27.2.09

Benim Annem Bir Melek Dizisi (Atv Dizi)

Yazan: Damat Ferit | 27.2.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Benim Annem Bir Melek Dizisi (Atv Dizi)

Ülke olarak televizyon izleyen bir toplumuz.Hadi biraz daha özelleştirelim dizi ve maç izleyen bir kitleyiz.Madem izliyoruz güzel şeyler izleyelim değil mi.İşte televizyonlarımızda ki son zamanlardaki en güzel komedi dizilerinden biri hakkında yazacağım.O kadar tv programı yazdım bunu yazmasam olmazdı:)

Benim Annem Bir Melek (Dizi Atv)

Çok keyifle izliyorum bu diziyi.Eminim sizde öyledir.Çok komik bir dizi bence.Karakterlerde cuk oturmuş hani.Dizide Oya Başar,Ali Sunal,Tarık Ünlüoğlu sonra Dolunay Soysert gibi isimler yer alıyor.Yani dizi usta isimlerden oluşuyor.Bu da güzel bir dizi ortaya çıkarmış.Bu sitkom dizileri ben çok seviyorum.Birazda çok seviyorum galiba hiç kaçırmıyorum bazılarını.

Dram dram nereye kadar.Az gülelim değil mi.Bindir! bir gece sonra Dudaktan Kalbe filan filan gibi dizilerden gına geldi artık.Böyle kaliteli komedi olsun.Canımı yesin televizyoncular.:))

Dizideki karakterlerin hepsi ayrı bir bomba.Mesela Nalan var bir tane.Salak bir rolde.Acaba gerçek hayatta da mı böyle diye düşünmüyor değil insan.Çok iyi oynuyor çünkü.Replikler süper:D Sonra evin babası eski Komando Cahit var.O daha bomba oğulları ve karısı Neriman (Oya Başar)ile olan diyalogları harika.:)Bir ailenin büyük oğlu Metin var.Bostancı-Taksim dolmuş hattında çalışıyor.Çok gittim geldim orda.Ayrı bir hava çünkü:)) Ona da bundan dolayı sempatim var:)

Dizinin bir de diğer bölümü var.Şu artiz ve oflunun olduğu bölüm.Ordaki muhabbetlerde harika.Her bir yanı komedi kokuyor dizinin.Ayrıca her bölümü ayrı komedi.Geçen bölümden itibaren diziye "Durusucan" adıyla Özgü Namal katıldı.O bölüm çok bombaydı.31.Bölüm belki izlemeynler vardır izlesinler:) 2-3 bölüm daha dizide kalacakmış galiba.Ama belki daha devamlıda olabilir.Çünkü çok güzeldi geçen bölüm.

Dizi Cumartesi günleri saat 20.00 da her hafta.Zaten izliyorsunuzdur da yine de ben hatırlatayım.Biraz olsun iyi vakit geçirmek isteyen komediyi seven akıllı insanların:)) izlemesi gereken bir dizi:)

İşte Durusucan'ın yani Özgü Namal'ın oyandığı 31.Bölümden kısa bir bölüm.Çok komik:D Kesinlikle bir göz atın:D

video

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. cok sempatik bi dizi :)

  2. (: bir de star tv de yayınlanan papatyam diye bir dizi var..metin akpınar döktürüyo orda da ..hastasıyım:))
    yaşasın sitcomlar......

  3. seyrediyoruz bizde o diziyi oya başar'ı beğenirim zaten.ama dediğin gibi kaliteli dizi pekte fazla yok.komedi anlamında.avrupa yakasını da seyrediyorum.yaprak dökümü gümmmmm.


Leave a Reply