28.1.09

Scarlett Johansson #6 Hatun Gibi Hatun

Yazan: Ukturk | 28.1.09 | Kategori: , , , |
Yazı: Scarlett Johansson #6 Hatun Gibi Hatun



Sevgili kuzenim Damat Ferit'in olay yaratan yazısından sonra olaya ben atayım birazda:P:p Ne zamandır farkettim HatunMania köşemize birilerini koymuyoruz.Hemen bu açığı gidermek için kolları sıvadım.:D

Evet hani adam gibi adam tabiri vardır ya scarlett johansson içinde hatun gibi hatun tabiri çok yakışıyor bence.Tabi bu güzelliği çekemeyenler olacaktır.Normal güzellik başa bela efendim:D

Allahım ne kadar saf bir güzelliği var böyle.İnsan bakmaktan kendini alamıyor.Birçok filmde rol aldı kendisi mesela şu sıralar vizyonda olan Vicky Cristina Barcelona filminde rol aldı.O filmde daha bir güzeldi sanki.Sarışınlar bir başka oluyor mirim valla:P

Danimarka asıllı yengeniz.Ben o kadar İsveç'te kaldım.Yoktu böylesi.Tabi onlarda iyiydi ama:D 2009 yılında da iki filmle birlikte geliyormuş.Hayranlarına duyurulur.Bir de işin ilginç yanı kendisi 1984 doğumlu yani benle yaşıt.:P:p Hayırlısı diyorum haha:D Eğer Scarlett bana varmazsa bende Adriana'yı alırım.O da yok derse Miranda Kerr var.Seçenek çok yani:P:p

Son olarak Milliyet blogları blogumuzu bloglarında eleştirebilirler.Yerin dibine sokabilirler.Reklamın iyisi kötüsü olmaz:P:p haha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hayallerini yıkmak istemezdim ama.. scarlett artık evli.

  2. Lady olsun ya ben yine de seviyorum.Uzun sürmez onun ki.Gönül eğlendiriyor sadece:P:p

  3. inat diye yazdın bu postu demi bana inat olsun die demi doru söle daha demin attım bunun postunu ben cevap niteliğimi bu ne şimdi hıı hııı:D hiç de bile hiç de bile scarlett evine hııh

  4. Evet konu degiştir degiştir :D hatta o kadar post atın ki anasayfadan gitsin o yazı:P Scarlett'de hani Vicky Cristina Barcelona filminde beni benden almıştır :D
    Evlimiymiş ,benim gibi bir adamı kaybetti yazık !

  5. Bi Türk ünlüye benzettim ama çıkaramadım :)

  6. ben söliim kafayı koyuya boya nurgül yeşil çay ama sadece resim olarak yoksam nurgülün tırnağı olamaz oyunculuk olarak buz kütlesi

  7. İnadına mı yazdım ki bilmiyorum:P:p Hem buz olsun beni onun sıcaklığımla eritirim kıvama gelir:P:p

  8. inat tabii bak benim bloğa ben scarletta çemkirince sen de korumaya geçmişin hııh :)

  9. ayy ben barselonada bu hatundan soğudum yaaa nası gerzek kız rolündeydi öleee

  10. Saygı duyar şapkamı çıkartırım Scarlett ablaya, evlendiğini şimdi duydum depresyona girebilirim her an :P

  11. Nurgül Yeşilçay evettt :)

  12. eet ya çok güzel hatun onu bana benzetmişlerdi :P... bu arada barcelona da dehşetti kız olduğuma ilk defa lanet ettim :D

  13. Genellikle sarışın hatunlardan hoşlanmam ama beğendiğim ender sarışınlardandır bu hatun:))


Leave a Reply