13.1.09

Super Yetenek Ukturk Hoca

Yazan: Ukturk | 13.1.09 | Kategori: |
Yazı: Super Yetenek Ukturk Hoca


Son ciddiyet dolu yazımdan sonra özümüze dönelim diyerekten biraz daha cool bir yazı kaleme almaya karar verdim. Aslında bügünlerde sanırsam üniversitelerin final dönemleri şuan biraz sakin bloglar.Valla ben de öğrencilik yaptım hiç onlar gibi çalışmadım.Bence fazla kasmamak lazım bünyeye zarar verir.Hem notlarınızın hepsi AA olacakta ne olacak.Mesela benim değildi ama üstüne master yaptım.İyi bir yerde çalışıyorum.Önemli olan diliniz olsun yeter.(Yabancı dil:D)

Neyse geçelim bunları.Daha önemli şeyler var gündemimde.Bugün, Ukturk olarak ben oluyorum size üstün doğa üstü,mükemmel ötesi, manyak:P:p yeteneklerimden bahsedeceğim.Biliyorum çok heyecanlandınız.Bir bilemecem var çocuklar reklamı gibi.Hadi hadi hadi diye bekliyorsunuz:D Hemen uzatmadan geçiyorum...

1.Michael Jordan halt etmiş: Evet yanlış duymadınız süper baketbol oynarım (ama eskiden).Eeee madem eski niye söylüyorsun diyorsan demek ki yeteneke var oynamışım değil mi.:D Ortaokulda ve Lise'de okul takımlarında yer aldım.O sıralar Jordan çok tekilf etti bana gel bizim kolejde oyna diye.Ama dedim olmaz prensiplerim var:P:p

2.Her türlü kız tavlarım:
Zaten bu konu hakkındaki deneyimlerimi ve bilgilerimi aktardım sizlere.Birçok çekirge Allah razı olsun..Hoca büyüksün tarzında mail ve posta güvercini gönderdi.Ama biz bazıları gibi söylemedik bunları.Çok mütevaziyimdir bu konuda ama şunu belirteyim kaçmaz bizden eninde sonunda başarıya ulaşırım.Bir bakışım bir sözüm yeter:P:p

3.Çok iyi ev taşırım: Sanki nee! diye birşey duyar gibiyim.Bu da mı yetenek diyeceksin.Tabi kide.Üniversitedeyken ev taşıma konusunda uzmanlaştım.Zaten kaslı bir vücuda ve kollara ahip olduğumdan bir kanepeyi bir koltuğuma diğer kanepeyi de diğer kolumun altına alabilirim.Bunu güçlü kollarıma borçluyum.Bak söyliyeyim çekirgelere kızlara yardım edin evlerine taşınırken bayılırlar bak sonra size yemek yaparlar.Dersiniz sonra biz senin evini taşıdık gel de bulaşıkları yıka diye:P:p haha:D

4.Tek rakibim THY: Süper araba kullanırım.Yine zamanında Mc Laren Mercedes dedi Ukturk şu Schumacher'i durdursan durdursan sen durdurursun diye.Yıllık 8 milyon dolar verdiler azıma gitti kabul etmedim.İşte benim yerime Raikonen geldi.Oysa ben sadece 10 milyon $ istemiştim.2 milyoncuk için yaptıklarına bak sen:P:p İnsanlık nereye gidiyor:D

5.Her türlü oynarım: Oynarım arkadaş.Batak,king,hoşgün,tavla,okey sonra efendime söyliyeyim sen söle... hımm 51,papaz kaçtı, amiral battı, arap kızı camdan baktı:P:p haa poker(süper açarım:D)ve bunun gibi birüsürü oyun..Bir de bak Monopoly ve Tabu'da üstüme yoktur.Hani yukarda dedim ya ders çalışmazdım o kadar diye.Hıı bunları oynardım hep ondan.Birde oynarken başka bir kişilik oluyorum.Gözüm döner kimseyi tanımam.:D Bir de çok çamurumdur.Kaybetmeye gelemem zaten kaybetmem:P:p Monopoly'de kasadan para çalarım,Tabu da kum saatini ters çeviririm, taş çalarım,zar tutarım her türlü oynarım yani:P.p

Nan ne kadar yetenekli bir insanmışım ya.Kendimle gurur duydum.Off nasıl kasıldım bakk..Göğüs kaslarım daha da bir belirgenleşti sanki:P aha:D Geçenlerde bir mim salgını vardı.Neden böyle bir mim yapmadınız hıı:D İsteyen mim gibi görebilir ve yazabilir.Keyfiniz bilir canlarım:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. kopya çekmişin ben daha önce yazdıydım böle bi yazı huhh :D allah aşkına burcun ne senin mr huge-ego :PPPP

  2. mr superman bugüne kadar hiç mı tavlayamadığınız kız olmadı,olmadı deme inanmam çünkü:Pp

  3. edelele kollarıynan buzdolabını kavrayışıı naağadar hoştu.. (imza: feriştah)
    hahah.. her kızı tavlarmışş... ammaannn pirftt.. :P

  4. böcek benim bikaç post önce attığım flirt oyununda tavlayamadı misal ben biliorum kehkehkeh zilli gavurları dedem de tavlar vercen bi çetin ceviz önüne bakiim tavlayabiliomu heheheheh

  5. yalan o balık bence balık dediğin bi köşede mıy mıy oturur romantik film izleyip ağlar falan senin doğum tarihin karışmış nüfus dairesinde kesin ya akrepsindir ya aslansındır sen bu egoyla :D :P

  6. Her türlü oynarım diyosun monopoly ile tabuya bende bayılıyorum... Monopoly de sürekli bankayı patlatıyon o zaman ahahah =]

  7. Babe balığım işte :D belki yükselenim Aslan bilemicem orasını:D

    Ronaldinho bak orda ne güzel kafiye yaptım kaçırmayın lütfen:D papaz kaçtıi amiral battı, arap kızı camdan baktı:D


Leave a Reply