29.1.09

Senden çocuğum olsun istiyorum:P

Yazan: babegazelle | 29.1.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Senden çocuğum olsun istiyorum:P


Hişşt ordakiler evet evet siz biliorum hepiniz çocuğum olsa neye benzer,kız olsa şunu koyarım erkek olsa bunu koyarım düşüncelerine kapılıosunuz.heleki aşk böcüğü olanlarınız direk aşkııııım bizim bebeğimiz olsa kime benzer acaba??Burnu sana benzesin gözleri de bana hihihihi muhabbetleri yapıosunuz biliyorum.Teknoloji artık o kadar ilerledi ki Routan Baby Maker 3000le el değmeden çaba sarfetmeden:Pbi iki dakikada bebeniz hazııır.Artık ulan bu adamla evlensem çocuk nası çıkar derdine de gerek yok hemen önden bi deneme kaydı alabilir ve adayın kaderine de böylece karar verebilirsiniz kehkehkeh.Hatta o kadar teknolojikki anaya mı daha çok benzesin babaya mı ona bile karar verebilirsiniz.


Yanılız şartlar var.Yok efendim ağız kapalı önden foto olcak,çözünürlüğü abuk subuk olmicak aksesuar gözlük vs olmicak babada da öle sakal bıyık vs olmicak böle baby face cillop gibi olcak.Hoppalaaa öle türk erkeği nerde canım finlandiya mı burası dediğinizi duyar gibiyim ama orasını ben bilemicem artıkın alın kocanızı erkek arkadaşınızı Necati git çabuk sinekkaydı traş ol çocuk yapıcaz deyiverin.Ahahahah adam büyük ihtimal ne alaka benim sakalımla çocuk dicek ama olsun :D


Bende zaten aday yok buldum baby face bi yakışıklı herif resmi onla yaptım.İşte bu yandaki bebiş çıktııııı.Çıkarımlarıma göre yakışıklı bi kocayla çocuğum da güzel olur evet ona göre bulmak lazım kendim için bişey istiosam namerdim tek derdim gelecek nesiller güzel olsun eheueheu.Ama bebişim çok tatlı yaaaa,gerçek ossun mıncık mıncık yapayım şunu.Of ne diyorum ben yaa biyolojik saat hüoop kendine gel aloooooo :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bi deneym bakalm bizim herifle çocuğumz nası olacak (:

  2. ayy şu olayı deniceem bi aday adayım bile yok
    çoh bedbahtım

  3. olsun bebeğim nette güzel adam dolu sawyerla yap jackle yap kimle istersen yap eheueheu

  4. Anaamm bende eve yeni geldim yazı yazayım şu Davos krizi ile alakalı diyordum yarın yazarım inşallah.:P:p

    Bu arada sawyer a gerek yok kendi rsmimi yollayabilirim sizin için haha:P:p

  5. ehuhe şimdi deniyorum:)

  6. ben de bende deniyecem :D

  7. Sadece Görsel bir eğlencedir inşallah. Sonra hatun nikah kıyıcaz diye dert açmasın başıma :)

  8. tabuhan:yok yok temiz gayet dioruz ya el değmeden tesiste üretim hehehehe


Leave a Reply