28.1.09

Yabancı Gelin Yarışması (Star Tv)

Yazan: Damat Ferit | 28.1.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Yabancı Gelin Yarışması (Star Tv)

Şu sıralar bir yarışma var.Doğrusu epeydir var.Hepiniz karşılaşmıştır bu yarışmayla.Yabancı Gelin. Metin Akpınar'ın saçma salak bir filmi vardı hani Rus Gelin diye.Aklıma o geliyor bu yarışmayı görünce.Zaten yabancı bayan deyince ülkemizde erkeklerin aklına genelde doğu avrupa bloku ülkelerindeki kadınlar gelir.:))

Eleştirmek bence en kolayı bu yarışmayı.Çünkü tutulacak bir tarafı yok.Sadece bu yarışmadan çıkıpta kendine bir "eş" bulacağını sanan zavallılara acıyorum.Ordaki yabancı uyruklu gelinlere değil.Onların amacı belli zaten.Çoğu kesin bir ajansa bağlı olarak mankenlik falan yapıyordur.Bu yarışma onun için bir vitrin gibi birşey.Kaçmaz yani bu fırsat.

Hele hele günümüzde reklamın bu kadar önemli olduğunu düşünürsek çok masumca bir davranış bence.Ben televizyonculara kızıyorum.Sürekli böyle dejenere programları önümüze getirip getirip duruyorlar.Ama bizim halkımızda bu programları izleyerek bir nevi prim vermiş oluyor.Bu sayede reytingler tavan yapıyor ve bu programlar,yarışmalar devam ediyor.Biri bitip biri başlıyor.Ama onlarda ne yapsın bütün gün evde başka uğraşı yok televizondan başka.O yüzdeen onlarda suçlu değil.O deil bu değil.Suçlu kim peki??

Belki size biraz fazla uç, biraz komplo teorisi gelecek ama ben şöyle düşünüyorum.Bakın bu programlar önce ABD'de başlıyor sonra oradan dünyaya yayılıyor.Mesela şöyle bir program vardı ABD'de kim önce hamile kalacak diye.ABD yozlaşmanın bir numaralı ülkesi.Lan biz yozlaştık sizde yozlaşın diyerekten.Zaten kültürleri yok adamların yozlaşsa ne olur.Ama bizim kaç 1000 yıllık kültürümüz eriyip gidiyor.Kapitalizmin kölesi durumuna geliyoruz sonra.

Ne dilimize ne kültürümüze ne tarihimize sahip çıkabiliyoruz.Birileri çıkıp ondan bundan özür diliyor.Birileri de çıkıp Kürt Dili edebiyatı bölümü isteriz lo.! diyor.Belki yarışmayla alakalı değil gibi gözükse de bu tip yarışmalarla birlikte özümüzü kaybediyoruz ve bir aşamadan sonra herşey normal geliyor bizlere.

Sonra diyorlar olsun efendim hakları.Yapın özgürlük,demokrasi,insan hakları...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. damatlara acıyorum , ama sonrada yapma be anjelique sen zorlamadın ya adamları diyorum , çoğu annelernn zorlmarıyla katlmıştr emnm
    ayrıca anladık yarısma uyduruk ama insan damat adaylarını gelinlere uydurur be kardeşim ne o damatların halleri ( gözleri sürmeli damat adayımızla taş gibi bi hatunun aşkı(!) ) göz zevkimizi bozmayın bari
    yok yok adam olmaz bu türk tv leri

  2. walla ben damatlarada acımıyorum... çünkü bu yarışmalara katılan kişilern ve olaylarn gerçk olduğuna inanmıorum hepsi bir kurgymş gbi gelio

  3. Ben ordakı kımseye acımıyorum.. Damat rolune gelmıs olan herkesın ısı gucu olmayan bı yabancı gelın bulursak hayatımız kurtulur yurtdısına kapagı atarız dıyecek kadar bos tıpler oldugunu dusunuyorum .Kayınvalidelere gelınce gelın adaylarını kıskandıklarını dusunuyorum .. onlarla yarıs halınde sacma sapan Turk adetlerıne gorgusune terbıyesıne uzaktan yakından ulasamayan tavır ve davranıslara sahıp bu sozum ona buyuklerımızı kınıyorum.. Utandırıyrosunuz bu mu bızım aıle yapımız ?
    gelınlere gelınce onların amacı bellı zaten ajanslara baglı olan bu kızlar ne kadar cok gorunurlerse tv de.. o kadar cok ıs baglantısı yapacakları dusuncesı ıle oradalar ısın dogrusu bı kez ızledım bu yarısmayı bı daha mıdemın kaldıracgını sanmıyorum..yozlasmaya davetıye dıye dusunuyorum.

  4. melek dedi ki...

    yabancı gelinler mecburmu bizim kültürü öğrenmeye.Benim eşim alman kesinlikle ne dinine karıştım nede kültürüne.Çünkü türk erkeğine göre yabancı erkekler daha iyi.Kadına daha saygılı.Türk kadında çok boyun eğme var.Bu proğramdada el öptürmeler..kaynanaların bazıları da gelinlere sert.Evlilikte yabancı kadın erkeğine asla boyun eğmez.Doğrusunuda yapıyorlar.Proğramıda beğenmedim.


Leave a Reply