişi var mıı harika sınız şimdiden teşşekkür ler bana yarınkiii programınızda cevap verirseniz çok sevinirim??

  32. kartanesi dedi ki...

    Merhaba ebru hanım,sizinle üç haftadır sabah akşam pilates yapıyorum, iki kilo verdim, yediklerime de dikkat ediyorum. Bugün lastikle çalışmalarımızdan çok memnun kaldım. Bizi çok motive ediyorsunuz; Teşekkürler...

  33. kadınlar matinesi varda haberimiz yok:Pp

  34. Ben de hergün pilates yapıyorum Ebru ile basenlerim çok inceldi.Teşekkürler Ebru abla:D

  35. ebru bacım ben siz gibi 34 bedenim ama ayva göbeği dedikleri türden azıcık göbeğim var,ve bu beni çok rahatsız ediyor,neredeyse kompleks sahibi olmak üzereyim yani o derece.
    lütfen bana yardım edermisiniz?

  36. SELDA dedi ki...

    MERHABA EBRU HANIM SİZİNLE BERABER 3HAFTADIR PLATES YAPIYORUM ÇOK KUÇUKTE BİR DİET YAPIYORUM TAM 5 KİLO VERDİM ÇOK MUTLUYUM BEN BİLE İNANAMADIM KENDİME .YAŞASIN PLATES KARDESLİĞİ.HENUZ 20 YASINDAYIM 2 YAŞINDA BİRDE KIZIM VAR ODA YAPMAYA ÇALISIYO BİR KAC SENEYE KADAR ÖGRENİP SİZİ İŞSİZ BIRAKABİLİR

  37. SELDA dedi ki...

    MERHABA EBRU HANIM SİZİNLE BERABER 3HAFTADIR PLATES YAPIYORUM ÇOK KUÇUKTE BİR DİET YAPIYORUM TAM 5 KİLO VERDİM ÇOK MUTLUYUM BEN BİLE İNANAMADIM KENDİME .YAŞASIN PLATES KARDESLİĞİ.HENUZ 20 YASINDAYIM 2 YAŞINDA BİRDE KIZIM VAR ODA YAPMAYA ÇALISIYO BİR KAC SENEYE KADAR ÖGRENİP SİZİ İŞSİZ BIRAKABİLİR

  38. Adsız dedi ki...

    SLM EBRU HANIM BEN 20 YASINDA BİR BAYANIM SIZİNLE BERABER TAM 3 HAFTADIR PLATES YAPIYORUM İNANMAYANLAR OLABİLİR AMA TAM 4 KİLO VERDİM HEDEFİM 51 KİLO ŞUAN 54 KİLOYUM EMİNİM UZUN SURMEYECEK ULAŞMAM .YAŞASIN PLATES KARDEŞLİĞİ .2 YAŞINDA BİR KIZIM VAR .ODA PLATES YAPIYO ÇOK KOMİK :)BİR KAÇ SENEYE KADAR İŞİNİZİ ELİNİZDEN ALABİLİR DİKKATLİ OLUN :):)BU KRİZ ORTAMINDA İNSANLARA YARARLI OLAYIM DERKEN İŞSİZ KALMAKDA OLMASIN:):)

  39. FATMA dedi ki...

    konyada oturuyorum. bir buçuk ayda karnım 10 cm küçüldü akşam yatmadan öncede pilates yapıyorum.ben daha çok yanmak istiyorum:) 38 yaşındayım topum ve lastiğim yok yayınınızdan memnunum

  40. Adsız dedi ki...

    slm ebru hanım 2 haftadır plates yapıyorum 5 kilo verdim tabi diyetle beraber lastik harika yakıyor 2 çocuk annesiyim sezeryanlıyım ama platesle göbeğe son sizi seviyoruz platese devam

  41. Adsız dedi ki...

    seni cok begeniyoruz ebru abla hiç kaçırmadan spor yapıyorum ve çok rahatlıyorum

  42. Adsız dedi ki...

    daha fazla karın istiyoruz kasların belli olması gerkmiyormu her gün 1 saat yapıyorum 4-5 aydır 50 kg ama karın kasları belli degil

  43. Adsız dedi ki...

    ebru hanım programında başarılar dilerim gerçekten çok iyi oldu herkez için sayenizde 15 kg verdim daha çok karın istiyoruz ne olur duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuy sesimi

  44. ben de bir pilates topum olsun istiyorum, şöyle doğum günü hediyesi olabilir mesela :)

    ya da yazımı da okursanız eğer bi kampanya bişiler, bi güzellik olsa da her eve bir pilates topu girse :)

  45. Adsız dedi ki...

    slm ebru abla bnde seninle hergün pilates yapmaya yapmaya çalışıyorum ama okula gittiğim için bazen kaçırıyorum hafta içi 9:30 da olsa hafta sonu 10:30 da olsa belki kaçırmam yada akaşmleyin tekrarı olsa çok iyi olur seni çok seviyorum hoşçakal

  46. Adsız dedi ki...

    slm ebru,
    2 aydır seninle plates yapıyorum, kaslarımın uzadıgını ve karnımın daha inceldigini hissediyorum fakat kilo alıyorum, neden bilmiyorum, bu arada 48 yaşındayım, sadece iki hareketi yaparken biraz zorlanıyorum, yani alt karını etkıleyen hareketler bunlar, birde boynumda agrı basladı, boynumu rahat kullanamıyorum, ne yapmalıyım tesekkürler.İyi yayınlar.

  47. Adsız dedi ki...

    plates gerçekten çok güzel bir spor,ben severek yapıyorum.ilk başlarda çok zorlanmıştım,ama artık kolaylıkla yapıyorum.vücüdümda bayayı sıkılaşma oldu.ama yazın ne yaparız bilmiyorum,kendimiz yapsak bu kadar zevkini alamayız,yazında banttan yayın istiyoruz kanal sahipleri duysun bence.birde ebru şallı felaket acı hissetim diyor ya,ya sen zaten zayıfsın,ya biz ne yapalım ertesi gün vücudumun her yeri ağıyor.ama olsun yinede seviyorum platesi.yaz bir çözüm bulun,yazında devam.sevgiler ebru şallı tan

  48. Adsız dedi ki...

    her sabah 2 yasindaki oglumla sizi izleyerek birlikte pilates yapiyoruz.Üc aydir pilatesyapiyorum cok güzel yaglarim eridini gördüm tsk...

  49. Adsız dedi ki...

    her sabah 2 yasindaki oglumla sizi izleyerek birlikte pilates yapiyoruz.Üc aydir pilatesyapiyorum cok güzel yaglarim eridini gördüm tsk...

  50. cansu dedi ki...

    -izmirden cansu ben
    programınızı beğenerek ve uygulayarak izliyorum 1.5 yaşında oğlum var ve hergün plates yapıyoruz hundred ı benden daha güzel yapıyor 4 aydır yapıyorum kloda fark yok ama incelme var vucüdumda normalmi başarılar

  51. Adsız dedi ki...

    super bı spor bayıldım bole devam ederse kesınlıkle ıncecık kalacagız.ama lutfen kalcaya daa bıraz zaman ayırırsanız cok sevınırım ebru hanımm bugunde dedıgınız gıbı carsamba kalca gunun olsun lutfen..

  52. Adsız dedi ki...

    bronzlaştırıcı maske formülünü veririseniz tekrardan sevinirim tşklr ebrucum

  53. nebahat dedi ki...

    merhaba ebru ben nebahat platesten cok memnunum hergun duzenlı olarak yapıyorum.gobegımdekı sıkılasmayı vark edebılıyorum,bır aydır plates yapıyorum hazırana kadar gobegım dumduz olurmu?sızı sevıyorum

  54. NESLİHAN dedi ki...

    slm ben dogum yapalı 4 ay oldu vucudunda aşirı mor catlaklar var ve kilo vermek ist platesle bunu basara bılırmıyım catlaklardan cok rahatsız oluyorum şimdiden tşk iyi yayınlar...

  55. Adsız dedi ki...

    SİZİ COK SEVİYORUM

  56. songül dedi ki...

    merhaba ebru hanım bır aydır sızı takıp edıyorum ve ozellikle karın egzersızi uyguluyorum ve gelişme goruyorum.hafta sonu bıle kacırmıyorum.4.5 yaşındakı kızım da bana eşlik ediyo,kızımla beraber hergun sızı takıp edıyoruz.bu programı yaptıgınız için cok teşekkur ederız.

  57. NURTEN dedi ki...

    MERHABA EBRU HANIM 1,5 AYDIR SİZİ İZLİYORUM VE YAPTIĞINIZ HERŞEYİ BEĞENEREK UYGULUYORUM...5 YAŞINDAKİ KIZIMDA BNMLE BİRLİKTE PLATES YAPIYOR:)BN YAPTIĞIM HERŞEYİN YARARINIDA GÖRÜYORUM...VE PLATES YAPTIKTAN SONRA KARNIMDA KIPIRTILAR OLMAYA BAŞLADI BUNLAR NORMALMİDİR MERAK EDİYORUM...(NURTEN)

  58. fatoş dedi ki...

    meraba ebru ablacıım ben 3 yıldır berbat baş ve boyun ağrıları çekiyodum taki sizin programınıza müptela olana dek sizi seviyorum sizi seviyorum bana yarın selam yollarmısın lüütfeeeeennnn (fatoş)

  59. Adsız dedi ki...

    MERHABA EBRU HANIM BEN KAHRAMANMARASTAN GÜL 1 AYDIR PLATES YAPIYORUM KENDİMİ SAGLIKLI HİSSEDİYORUM VE ADETA KENDİME GÜVENİM GELDİ DAHA ÖNCE NEREDEYDİNİZ? FAKAT BİR SORUNUM VAR BEN LASTİK BULAMADIGIM İCİN HAREKETLERİ LASTİKSİZ YAPIYORUM COK ARADIM AMA MAALESEF BULAMADIM BUDA BENI ÜZÜYOR SİZE SELAMLARIMI YOLLUYORUM YARIN SABAH GORUSURUZ;)

  60. Adsız dedi ki...

    mehaba ebru abla ben 22yaşındayım ve 1 oğlum var.doğumda 9 kilo aldım ama çatlaklarım çok fazla.onlardan bir türlü kurtulamıyorum.ne yapacağım lütfen yardım edin. kilom ise 38 kilom yok ama göbeğim buruş buruş.lütfen yardım bekliyorum.

  61. bu yorumlar ne ya koptum hehehehehe :DDDDDD

  62. Adsız dedi ki...

    yoruma yorum yapiyorsunuz burda yorum yapmaniz gereken konu pilates konunun disina cikmayin lutfen

  63. Adsız dedi ki...

    hergün pilates yabıyorum 2 kilo verdim

  64. puhahha ferit bunlar seni ebru abla sanıyo :D :D

  65. bi dost huhehe:))) Pilates ile alakalı bilgi paylaşımı ve etkileşimi yapıyoruz burda:)) Herkes pilatesle ne kadar kilo verdiğini yazarsa ne güzel olur :)) huhee:))

    Ebru okuyor buraları :)

  66. ahaha madem okuyo yazıyım ben de o zaman. incecik kızım ama acıh dik durayım diye pilates yapıyım dedim ebru abla, uyuz oldum afedersin. dediydin ki kahvaltıdan 45 dakka sonra yapcaksınız pilatesi, ben de sabahın köründe kalktım kahvaltımı yaptım, dişimi fırçalayıp anti eyçing kıremlerimi bile sürdüm inanır mısın, sonra oturdum tv karşısına bekle Allah bekle.. başlamadı, 9da beklediğim pilatese 10da başladın ben de küstüm sana ühüühü:( oku bunları da yetkilileri dürt ebru abla :Pp

  67. GÜL EBRUCUM GAZETELERİN SENİN HAKKINDA OLUMSUZ YAZDIĞINI SÖYLEDİN HİÇ ÜZÜLME SENİN ARKANDAYIZ BİLİYORSUN Kİ MEYVE AĞAÇ TAŞLANIR SENİNDE DEDİĞİN GİBİ SPOR SALONLARINA GİDECEK MADDİ GÜCÜMÜZ YOK SENİN SAYENDE İNCELİYORUZ TEŞEKKÜRLER SENİ TÜM İÇTENLİĞİMLE ÖPÜYORUM PLATİSE HIZ KESMEDEN DEVAM

  68. Adsız dedi ki...

    göğüslerim yaşıme göre çok büyük olduğu için göğüs günü yapmanızı rica ediyorum.
    eğer yaparsanız beni çok mutlu edersiniz =)
    şimdiden teşekkürler =)

  69. Adsız dedi ki...

    ebrucum tatilde tekrarını istiyoruz kızımla tatilde yapıcaz bacakları kapalı nasıl açıcaz tv de söylersen çok memnun oluruz

  70. Adsız dedi ki...

    ebrucum seni çok seviyorum.bütün yaptığınız hareketleri yapıyorum.gerekirse günde iki kez yapıyorum.kendimi çok mutlu hissediyorum.sana teşekkürü bir borç biliyorum.57 yaşındayım.emekli öğretmenim.sevgiler hepinize

  71. Adsız dedi ki...

    ebru hanım sizin fanatiginiz oldum pilates benim bir parçam oldu her şey için çok teşekkürler 49 yaşındayım emekliyim iki çocuk annesiyim sevgiler hepinize ŞULE

  72. yardım isteyen dedi ki...

    ebru ablacım ben 16 yaşındayım sizi tesadüüüüfen kanalları gezerken gördüm çok beğendim proğramınızı tabi sen de güzelsin benim sizden küçük bi ricam olacak şu karın ,bacak ve özellikle kalçayı daha iyi yakmak için biraz daha vakit ayırsak yani gün şeklin de (fazla kilolu değilim ama biraz sıkılaşmasını istiyorum)
    1 ay da çok sıkı olmam lazım okulun partisine gidecem. Tabi sonrada izlemeye devam edecem lütfen bu ricamla ilgilen:):):):):):):):):):)seni gerçekten çok seviyorum

  73. esra :):) dedi ki...

    slm ben esra ebru hanım yaptığınız bütün hareketleri yapıyorum ve gerçektn çOOOOOOOOK memnunum.bacaklarımın ve kalçalarımın inceldiğinin farkındayım.dilerim pilates hareketleri herzaman tv de olur...:):) ve bunu siz yaparsınız sizin güler yüzünüze hastayım:):)

  74. Adsız dedi ki...

    ben belcikadan yaziyorum..gecen dediniz ki ebruli sisman kadin kendisini guzel gormemeli ve olmamali..dilerim ki sizde birgun sagliktan zarar gorup sismanlarsiniz..kim oluyorsunuz ya boyle demeyi kuvetti aldiniz..kuru diken ..a.y

  75. Adsız dedi ki...

    ebru abla öncelikle teşekkürler cok memnumum plates den ama benm kalcadan cok basen sorunum var basenlerle ilgli bi acıklama yapın özellikle bu acıklamyı salı günü yapın dger gnler calışıyorum herzamn tvye bakamıyorum şimdiden teşkkerler


Leave a Reply