21.2.09

Bir Alışverişkoliğin İtirafları Filmi

Yazan: Damat Ferit | 21.2.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Bir Alışverişkoliğin İtirafları Filmi

Yarın pazar.Ne yapmayı düşünüyorsunuz.Öyle miskin miskin evde mi oturacaksınız.Havalarda malum.Kapalı ortamlar gerek bize.O zaman en iyisi sinemaya gitmek.Acaba hangisine gitsem ki? Vizyonda neler var bilmiyorum ben diyorsanız size haftasonunuza eğlence katacak bir film tanıtmak istiyorum.

Bir Alışverişkoliğin İtirafları / Confessions Of A Shopaholic

Evet isminden de anlayacağınız üzere azcık :) alışveriş içeriyor filmimiz.Biraz bayanlara yönelik bir film gibi dursada herkesin gidip güzel bir vakit geçirebileceği bir filme benziyor.Filmimiz romantik komedi.Ben çok seviyorum romantik komedileri.Hem sıkmıyor az gülüyorsun hem de beynin yorulmuyor filmi anlayacağım diye:) Tam tembel filmler bu romantik komediler.:))

Filmimizin konusunu şöyle ifade etmişler:

Sevimli mi sevimli Becky Bloomwood (Isla Fisher'ın çıkış rolü) modadaki son gelişmeleri takip etmekten kendisini alıkoyamayan ve durumunun farkında olan bir alışveriş delisidir. Bu şaşaalı dürtülerinin masrafını karşılamak için iş bulmak zorunda kalan Becky'ye kaderin bir cilvesi sonucu mali danışmanlık konusunda köşe yazarlığı teklif edilir ve tabii ki ortaya komik sonuçlar çıkar.


Son olarak filmin fragmanınıda verelim.Bir ön izleme olur sizin için.Fİkir elde edersiniz.Bence biraz güzel vakit geçirmek istiyorsanız izleyebileceğiniz bir film.

Özellikle alışveriş çılgını bayanlar kesinlikle izlesin:))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bu flımın tanıtımınnı bugun tvde gordum..
    aslına bakarsan hosuma gıttı dıyemem ..
    ozellıkle oyuncular bana hıc sıcak gelmedı bılmıyorum belkıde guzel bı flımdır.. herkesın kendı zevkı sonucta..
    tşklerr..

  2. zuheuhe süper yaa öldümm.. :D:D özellikle buzluktan acil durum kredi kartı çıkarttı ya... :D kopuyorum halen daha :)

  3. yeşo zamanım olsa götürürdüm seni:P:p güzel eğlenceli.. paylaşım için teşekkürler.Emeğe saygı +rep:P:p

  4. Aslında bu tarz filmler sanki inceden de bir özeleştiri... Bir aralar, aşkın ömrü 3 yıldır diye bir kitap çıkmıştı ve yazarının reklamcılık üzerine (sanırım ismi 9.90 idi ama emin değilim) bir kitabı daha vardı ki filme de çekildi... Mizahi bir itiraf kitabıydı o da:) KApitalizm güldürerek günah mı çıkarıyor ne:)))

  5. neslihan75 dedi ki...

    eğleceli ve güzel paylaşım yapmışsınız. :) İyi akşamlar


Leave a Reply