1.2.09

Carlos Santana Sarkilari (Video)

Yazı: Carlos Santana Sarkilari (Video)

Merhaba.Şubat ayını iki video ile birlikte karşılayalım dedim.Aslında böyle bir fikrim yok tu bugun sabaha karşıya kadar.Dünkü yazımda Baha'nın şarkısını koymuştum.Öyle esmişti.

O ara Last Station dedi.Patlatsaydın bir tane Santana dinlerdik diye.Ben de söz verdim.Yarın koyarım diye.Sözünü tutan blogger diye beni anabilirsiniz.Bir de sizinde istek yazılarınız varsa alabilirim.Lafı bile olmaz.P:p

İlk videomuzudaki şarkının adı Maria Maria.Süper bir şarkı benim favorilerimdendir.Şahaser bence.



Bu da benden olsun dedim.Bu şarkımızda da Santana Dido ile birlikte düet yapmış.Ama genelde müzikleriyle eşlik etmiş.Bu şarkıya da bayılıyorum.Aslında bunun sadece şarkı olarak koyacaktım.Ama Muzicons'da sorun var galiba ondan onuda Dido slaytları eşliğinde video olarak size sundum.Bu şarkıda kaçmaz.:P:p

Şarkının adı Feels Like Fire Dido Feat Santana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hee aferin böle santana koy canımı ye :D

  2. en sevdigim 2 tanesini bulup koymussun bravo. birde put your lights on koysan mukemmel olacakmis:)))

    sozunu tutan blogcu olarak tarihe adinizi yazdirdiniz efendim:)

  3. Teyyare haha Santana sana kurban olsun haha:P:p

    Last Station hımm o da vardı aslında ama 2 tane yeter dedim:P:p En sevdiklerin olması da iyi olmuşş.Görev başarıyla tamamlandı demektir bu:P:p

  4. santanaya taparım ama corazon espinado olaydı bi:D

  5. Samba Pa ti de cok guzeldır

  6. Dido'lu olan güzelmiş.ben daha önce dinlememiştim:)))


Leave a Reply