25.1.09

Turkiye'de Erotik internet Gazeteciligi (Haber Siteleri)

Yazı: Turkiye'de Erotik internet Gazeteciligi (Haber Siteleri)

Ders çalışıyordum kaç saattir.Ara vereyim dedim.Benim aramda ancak böyle oluyor yazı yazıyorum:)) Evet bugün gazetecilere giydirmeyi düşünüyorum.Elimde belgelerim var taptaze.

Hepiniz farketmiştir bu internette yayın yapan gazeteleri veya haber sitelerini.Dışardan yabancı birine sorsanız burası ne sitesi olabilir diye.Cevapları arasında Erotik diyende kesin olacaktır.Zaten gazetelerin arka sayfa güzellerinden kalma alışkanlıklarını sitelerine aksettiriyor bunlar.Mesela Haziran 2008 Sabah gazetesi arka sayfası (yeni sahibi zamanı.Galiba dinci medya mührünü atmak istiyorlar:D)

Sabah Gazete


Hadi bu arka sayfa güzeli.Artık normal birşey.! Gazete satılmaz yoksa Türkiye'de:D Geçelim internet sitelerine.İnternet gazeteleri zaten içerisinde barındırdıkları galerilerle insanımızın gözünü gönlünü açıyor.Çok ulvi bir gazetecilik olsa gerek.Ama ana sayfalarında bulunan haberlerin başlıkları beni benden alıyor.Bu ne süper gazeteciliktir.Oxford vardıda biz mi okumadık.Sırayla veriyorum.Hepsi bugünün gazetelerinden.

Hürriyet ve Ensonhaber diye bir site.




....Dikkat ediyorsanız fantezide sınır tanımıyor bu haber siteleri.Habere bak.Mini üstü türban gibisinden saçma salak haberler.Evet gerçekten yürek dayanmıyor bunlara:D

Bir de zaten bu konuda master doktota yapmış bir gazete var.Posta. Satış oranlarına baktığınızda en çok satılan gazetelerden biri Posta.Neden peki birincisi içinde arka sayfa güzelini bırakın birsürü baldırı bacak bulabilirsiniz.Bulmaca veriyor.Bir de el işi örgü falan örnekleri veriyor bazen galiba.Ben bu gazeteyi alanlara tahammül bile edemiyorum.Hele ki unide öğrenci bir adam alıyorsa. Tamamen önyargılıyım bu konuda.Tahammülüm yok yani.O gazeteyi hatta gazetede denmez bence okuyan insan benim için hiç bir önem arz etmez.



Olayın baldır bacak durumundan başka birde siyasi olanları var. Bu tamamen kişisel görüşümü yansıtıyor. Katılmayabilirsiniz.Taraf Gazetesi.Bir gazete bu kadar taraf olduğunu belli eder mi kardeşim.Yuh yani.Hadi onu bıraktım normal bir durum çünkü.Ama gazeteyi hergün incelediğinizde sürekli yüce Türk askerine TSK'ya karşı bir yüklenme durumu var.Bunlar kime hizmet ediyor bilmiyorum ama iyi birşey olmadııkları kesin.Zaten biranda nasıl bu kadar palazlandı.Kolay mı gazete çıkarmak.Finansörleri demek ki Türkiye'nin tek güçlü kurumu TSK'ya yüklenin demiş.O da bitsin ülke bizimdir diye düşünüyorlar heralde.Soldaki resimi bugünün.Daha bunun gibi birçok örnek mevcut.

Bir de Google bile lanet etmiş duruma galiba Taraf gazetesinin internet sitesinde (ana sayfada)Google genel hizmet reklamı gözüküyor sağ üstte.Yani Google Taraf ile uygun içerikli reklam içeriği bulamadığından bunları gösteriyor.Bu da mizah boyutu tabi:))))


Bunlar sadece birkaçı malesef internet haber siteleri bunlarla dolu.Tabi işini iyi yapanlarda var.Ntvmsnbc gibi.Bir de dikkat edin bunların hepsi Doğan Medya grubundan genelde.Ne ilkeli habercilik değil mi:))

Ben çalışmama devam edeyim bitti yazı.:)
(Resimleri net göremiyorsanız üstüne tıklayın kocaman olacak:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bırakınız yapsınlar bırakınız etsinler efendim:P:p

  2. Posta nasıl gazetedir ya :D aynı görüşlere sahibim

  3. habercilik yaparken,seçici davranıyorlar.. yani içinde seks,sek+cinayet,seks+ihanet, seks+siyaset ve örnekleri çoğaltılabilecek türlü haberleri ön plan çıkartıyorlar..

    dün bir asker şehit oldu,zigana'da çığdan insanlar öldü,ergenekon'da 12. dalgaya gelindi..

    ama popüler haberler öğrencisiyle alem yapan öğretmen,edep yerlerini gösteren şarkıcı,bilmem kimin memesi..

    ben bunlarla ilgilenmiyorum,ilgilenenlerin de %90 erkekler olduğunu düşünüyorum..

    kendine çekidüzen vermesi gereken erkekler,talep ediyorlar ki bunlar sunuluyor bizlere..

  4. Aziz Nesin ne güzel demiş, Türkiye'nin "%60'ı salak" diye. Benim bir öğrencim alıyordu posta gazatesini, "bir daha o gazateyle sınıfa girme dedim", o gün bu gün görmedim elinde gazeteyi. Ama halk cahil işte ne yapacaksın, o öğrencinin sınıf arkadaşıda fanatik okuyor.
    Sahte gündem yaratıp duruyorlar, bir çözümde bulamıyoruz ki arkadaş, bir şeyler yapsak. Yine sinirlendim ya :)


Leave a Reply