19.1.09

Yeni Guncellenmis Key Odemeleri Listesi

Yazı: Yeni Guncellenmis Key Odemeleri Listesi

Bilmiyorum buraya böyle biraz ciddi şeyler yazılıyor mu ama baktım Ukturk falan yazmış beni neyim eksik bende yazayım.Zaten boşum sürekli bir faydam olsun:)) Şimdi Haberturk'ün sitesinden gördüm şu ödenen Key Ödemeleri varya ama sorunlar çıkmıştı bazı vatandaşların hakları gözardı edilmişti.Şimdi yeniden itirazlar değerlendirilip liste açıklanmış tabiki www.keyodemeleri.com sitesine giriş yapabilip görebilirse.Nasıl bir sistemdir.Nasreddin Hoca fıkrası gibi gerçekten:D

Bir de haberin altına yorumlara baktım ilginç gerçekten.Herkes veryansın ediyor.Bir iki örnek vereyim mesela,,

20 yıl önce kesilmeye başlanan bu paralarla güya evimizin anahtarını alacaktık,bukadar yıl sonra bırakın ev anahtarını bir anahtarlık alacak kadar bile iade alamadık.

Siteye giremiyoruz ki öğrenelim, insanlarla dalga geçiyorlar utanmadan, bu ülkede kim akp''ye oy verdiyse vatandaşlıktan çıkarılsınlar

bunun adı hırsızlıktır.27 yıl kesintisiz çalıştım,adıma key yatırıldı.lojmanda oturmadım.key yatırıldığına dair belgeleri egyo''ya gönderdim.itirazı zamanında yaptım.hala paramı alamadım.bunun adı hırsızlık değil de nedir...


Bunun gibi birçok yorum var.Burdan bakabilirsiniz.Arada birbirlerine de laf vuruyorlar.Hükümet yanlısı taraf ve taraf olmayanlar arası..

Ben şunu anladım bizim ülkede hiçbirşey düzgün yürümez mi kardeşim.Nasıl iştir.Doğru dürüst bir site bile yapamıyorlar.Bari blogspottan açsalardı:D Herneyse inşallah herkes hak ettği parayı alır.Ama vatandaşa çile çektimeden vermem diyor bazı devlet büyüklerimiz galiba.İlla kuyruğa gireceksin illa biraz bekleyeceksin hemen olmaz yassahh:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. baslığı gördüm atladım hemen, dün babamla yeni listelere baktık; sonuç hüsran :S yine ismi yok babamın yaaaaa :(

  2. ben bu listeden hiç bir şey anlamıyorum

  3. bizim beder bey dün aldı sonun da :)


Leave a Reply