9.1.09

Tavla tavlayabilirsen

Yazan: babegazelle | 9.1.09 | Kategori: , |
Yazı: Tavla tavlayabilirsen


Merabayın blogmania ahalisi.Bugünkü aktivitemizde hem eğleniciğiz,hem öğreniciğiz hemi de övünülen maharetleri görüciğiz keh keh keh.Merakta bırakmadan açıklıyorum,bi tane oyunumuz var elimizde.Virtual date. Kendine güvenen,kardeşim ben her cinsi elimi attığımı tavlarım diyen herkesi,bunu denemeye çağırıyorum.Tek problem oyun ingilizce maalesef.Ha benim için no problem diyosan geçioruz bi sonraki evreye.Şimdi tıklıyon annem buraya.Sonramcıma tavlanacak hedef hatun kişi mi er kişi mi onu seçiosun.Mesela bağyan yarışmacı olaraktan erkek tavlican dimi.Bikaç cins tarz adam var.Nerd var,popüler var,serseri var.Seçiosun elemanı,başlıosun soru sorarak vatandaşın kalbine girmeye çalışmaya.Ama işte bu sorular onun karakterine uygun olmassa,ya da sen onun sorularına istediği cevapları veremessen yalan oluyosun.Yani ne cins adam onu gözlicen,hangi soru ya da cevap onun kalbine gider tahmin etcen,hertürlü silahını kullancan.3 aşamalı buluşmanız boyunca başarırsanız kalp dolcak,final sorusu da doğru olursa sanal aşkınızdan bir buse almaya hak kazanıcaksınız:).Haydi bakalım hodri meydan…Ama öle oyunu iice oynayıp ezberlemek yok… Bakalım ilk kerede kimler sonuca ulaşcak kimler eli böğründe kalacak.Haydin canlarım bekliorum sonuçları merakla(ama dürüstçe bak haa).Özellikle pek bi casanova arkadaşlarımız var ya(you know who hahah) :P :p Bakalım napcak onlar heheheheh.Kolay gelsin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Kolaymış ingilizcesi zayıf olanlar biraz zorlanırla yanlız.. Onlar deneme yanılmya kazanırlar ancak.. Bişi yıkmuş bunda 3 kızıda tavladık :}

  2. ahah 2. buluşmada herifin adını hatırlamadım iimi :D

  3. bir flaş oyun kölesi olarak teşekkür ediyorum.kısa bi' süre de olsa zamanımı çaldı,eğlendim.
    balık burcu olan hanım hanımcık bi' kızcağız vardı onu hemen ağıma düşürdüm.Tipine baktım,salladım yekten şöyle hayvanseverim,böyle doğaya bayılırım diye ilaçlı gazoz tuzağıma düştü.rokçu kız desen klişeler klişesi.yalnız bi' tane sportmen kız var orda,esmer,güzelcene bişey,onu tavlayamadım ben.(ilk kızı da bu dürüstlüğüm sayesinde tavladım zaten) aslında elektrik alamadım ondan bilerek tavlamadım.yoksa isteseeeeem ! ohoooo-ooo-ooooo !
    "ne kadar hoşsun ama çok boşsun" diye bi' şık aradı gözlerim onunla olan bütün diyaloğum boyunca.sevmiyorum arkadaş boş beleş insanı...(yalan ! külliyen yalan ! gönül isterdi ki bu oyunu kahvede oynayıp bilerek kaybediyim akabinde yandan gelen "tabi kız antilop gibi ! bize niye baksın ki be oluuum arabamız yok paramız yok" gibi tepkileri dinliyim.Böylece rokçu kıza verilen cevaplardan daha büyük klişeye canlı şahit olayım ama kısmet işyerineymiş...Neyse ben gidiyorum...Bistro'da randevum var.)

  4. superrrrmişşş ben de tavlıyacam :)
    bu tarz oyunlara bayılıyorum :D


Leave a Reply