28.2.09

Beyaz Show Sonrası

Yazan: Böcek | 28.2.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Beyaz Show Sonrası

Beni tanıyanlar sagopa kajmer ve kolera hastası olduğumu bilirler..Türkiye de ciddi boyutta rap yapan nadir insanlardır ikisi de.Hele özellikle sago için bunu söylemek aşikar..

Neyse dün akşam Beyaz Show'daydılar..Beyaz bu kez kendini aşmış bir de hayko cepkin ve yasemin mori' yi de çağırmış..Ben de nasıl bir müzik anlayışı var bilmiyorum ama bu adamların hepsini seviyorum bea..Evrensellik de böyle birşey sanırım..
Programı izlemediysen kayıp(bence)..Sago zaten her zaman tv ye çıkan bir adam değil..Ee böyle adamların yüzünü özlemek bu yuzden süper..

1.Bölüm





2.Bölüm



Canlı olmasa da performanslar süperdi..Kendimi bir an orada hissettim zaten izlerken..Sagonun break dans gösterisini zaten hiç anlatmıyorum..Çok güzeldi..Onu da geçtim,dikkatimi çeken birşey vardı ki önlerde oturan türbanlı bayan bir seyirci kolonun ve sagonun şarkılarını ezbere biliyordu..hani tamam çok anormal değil belki ama tuhaf oldum açıkcası..Sakın şimdi türbanlı hatunlar da yanlış anlamasın da aman ha!Ben şaşkınlığımı belirtiyorum yoksa isteyen istediğini dinler tabi banane..
Beyaz programı o kadar güzel idare etti ki,iki farklı müziği de birbiriyle öyle güzel bütünleştirdi ki..Sagodan nefret eden yada hayko dinlemeyen herhangi biri bile hiç sıkılmadan izlemiştir eminim..

Hayko da iyidi ama şu deli gibi tepinen kitlesinden nefret ediyorum..Suratlar saçlar bir şekil,tipe bakıyorsun zaten o biçim kaymış..Müziği hayatınla bütünleştirirsin ama orijinal birşeyler yaparsan göze çarparsın,yoksa özentilik bir yere kadar..Hepsi aynı fabrikadan çıkmış gibilerdi..

Onu da geçtim sanırım sago rapstar ve rapini 2 kuruşa satan cezaya rap müziğin ne demek olduğunu bir kez daha gösterdi..Türkiye'de cidden hiphop anlamında bölünmeler var ki bence şöyle;rap dinlediklerini sananlar ve rap dinleyenler..Tamam abartma diyeceksin ama haksız olduğumu düşünümüyorum..Rap müzikle yakından ilgilenenler de benim az çok ne demek istediğimi anlayacaktır..Esselam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Yo YOO:p:P Güzelmiş valla.Ben izlemedim yine:D

    Böcek video youtobe videosu olduğundan herkes görünmeyebilir.İsteersen onu dailymoton olarak değiştirebilirm iki parça olarak:P

  2. yasemori neredeyse yok sayıldı yalnız dün. üzüldüm, izleme sebebimdi. =/

  3. video görünmüyor şekerler..

  4. Düzeldi şimdi:P:p Benim gibi izlemeyenler için 20 dakikalık özet:D

  5. Baştan sona izleyebildiğim ilk Beyazşovdu dün geceki. Beyaz şov tarihinde belki önemli bir yere kaydedilmiştir. Türbanlı kızlarımızın şarkıları ezbere bilmesine şaşırmadım, kimse de şaşırmasın. "Biz de insanız, bizim de kulağımız var, biz de zevkliyiz" falan filan.

  6. sagopa kajmer mükemmeliyeti bi tarafa, hayko cepkinden nefret eden ben; adama ayrı bi sempati duymaya başladım iyi mi :) ne şeker bi adammış ya yanaklarını sıkasım geldi :p :D:D

  7. Ukturk;eline sağlık şeker,
    sabahın köründe illa da ben yazacam diye acele yazdım idare edin gerçi sorun çözülmüş:D
    sana tv izleme alışkanlığı kazandıracağım ben olmuyo böle:D
    bir de orlando nun şu amele resmini kaldır yav valla çocuktan soğudum:P:pp

    Amelie Poulain;aslında orada sago için gelenler daha çoktu evet ama olsun o da şarkı söyledi.."konuşmak"şarkısını bekledim ama onu da sölemedi maalesef:/

    Üfürükten prenses;ben sabah attığımda vardı ama neyse çözülmüş ya:)

    Hy Ergün;yok dinleyebilir tabi ben eleştirmedim zaten sadece şaşırdım dedim ya..

    Loresima;ya o adamın öyle durduğuna bakma o kadar komik esprili böyle sahnedeki haykodan beklenmeyen bir adam ben severim haykoyu:D

  8. Vallahi sagoYu severdım ama Ceza'yı sanırım populer kulturun bir getirisi olan söhretinden dolayı daha çok takip ederdim..Ancak dün gece aralarındaki farkları açıkça gördüm öyleki bugün Sagopanın şarkı koleksiyoncusu albümünü edindim..
    Teeşeekkküürrrleer beeyyyaazzz!!! pupup((:

  9. Ha bir de paylaşmasam çatlıycam Program bitene kadar annem Koleranın yaşına taktı:D tutturdu bu kız küçük bunlar nasıl evli diyee auhauhahah:D

  10. Joyeuxiella;çok da küçük değil kolo aslında 26yaşında:)
    sago dinlenir ya:))


Leave a Reply