21.2.09

Hayalperestiiim!

Yazı: Hayalperestiiim!

Cumartesi günü kar yağması kadar iğrenç ne olabilir ki.Yani bütün bir haftayı at çöpe gitsin.Kar'ı seviyorum ama bu ne kadri alametir ya..Olmaz ki hep bana hep bana...

Ne giyeceğime bile karar vermiştim.Tamam çok üstüne düşmesem de bugünü iple çekiyordum salıdan beri.
Yılmaz...Lisedeki en yakın arkadaşlarımdan biri.Gizem ben ve yılmaz.Efendim oğlumuz oyuncu..Bildiğin tiyatro oyuncusu.Bu sene sahne sanatlarını bitirdi.Şimdiyse Devlet tiyatrolarında oynuyor her hafta.Bir de şu bahsettiğim kıytırıktan rock bar da haftada bir gün şarkı söylüyor.Yani kusursuza yakın diyebiliriz kendilerine.
Turne için Ankara'ya geldikleri zaman defalarca görüştük..Eşşek kafalılar telefonu her açtığımda beni işletirlerdi..Her seferinde farklı bir adamla farklı bir ses tonuyla saf saf yarım saat hiç çakmadan konuşurdum..
Benim içim çok değerlidir..En sevdiğim bereyi O almıştı mesela Ankara'dan..Bende ona mumları çok sevdiği için şu bardaklı mumlardan almıştım.Bir sürü şey paylaştık ama aklıma ilk gelen onunla ilgili hep şu olmuştur:
Üçümüzde lisedeki tiyatro grubundaydık.Prova için hocayı beklerken ben dertleniyorum,birşeyler anlatıyorum buna.Kaptırmışım kendimi giderken sözümü kesip şarkı söylemeye başlamıştı birden.Bir anda nolduysa gözümde flaşlar patlamıştı kelebekler böcekler birden uçuşmaya başlamıştı.En yakın arkadaşımla asla sevgili olmayacağım için bu sendromdan 1hafta içinde kurtulmuştum.Şarkı da şuydu;

Herneyse bir kaç gündür görüşüryoruz..Görüşüyoruzdan kastım mesajlaşıyoruz.Bugün yine oyunu vardı.Onu izleyecektim sonra da bir yerlerde takılacaktık.Yani böyle sözleşmiştik..
Şansım yok ki benim.Saçma sapan bu sorun için bir başka güne iptal ettik.Biraz da kendi istedi gibi oldu.Yani yan çizmeye başlayınca bende erteleyebiliriz sorun değil dedim.Bir bahane aradı gibime geldi.Kız arkadaşı(varlığından emin olmadığım)mı sorun yaptı diye düşündüm sonra.Hani zaten acelesi yok gibisinden de birşeyler de ekledim.Ya olmaz falan o kadar konuştuk görüşsek daha iyi olurdu deyip lafı direk üstüme yıktı.Pot kırmadan o kadar da önemli değilsin moduna girdim anında.Yalan oldu herşey.Stratejiden nefret ediyorum.Oyuna falan da gitmekten vazgeçtim bende.
Siz erkekler niye böylesiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Eööö, kar yağdı diye mi iptal oldu yani? Peh!

  2. Teoman'ın hayalperest şarkısını ne zamandır dinlemiyorum.Çok iyi geldi:)))

    Ayrıca kar güzeldir ben çok severim cumartesi daha da güzel olur:D

  3. witchie;bence de peh:D
    Damat;ölee damatcım valla:)


Leave a Reply