26.2.09

....Büyük Aşkım...

Yazan: yejades | 26.2.09 | Kategori: |
Yazı: ....Büyük Aşkım...


İtiraf ediyorum... Bu hayatta onu sevmedğim kadar kimseyi sevmedim. Hastayım ona, ölürüm. Allah'ım analar neler doğuruyor! Niye hep filmde oluyorlar.... :D Orlando Artvin'e gelsin diye feyizbuka grup mu açsam ne? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. akşam akşam insan evlatlarına bu yapılır mı?

    ayrıca tam bir erkek güzeli.
    yani bu adam yakışıklı değil bildiğin güzel. tanrının boş zamanına denk gelmiş.

    çenesini sevdiğim!

  2. bu hayatta kimseyi sevmedigim kadar onu sevmedim:))

    askindan cumleyi bile duzgun kuramamissin:)

  3. ölürüüüüüüüüüüüüüüm

  4. bkz: konuyla alakasız yorum;


    Aaa sen Artvin'de mi oturuyorsuuun? Ben de aslen Artvinliyim. Ama 3-4 yılda bir gidiyorum o ayrı. =P

  5. zönkkk duu şoklardayım :D lastcım harbi valal demesen farkına varmayacam düşün artık ne kadar aşığım ühüüüüü Amelie: hee artvinliyim 19 yıl orda yaşadım :D bu sene ordan çıktım artıkın şu an artvinden bağlanıyorum :D :P..

  6. Bende şoklar içerisindeyim:P:p Bu nedir:P Bari resimleri düzgün koysaydın:D

    Ama bu herif tüm piyasayı kaldırıyor ekmek kalmıyor kimseye:P:p

  7. aşk böyle bir şey bunu diyeceğini bliyordum sananee istedğim gibi koyarım... yani yakışıklı gör de sonra kendine yakışıklı deme görmesek yutturacan var ya az çakal değilsin... Ah! <3 küt küt atıyorr kalbiimmm :D

  8. LittleBlogger dedi ki...

    cok mu duygusuz cok mu zevksizim :s

    hic tarzım diiiiil

  9. renkler ve zevkler tartışılmaz zaten olmasın tarzın o benim :D :P...


Leave a Reply