31.1.09

Rapstar Yarismasi Ceza ve Fuat

Yazan: Ukturk | 31.1.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Rapstar Yarismasi Ceza ve Fuat

Biliyorsun belki de bilmiyorsun şu sıra İzmir'deyim.Yarın geri döneceğim İstanbul'a.Bugün İzmir gecelerine akmaktansa oturup önce haber bültenlerinin hepsini teker teker zap yapmak marifetiyle izledik arkadaşlarla.Sonra Star'da Rapstar yarışmasını izledik.Daha önce izlememiştim.Şurda Damat bahsetmişti.Eleştirmişti yarışmayı.

Neden olarak rapin ruhuna aykırı falan dedi ve kimse de hayır demedi.Demek ki herkes öyle düşünüyor.Belki ben dengesizim bilmiyorum ama nan ben beğendim valla yarışmayı.En azından örnekleri Popstar'dan falan daha güzel.Ne güzel işte çıkmış çocuklar raplarini yapıyorlar.Eğelenceli yani.

Bir de Ceza'ya yüklenmeler duyuyorum her yerden.Para için sattı rapini diye.Niye para olmadan yaşanmaz ki oğlum.Sadece rap karın mı doyurur.Hem bu adam olmasaydı siz nerden öğrenecektiniz rapi,Ceza'yı,Sagopayı.Popüler olmazdı yoksa şarkıcılarla düet yapmasa.Bu işler böyle olur bence.

Ben keyif aldım.Ben keif aldıysam bu yarışma çok izlenir arkadaş.Herşeyi beğenmem hem ben:P:p Jüri üyeleride iyi bence.Belki Sibel Tüzün soru işareti ama Ceza,Fuat,Funky C iyi tam oturmuş.Zaten Fuat'ı severim.İyi yani.

Hadi elleri göreyim.Eller havaya Ukturk için:P:p (Yazıyı yazarken Müslüm Baba Adını Sen koy çalıyordu:P Allah:D)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ne kadar zevksiz bir adamsın sen ya.:) Tanımıyorum seni ben:D

  2. Müslüm Gürses güzel abi . Valla güzel ya :) Ben hep dinlerim.
    Rap konusunda görüş bildirmem gerekirse cezanın hakkını yğyemem ama Sagopa daha cok seviyorum. ayrımcılık değil anlatmak istedıgım. tarz olarak yani :) ama Ceza yıda bilirim Fuatıda ikiside ck fazla zorluklar cekerek geldiler bu noktaya . Rapçi adam düşünen adamdır. Düşünmeden reklam olsun diye böyle işlere kalkışmazlar. Program cuk oturmuş. Türkiye belki Rapi daha fazla tanımıyor belki erken bi program ama ilerleyen yıllarda Rap müzigin değeri artacaktır ümid ediyorum.

  3. Damat git yat daha ayakta mısın sen cık cık:P:p

    Savaş Çocuğu Müslüm baba gibi var mı ya.Efkarlı gecelerin dostu.Bir de Cengiz Kurtoğlu var bak hakkını yemeyelim.:P

    Bu programlar olacak ki gelişsin büyüsün.Destekliyorum.Param olsa sponsor olurum:P:p aha:D

  4. bende izLedim, keyifLi eğLenceLi bi programdı ;)


Leave a Reply