21.1.09

Saba Tumer ile Bu Gece (Haberturk)

Yazan: Damat Ferit | 21.1.09 | Kategori: , , , , , , |
Yazı: Saba Tumer ile Bu Gece (Haberturk)

Balkanların,ortadoğunun ve uzakdoğunun en iyi blogcusu Damat Ferit ile bir yazıya daha hoşgeldiniz.Aynı zamanda bloglar arasında yılın transferi olarak lanse ediliyorum.:) Hürrem Sultan ile yaptığımı görüşme sonucunda yazı yazma kararı aldım.Hürrem Sultan kim diyorsan söylemem o kendini biliyor:D Bugün çok enerji doluyum sevgili Blogmanya bilogu okuyucuları.Ondan mütevelli enerjimi yansıtacak biri olsun dedim.Saba Tümer'de karar kıldım.

2 gün önce Sabacım mail atmış bana Damat Ferit hayatımın anlamı transfer olmuşun bu aralar reytingler düşüşte biraz reklamım yapsan diye.Ben kendisini önce bir hatırlayamadım hangi Saba! dedim.Sonra vikipediye sordum kim bu Saba Tümer diye?


Vikipedi çok ilginç cevaplar verdi bana."Gazeteci, Haber Spikeri, Sunucu, Köşe yazarı, Anchorwoman". Hey maşallah tü tü.10 parmağında 10 marifet gibi sanki.Belki ileride şarkı söyler oyunculukta yapar.Sabacım 1970 doğumlu olmasına rağmen benim gözümde 18 lik bir lolitadan farksız.Bir insan evladı bu kadar güzel kahkaha atar mı ya.O güldükçe gevşiyorum rahatlıyorum.Yani gül,eğlen,çoş programında hepsi var.

Programı ne ki dersen Habertürk'te Bu Gece isimli bir program.Hafta içi 2300 da başlıyor.Ben şahsen bizzat kendim bir işim olmazsa kaçırmıyorum.Hatta gittiğim yerde de açsana oğlum,kızım Sabacımın programı başladı diye çemkiriyorum:D

Bir çok program sundu ama Gece programlarını her zaman daha çok sevdim.Show daki ve şimdiki Habertürk'te olan..Zamanında Sabacım Gülgün Feymandan düksiyon dersi almak istiyor ama Gülgün Feyman hadi ordan demiş vermem demiş.Bak sen:D Ama iyikide almamış yoksa mota mod biri olurdu belki böyle doğal ve güzel olmazdı:))

Son olarak bu yazı Saba'ya ulaşır mı bilmiyorum.Ama kalbimde parmak izin var Sabaa:D ehhe:))

Bu şarkı Sabacıma gitsin:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ekşisözlük'te kahkahasına gıcık olanların sayısı hayli fazla olmasına ve kelime dağarcığıyla ilgili negatif eleştiriler yapılmasına rağmen, tüm o saçma sapan kadın programlarından, yarışmalardan çok daha kaliteli bir program olduğu için beğenerek her akşam izliyorum.

    ayrıca bunu izleyen bunları da izler : Kısa Devre ~ Türkiye'nin Nabzı

  2. saba tümerle gerçekte konuşmuşluğum var..benim okula gelmişti söyleşiye..ben de sormuştum dizi teklifi gelse ne dersiniz diye..o da sitcom'da oynamak hayalim demişti:)

  3. damadım feritim bu yılın transferi adına blogmanyada bir parti verelim hacı:Pp
    hürrem de gelsin:))
    dip not;10yıl sonra bana da yazacaksın böyle"gazeteci böcek,sunucu olmuş şimdi de bu böcek,aa yok artık süper blog yazarlığından köşe yazarlığına böcek"diye:Pp
    seviyorum bende saba'yı..
    senin kadar olmasın:PpP:D

  4. Bu programını çok izleme fırsatım olmadı ama bende bir Saba hayranıyım ayayayyayy:P:p aferin Damat:P

  5. bu programı hergece izliyorum ve saba tümere de bayılıyorum..

  6. bende izliyorum ve harika bir bayan programıda çok güzel idare ediyor konuklarıda seçmece :))

  7. Adsız dedi ki...

    yha arkadaşlar ben saba ablanın programına yorum yazamıyorum ve konuklarına sorular soramıyorumlütfen bana yardım edermisiniz...

  8. sezen sağır dedi ki...

    sizi hiç kaçırmıyoruz sizi çok çok seviyoruz her zaman gülün inşallah

  9. Adsız dedi ki...

    annem izliyor bende izliyorum çok seviyorum

  10. Adsız dedi ki...

    son zamanlarda seba tümer giyim tarzını değiştirdi dekolte fazla ön planda ....


Leave a Reply