23.1.09

Twilight Alacakaranlik Filmi Hakkinda

Yazı: Twilight Alacakaranlik Filmi Hakkinda

Bugün size geçenlerde gittiğim bir filmden bahsedeceğim.Filme geçmeden şunu belirteyim artık daha sık güncelleyeceğiz blogumuzu ona göre.:P

Filmimizin adı Twilight - Alacakaranlık.Gerçekten çok güzel bir film.Bence kesinlikle gidin.Kaçmaz böyle filmler.Filmin konusu Gerlim/Aksiyon ve Romantik olarak geçiyor.Ama bence öncelikle romantik bir aşk film.Tabi aksiyon sahneleri de mevcut filmde.Onlarda çok güzel.4*4 yani bu film herşey var.

Filmin konusu ne derseniz söyliyeyim.Şimdi bir tane kızımız var ismi Bella bu ailesiyle birlikte biryerden biryere taşınır.Buraya kadar herşey normaldir.Sonra bu Bella taşındıkları yerde aslında 108 yaşında olmasına rağmen 17 yaşında gözüken Edward'a aşık olur.Tabi başlarda Edward'ın wampir olduğunu bilmiyordur.Öğrendiğinde ise ondan vazgeçemez.Aralarında tukulu bir ilişki başlar.Zaten Edward bir wampir olmasına rağmen normal insanlar gibi yaşamlarını devam etmektedir.İyi huylu wampir diyebiliriz:D

Sonra biryerlerden Edward'ın düşmanları çıkagelir.Bunlarda wampirdir.Ama 3 göçebe wampir diyorlar bunlara.Yani bizim tabirimizle yörük wampir bunlar:P Daha sonra ne yapsakta bu Edward'a zarar versek derken Bella'ya odaklanırlar.Bella'ya zarar vermeye çalışırlar Eddward ve ailesi de bunu engellemeye çalışır.

Son olarak ferçekten eğer sinemaya gidecekseniz bu filme gidin diyorum.Çok güzel bir şahaser bence.Boşuna o kadar gişe yapmamış.Stephenie Meyer’ın dünya çapında çok satmış romanı Twilight serisinin ilk kitabından uyarlanmış film bu arada.

Filmin fragmanını izlemeden gitmem diyorsanda buyrun efendim.Filmden sonra Ukturk demişti dersiniz.:P:p



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 16 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. filmdeki kız çok hoş hatun ya:)

  2. oğlan güzelmiş gideriz:D

  3. Filme gitmeyin, kitabını okuyun derim ben =)

  4. Hatun oğlandan daha iyi bir kere:P:p Evet bencede kitabınıda okumak lazım bence güzel birşeydir kesin:D

  5. hatunu napim ben beee töbe töbeeee :D

  6. ayrıca bi daha izledim hatun da bişeye benzemio hııh

  7. Kitap çok daha mükemmel! Film çok yüzeysel. Ve gerçekten harika bir kitap. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Ben bu kitabı bulabilmek için 4 ay uğraşmıştım... Ve kesinlikle değer...

  8. Adsız dedi ki...

    FİLİM ÇOK KAFA KARIŞTIRICI AMA MÜKEMMEL BENCE FİLMİN 2.ÇIKMALI

  9. Adsız dedi ki...

    ewet.harika bir film.bence de 2.si gelir gibi me geliyor:) çok hoş bir film

  10. Adsız dedi ki...

    şu an kitabını okuyorum filmi de tam tahmin ettiğim gibi zaten okurken gözünüzde canlanıyor ama kitabını da okumanızı tavsiye ederim

  11. Adsız dedi ki...

    film çok süper arkadaşlar gitmenizi tavsiye ederim gitmeyenler vizyondan kalkmadan gitsinler bu arada edward filmde çok yakışıklı

  12. Kurban olsunlar o Edwarda gel benide ıssır diyesim geliyor..Ey robert pattinson şu bellaya gönlün düştüyse:D:Dbana hayli hayli düşer:Dbunun kitabını türkçeye çevrilmeden e-book olarak netten gözümden sular aka aka okumuştum..ben kitaptaki edward ı tercih ederim ama robert abimizide es geçemem:)

  13. Adsız dedi ki...

    bence çooooook müthisss ordaki edwardın hastasıyım sırf onun için izledim kitabını bulamıommm

  14. Adsız dedi ki...

    çok güzel bi kitap herkesin okumasını tavsiye ederim

  15. Adsız dedi ki...

    yha ben anlamadım ne zaman piyasaya çıktı bu film ve kitaplar nerde satılıo biri bana söliebilir miiiii??????!!!!

  16. Adsız dedi ki...

    harika bir filim ve kitabıda o kadar harika okumanızı ve izlemenizi tavsiye ederim ( kitap okumayı sevenler lütfen okusun çok seveceğinize eminim okursanız kesinlikle aynı kitabı bir kaç kere okursunuz çünkü bağımlılık yapıyor tivilight bütün kitap ve filimlerini okuyun ve izleyin!:Hhttp://lh4.ggpht.com/_luhT5XnwHGI/S3F2DkLEEPI/AAAAAAAAENc/POph7P5nO6I/ukturk-emo-girl-001.gif:


Leave a Reply