12.2.09

1 Milyon Dolarlık Soru ve Bizim John:)

Yazan: Damat Ferit | 12.2.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: 1 Milyon Dolarlık Soru ve Bizim John:)

Bu blog sahipsizdir:).Benden başka sahip çıkan yok bu bloga Ukturk denen adam 3 gündür yok hiçbir yerde.Ya yeni manita yapmıştır ondan ya da yine iş için biryerlere sürmüşlerdir.Diğer yazarlarda sağ taraftan çok güzel görünüyorlar.Maşallah.Blogun ismini değiştirmeyi düşünüyorum.BlogMania değil DamatMania olsun artık:)

Dünkü yazımda şu ünlü film Milyoner'den bahsetmiştim.Konu bütünlüğü sağlasın diye çok ta değil ama; yine bir Kim Milyoner Olmak İster yarışmasından bir video vereceğim.Bu kez gerçek hayat ama film değil.Taktım milyonlara bugünlerde:)

Hepiniz duymuştur.Çok eski bir olay 2006 yılında olmuş.Belki izleyenlerde vardır.Ben izlememiştim düne kadar.Şu meşhur olay.Bir şahıs var Kim Milyoner olmak ister yarışmasında.Adam yarışmada bütün soruları sanki cevaplarını önceden bilirmişcesine tek tek cevaplıyor ve sıra son soruya geliyor.Önce bir duraklıyor.Herkes, sunucuda dahil haha bitti işte buraya kadar derken.Adam demeyelim adı var.Adı John Carpenter.Bu John "i want to call my father" diyor.Son milyonluk soruyu babasına sormak için arıyor ve bu hareketi ile bir nevi tarihe de geçiyor diyebiliriz.

Ve diyor.Babacım canım benim.Ben aslında sorunun cevabının ne olduğunu biliyorum.Bunları kekliyorum.:)Milyonerim artık diyor ve cevaplıyor.Sonunda kazanıyor doğru cevap.Bu kadar fantezi olur yani.Bütün soruları cevaplamasının bir tesadüf olmadığı bu zeka gösterisinden sonra daha iyi anlaşılmıştır galiba:)

Bu hikayeyi daha önceden duymuştum ancak hiç izlememiştim.Benim gibi izlemeyenler için video işte burda şimdi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ohh lafımızı sokmuşuz :)

  2. o kadar çok yazıosunki gerek görmüyorum ben şahsen

  3. :D:D Amacım laf sokmak değildi.Sadece tarihi bir serzenişte bulundum:)

    Çok yazmıyorum aslında.Günde 1 tane.:)) Keşke 3-4 tane yazabilsem zaman olsa da:)

  4. walal teyyare haklı sen bomba gibi girince biz de nasolsa yazan var diye rahatladık:P

  5. Hoh ho ho:P:p Ben burdayım manita da yok:D Bir kaç gün daha servis dışı olacağım.Dönüşüm muhteşem olacak.

    En çokta sevgililer gününe giydirecek bir yazı yazamayacağıma üzülüyorum.:P:p

    BlogMania gücü adına haha:D

  6. Sevgili damat ferit sen idare ediyorsun ya ,bizde uktürkü özledik ama olsun.Bizim yazarlarımız 6 ayda bir yazıyorlar.Ona ne demeli?

  7. Hep duymuştum ama izlememiştim, süpermiş :)


Leave a Reply