10.1.09

Yeni Merak Etme Sen Teması ve Bir Mim:P

Yazan: Ukturk | 10.1.09 | Kategori: , |
Yazı: Yeni Merak Etme Sen Teması ve Bir Mim:P


Güzel bir haftasonu sabahından daha herkese merhaba.Burası Ankara Radyo 1.Gününüz aydın olsun:P:p Evet artık yeni bir temamız var.Bilmiyorum beğendiniz mi ama diğer temamız çok lakait ve dağınık geliyordu bana.O yüzden radikal bir karar ile değiştirdim.Ama çok zamanımı aldı gerçekten.Mesela altta ki Yazar Mania bölümümüzü resimli hale getirdim.En çok zamanımı o aldı.Neyse artık pembe pembe değil de mavi mavi sesleneceğiz sizlere:D

Eğer temayı beğenmediyseniz neresini neden beğenmediğinizi belirtirseniz hakkında gereken yapılacaktır.Hiç affetmem:D Beğenilerinizi de belirtebilirsiniz tabi::D Ben sadece biraz bu üstteki logo ve slogan olmadı gibi geliyor ama emin değilim.Slogan konusunda Teyyare'den ne kadar yardım istesem de yüz vermedi bana.Aslında veresiye istemeyiniz veya sevenler gece olur gibisinden brşeyler yazmayı düşünüyordum:D aah:D ama sonra olmaz ve şimdiki ciddi!! sloganımız Blogmania'ya güven gerisini merak etme sen..Hani varya Ferdi Baba Merak etme sennn dırırıımm:P:p Dinle yeni şarkımız:D Allah:P

Evet bir de mim vardı sevgili Böcek'ten onuda cevaplamak istiyorum.Sanırsam hayatınızda unutamadığınız bie an ile alakalıydı mim.Benim unutamadığım an çok.Mesela annem ile alakalı hüzünlü bir hikaye var onu belirtip canınızı sıkmak istemiyorum bu güzel günde.O yüzden güzel olanlarında bahsedceğim...

Peder Bey ile ben daha küçüğüm 7-8 yaşlarında falan.O zamanlar biryer vardı adını unuttum Istanbul'da köprü altında oyuncak falan satarlardı.Ordan sürekli oyuncak alırdı Peder bana.Ben de tüm haşinliğimle oyucağı 1 hafta olmadan parçalarına ayırmayı başarırdım ve bir gün Peder Bey dedi yok artık oğlum sana oyuncak bir daha diye.Ağladım zırladım ama fayda etmemişti.Sonra yine bir gün oradan geçiyorduk beraber ben bir oyuncak beğendim hani sezercik gibi baktım baktım sadece.Peder'e söylemeye korkuyordum kızar diye...

Neyse akşam oldu yattım hayal kuruyorum.Büyücem bende çokk paya kazancam alcem o arabayı diye.Ama oyuncak araba tabi.Çok feci gaza getirmiştim kendimi.Sonra aradan 1-2 gün geçti ben arabayı unutmuştum artık.Biraz gelgit akıllıyım galiba:D:D Peder anlamış olacak ki arabayı ne kadar çok istediğimi bana kıyamaz zaten:P uzanktan kumandalı arabamı alıp getirmiş.Uzaktan kumandalı dediysem şimdiki gibi değil kumandanın kablosu arabaya bağlı.Araba gittikçe sende onu takip edeceksin:D:D Böyle kocaman birşey.Nasıl sevinmiştim anlatamam.O zamana kadar bütün oyucaklarını parçalayan ben o arabayı hala saklıyorum.Daha sonra daha güzellerini aldı ama o daha değerliydi benim için.

Demek ki çaba gösterilerek veya el edilmesi zaman alan şeyler daha değerli oluyor sizin için.Daha öncekiler ne zaman istediysem hemen alındığı için nasıl olsa alınıyor mantığından kırılıp gidiyordu.Bu öle olmadı.Bunun hayatımda unutamadığım bir an olması arabadan ziyade o yaşta birşeyleri öğrenmeme faydası olmuştu.Belki de yaşadığım en mutlu andı.

Çocukken insan en küçük bir şeyden bile mutlu olabiliyor.Keşke şimdi de öyle olsa ah ah.Nereye gidyor bu gençlik efendim:D Küçüklerimin gözlerinden büyüklerimin ellerinden öperim.Son olarak BlogMania'ya güven gerisini merak etme sen.:D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. logo ve slogan konusunda bende aynı şeyi düşünüyorum ukturkcum. aslında eski logo üstüne biraz oynasan diyorum:)

  2. o uzaktan kumandalı arabalardan bende de vardııı onla ilgili benim de bi anım vaaar bi tanıdığın oğlunun sünnet düğünü için aldıydı babam çocua hediye etcek yaşım 5 falan tutturduydum benim olcak kızım sana bebk alırım yok banane ben arabayı istiorum.Ağladım zırladım sahip olsum yazık son dakka gidip bulup altın alıp onu taktıydı hehehehe.Hala da durur o araba eve gelen bebeler oynuo.Temaya gelir isek ne yalan söliim ben eski lakayit olanı daha çok seviodum.Bu da olmamış değil ama biraz ciddi :)

  3. ukturk hep açık konuştum yine öyle olacağım.. hiç sevmedim..
    yerel gazetelerin internet sitelerine benzemiş..
    logo veya slogan değil sorunum tamamen temadan hoşlanmadım..

  4. beğendiğim yeri de söyleyeyim bari :)
    yazarmania isimli avatarların da olduğu bölüm,orayı beğendim bir tek ehi ehi :)

  5. ya bence renk değil olay..
    hatları çok sert temanın.. ötekine dağınık diyorsun ama bu da çok kalıp gibi..
    sempatik durmuyor,aşırı ciddi.. :)
    resmi bir yayın organının sitesi gibi..

  6. bence eskisi daha iiydi ona dönsek olmaz mı???:)

  7. evet ona dönelim kesinlikle

  8. tema güzel olmuş aslında logo ve header istersiniz akşam yapabilirim...

  9. bilmiyorum ya yeni tema pek içimi ısıtmadı çünkü çok şen şakrak bir ortam vardı böyle bir anda ciddileşti ortam :D

  10. yaaa ben dedim dimi
    inanmadın bana huh

  11. Tema baştan aşagı olmamış..senin siteye yakışmamış.Böy epc programları tanıtan bir sitenin teması olur ancak, seni hiç iyi görmedim ukturk :D bu temanın olabilecegini düşünmen bile yanlış :P hemen eskiye dön çabuk çabuk

  12. Header daha profesyonel olabilir..Genel olarakta biraz soğuk bir tema..Ama göz yormayan cinsten ..Demoralize etmek değil..Net olmak :))

  13. istersen katılımsız photoshop verem sana 45mb sitemden çekersin.. Eğer istersen msn mi ekle paslaşırız..

  14. Adsız dedi ki...

    hangi yazar neyi yazmış belli değil postlarda-banner güzel değil elişi bloğu gibi-fazla kadınsı-ve mavi çok koyu azıcık açık soft renk olsa daha hoş olurdu.
    sormasanız söylemezdim:))

    kolay gelsin
    esra

  15. Ukturk demo logo yaptım mail attım ok bi bak


Leave a Reply