20.2.09

Damat Ferit Tarzı : Post Modern İnek Öğrencilik

Yazan: Damat Ferit | 20.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Damat Ferit Tarzı : Post Modern İnek Öğrencilik

Kaç gündür yazmıyorum bilmiyorum.Çetelesini tutmadım ama olmuştur galiba 4 gün falan.Bu 4 günlük süre zarfında sürekli olarak kulağım çınlayıp durdu.Heralde acaba Damat neden yazı girmiyor, nerelerde yoksa nayır nolamaz bizi bırakı gitti mi şeklinde şeyler söylediniz.Teneşirlere gelesin,yalım yalım yalınasın,dar sokaklarda kör bıçaklara gelesin gibisinden şeylerde söylemiş olabilirsiniz.Ama ben pek ihtimal vermiyorum.:))

Neden yoktum peki.Sınavlarım vardı efendim.Biz geriden takip ediyoruz biraz.İkinci yarıyıl başladı ama bizim topu topu 2 tane olan sınavımız daha yeni bugün yapıldı.Sınavlarım bu kadar ineklemeye ve çalışma sonucunda çok güzel geçti.2 sınavda toplam 8 soru soruldu 10 sayfa cevap verdim.Soru başına kaç düşüyor hesaplayın.Aralıksız yazdım kolum yorulmadı hiç.Neden.! Sürekli post girdiğimiden dolayı bloga antremanlıyım ondan:)) Parmak kaslarım gelişmiş klavyeye basmaktan.

4 günlük acılarla dolu hayat hikayemden sonra konumuza geçelim.Nasıl inek bir öğrenci olunur? Bu konu hakkında size çok faydalı bilgiler verebilirim.Aştım çünkü bu konuyu.Sınav zamanı inek olmayı özümsedim.Evet burayı atlamayalım sadece sınav zamanı ineklik.Damat Ferit tarzı inek öğrenci olmak ? Yani Post Modern İnek Öğrencilik:) Başlıyoruz.

1. Öncelikle ortam müsait olmalıdır.Bizi baş koyduğumuz bu ulvi görevden alıkoyacak dış mihraklara karşı kendimizi korumalıyız.Kim bunlar.Bunlar ders çalışmayan çalışmadığı gibi etrafınıda çalıştırmayan gaz vericilerdir.Olumm çalışma lan kolay bu.! ..Çalışıpta muallim olacağan len.! Hava çok güzel hadi piyasa yaparız .! gibi tarzda sizin çalışmanızı engelleyecek şeylerde bulunur bu tipler.Ama biz kanmıyoruz tabi.İnek olmaya karara vermişiz birkere.

2. Evet bütü dış mihrakları defettik.Hiç vakit kaybetmeden çalışma masamıza oturuyoruz.Yatağın üstünde olmaz uykun gelir uyursun:) Bütün kaynaklarımızı açıyoruz ve sorumlu olduğumuz konularda hiç konu atlamayarak çalışmaya başlıyoruz.Yok bu çıkmaz bu çıkar ayrımı yapmak yok.Yoksa inek olmazsın tam olarak.Hepisüne çalışıyoruz.Sesli olarak çalışın.Hem okuyun hem görün hem duyun.Üstüne birde yazarsanız ballı kaymak:)

3. Çalışmaya başladık.Belli bir süre sonra acıkırız ya da tuvaletimiz gelir.Eğer tuvaletemizin çok gelmemesini istiyorsak çünkü dikkatimizi dağıtıyor, az yemek yiyin.Mesela iki öğün yiyin.Fazla yemeyin.Bu sayede daha fazla zaman kazanırız.Hem de kilo almazsınız.:) Arada bir poponuzu sandalyede sağa sola oynatun sonra uyuşmasın.Popo kanseri falan olurusunz sonra amann:)

4. Geceleri fazla uyumayın.Uyku düzeniniz bozulsun.Benim öyle olur.Günde en fazla 5-6 saat uyuyun.Uymakla geçirmeyin vakti.O arada da ders çalışın.Otobüsle,tranwayla gidiyorsanız okula o süreçte de notlarınıza sürekli bakın.Yok ben arabayla gidiyorum nasıl çalışayıp diyorsan kırmızı ışıklar bunun için.Ne sanmıştın.Işık yanarken hemen açıp bakabilirsin.(Bu benim keşfim) Tekrar mahiyetinde:))

5. Evettt.! Çalıştık sınav zamanı geldi.Arkadaşlarınız soracaktır.
- Iıı ee Damat çalıştın mı sınava.?
+ Yok ya ne çalışması sabaha kadar oyun oynadım.
- Öle demek
+ Valla öle bakalım geçsem yeter ya .!
(Sonra sınavlar açıklanınca 100 almak..Tabi bunu tasvip etmiyoruz.Ama sürekli size bu ne şu ne gibisinden soruları engeller bir nebze rahat olursunuz.Sınava daha dinç girersiniz:D )

Bir inek öğrenci olmak için bunları yapmanız yeterli.Ama bu baştada dediğimi gibi benim ineklik anlayışım beni böyle bir ineğim.Şehirli ineğim ben.Bunun suyunu çıkarmış olan köy ve kasaba inek türleri de mevcuttur.Onlar çevreye büyük zarar vermektedirler.Siz onlardan olmayın.Sadece sınav zamanı ineklik en iyisi:))

Sınavlar bitti gelsin kızlar.Her türlü şeyi yapabilirsiniz.Post Modern İneklik bu çünkü.Sınavlar bitene kadar inek olmak:.))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ahahahaha ben de bütünleme zamanı nasıl bir inek olup çıktım aklım hayalim almıyor doğrusu :)

  2. ben inek olmayı isteyip beceremeyen bir öğrenciyim :D
    bi ara yazayım bak senin bu yazına karşılık
    isteyipte inek olamayan blogger modeli :p

  3. Abraxas ben hiç büte kalmadım uni hayatım boyunca 5 sene oldu.Tam ineğim:)))

    Kırmızılı inek olunmaz doğulur diyebilirm aslında:))) hehhee:D merakla bekliyorum nasıl bir yazı olacak acaba:)

  4. yarın ve pazar 5 tane sınava giricem.
    bok gibi geçicek
    nasıl çalışamadığım yazısını da pazartesi yazarım artık :D


Leave a Reply