24.2.09

Blogger İzleyici Sayısı Azalma Sorunu (Çözüm)

Yazı: Blogger İzleyici Sayısı Azalma Sorunu (Çözüm)


Bu konu hakkında yazmayı düşünmüyordum ama bir blogger arkadaş mail atmış.Bende yazayım o zaman dedim. O kadar Bloxoo foruma yazdım ama başlık aşağılara gittiği için gören olmadı galiba.Dünden beri blogger izleyici sayılarında bir düşüş gözlemlemişsinizdir.Hemen korktunuz panik yaptınız ben ne yaptım ki acaba beni izlemeyi bıraktılar diye:P:p

Burda blogger help grubunda ingilizce olarak gerekli açıklama yapılmış.Ne diyor peki.

Şimdi bu Google Friend Connect diye bir şey var.Bir de bizim kullanığımız Blogger Followers var.HAni bu izleyici eklentisi.İşte bu ikisini bir kullananlar yapılan güncelleme ile birlikte size Anonim olarak yani gizli olarak gözükmeye başladılar.Mesela ben öyleydim düzelttim geri.Eğer sizde mi öylesiniz nasıl öğreneceksnizi peki;

Bunu anlamak için önce

1.Blogger Kontrol Panelinize girin.
2.Ordan İzlediğiniz Blogları Yönet diye bir yer var.Oraya girin.
3.Orda eğer izlediğiniz blogların yanında Anonim yazıyorsa.Onu Herkese açık hale getirin.Bu sayede yeniden listelerde gözükmeye başlayacaksınız.

Bunu listenizde bulunan ve bu halde olanlar yaptıkça izleyici sayınız yeniden eski haline dönecektir.Tabi bunun duyurusunu yapmalısınız ki herkes görsün yapsın bu uygulamayı.

Hadi bol reytingli günler.İyi bloglamalar.No panic be happy:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. benimkilerin hepsi herkese açık şeklinde ama...

  2. Benimkilerin de hepsi herkese açık.Bu yüzden bizi izleyenler de bunu yapmalı ki izleyici sayımız eski haline dönsün.(blogmania olarak bu yazıyı yazmanızı ben de bekliyordum,teşekkürler)

  3. Takmamak gerek ya izleyiciye bu kadar da di mi =P

    O değil de 49'a düşmüşüm ben depresyonlardayım cidden.

    *kendimle çelişmiyorum, asla, ehehe*

  4. Bu da mı gelecekti başımıza:))) Çok büyük bir sorun:)

  5. Çok aydınlatıcı olmuş teşekkürler :) Bende bu arkadaşlar nereye gitti diyordum :)

  6. @beenmaya sende sorun yok o zaman.Zaten bizim eski oranlara ulşamamız için böyle olanların düzenlemesi gerekiyor.:P

    @rahatyazar bişiy deil:D etrafta çoğaldı ben yazdıktan sonra bu tip yazılar:D beni bekliyorlarmış:D

    @Hamamböceği bence susuzluk hiçbirşey reyting herşey:D

  7. Damat senden büyük sorun yok bence:P:p haha:D

    @Owl önemli değil efendim.:P:p izleyiciler geri gelir zaten gitmediler biryere sadece gizli duruyorlar:D

  8. ama ben dedim dimi sana:)
    sora da bikbik:Pp

  9. "Sorun sende değil bende, sen daha iyilerine layıksın" yalanıyla ortada bırakılmış aşık misali kara kara kaldıydım, gayri daha iyiyim, sağolun.

  10. bende sadece "EKLE" butonu var. "YÖNET" butonu yok.


Leave a Reply