23.1.09

Rapstar Yarisma Programi (Star Tv)

Yazı: Rapstar Yarisma Programi (Star Tv)

Merhaba yine ben.Diğer yazımızın daha dumanı tütüyorken bir yazıyla daha karşınızdayım.Çok üretkenim bu ara.Burası Türkiye malzeme çok:)

Yine bir televiyon programını ele alacağım.Bu kez daha yeni başlamış taze bir program.Star Tv'deki Rapstar Yarışma Programı.Sonunda buda oldu denilecek bir durum aslında.

Popstar,Alaturka star, dansöz star gibisinden birsürü star programı yapıldı.Rap bildiğiniz gibi böyle şeylere gelmez.Zaten önce bu Ceza'nın popçularla düetiyle başladı.Rapin ruhuna aykırı bence.Sagopa diyorya bir şarkısında "Rapi yer altından alıp züppe dolu mekana taşıdın" diye şuanki durum aynen öyle.Bugünleride mi görecektim Allahım:D
rapstar yarışma
Program nasıl birşey diye sorarsanız bence tam bir komedi.Özellikle seyirciler.Böyle 14-15 yaşındaki yeni bitmeler doldurmuş mekanı.Eller bir aşağı bir yukarı tabi bu arada kamera da takip ediliyor gözucuyla.Ho ho ho:D

Programın sunucusu Öykü Serter.Galiba Rap ruhuna uygun olsun diye böyle değişik değişik kıyafetler giymiş kendisi.Bu kadar olur yani.Hani yüreğinde hissetmelisin öyle sözde olmaz derler.Bu sözde işte.Büyük üstad Cem Yılmaz'ın dediği gibi tamamen duygusal bir durum:D

Programda yine juriler var.Demiştim jurileri sevmem diye.Bunlarıda sevmiyorum.Zaten bunları normalde de sevmiyorum.Sibel Tüzün,Ceza,Funky-C Cem ve Fuat var.Sibel Tüzün galiba iyi tanıtamadığı albümünün reklamını yapar.Diğerleride bildiğiniz adamlar zaten.Bir numaraları yok pek:D

Bu yarışmaya 12.000 kişi başvurmuş toplam.Normal bence.Şuanda 10-16 yaş arası gençliğin çoğu rap rap diye ölüyor.Gençlik nereye gidiyor arkadaşım.Nerde TSM ah ah.Bari metal dinleseler.:)))

Bakalım yarışma sonunda dediklerimi yiyecek miyim.Yoksa onlar mı yiyecek.Zaman gösterecek.Yeni rapstarlarımızı sabırsızlıkla bekliyoruz:))

Not: Tv programlarını eleştirmek hoşuma gitmeye başladı.Artık bunu üzerine uzmanlaşacağım.Hatta tezimide bu konu hakkında yazabilir miyimki:))) Cevap:İmkansız:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 14 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. herşeyi bir çırpıda kabullenebilirim belki.. bir salaklık anımda. ama yahu FERHAT GÖÇER ne arıyor o programda...
    beynim yandı resmen..

  2. Evet birde o var atlamışım pardon.Konuk jüri beyfendi:))) Heralde gençliğinde rap yapıyordu.Hatıraları tazelemeye gelmiş:D:D

  3. Ya ama ben yazacaktım bunu:D
    Eline sağlık ama ben yazsaydım bu kadar hafif kalmazdı eleştiriler:Pp
    bi kere dediğin gibi 14-15yaş bebeleri doldurmuş..türkiye de hiphop bu raddeye geldiyse artık bu başka birşey olmuştur..danone reklamlarına kadar düşürdüler..yakında bebek bezi reklamlarında da o güzellerime rap yaptırırlar kendi doğal halleriyle yansıtmak varken onları da ne hallere sokuolar hey allam:D
    underground(ki bence bu işin populer müzik haline gelmesi çok saçma keza metal de öle..şimdi yeni bitme grupları da görüyoruz zaten)olmaktan çoktan çıktı ceza sayesinde..piyasa yapıo resmen adam ya..zamanında aralarında sagoyla geçen muhabbetlerden, nefret'deki olaylardan sonra acayip gözümden düşmüştü zaten..layık..allam hele o ayben yok mu deli edio o hatun beni:D
    program berbattı zaten..tamam amaç güzel belki yeni yuzler,yeni sesler lazım evet ama bu şekilde değil..piyasa müziği şeklinde yansıtılarak hiç değil hemde..
    belki ilerki zamanlarda düzelirler..bu gece biraz acemiliklerine geldi..
    Kıllı hakana da kıl oldum :O
    1.5gün yoktum ne çok yazmışsınız canlar elinize sağlık:D

  4. Böcek, çok güzel özetlemişin durumu.Süpersin:)) Bu aralar biraz çok yazdık sanki ama hoşuma gidiyor benim:D

  5. off sokakta ne kadar kro varsa repçiyim diye dolaşıyo en nefretlik müzik tarzı budur heralde arabeskin bile kendince bi karizması olabilir
    alaturkadan sora sapıttılar zaten hiç şaşırmadım

  6. Adsız dedi ki...

    Öykü Serter ve Sibel Tüzün'ün varlığını anlamam mümkün değil derken, artık kabullenmem de mümkün değil:) Öykü Serter, program boyunca Herkesin lafını ağzına tıkadı, jüri üyelerine önce söz verdi sonra laflarını ağzına tıkadı. Sibel Tüzün'ün hiç bişeyden haberi yok, insan biraz öğrenir be kardeşim iş yapıyosun sen orda.
    Arabesk destekli format rap sevmeyenlere programı izlettirmek amacıyla yapıldı herhalde ama olmadı pek :( oradaki rapstar adayları o düetleri kaldırabilecek yeterlilikte değillerki henüz..Ceza, Funky C ve Fuat ise tüm söylenenlere rağmen programın omurgası. Sonuç olarak rapi yow yow demekten ibaret sanan zihniyet programa cok büyük darbe indiriyor.

  7. Adsız dedi ki...

    Hepimizin bildiği gibi CEZA ilk çıktığında tam bir rapciydi insandı adamdı söylenmek istediğimiz ve söyleyemediğimiz biçok şeyi bağıra bağıra insanın kafasına çivi çakar gibi söylerdi.Hepimiz cezanın bu yönünü çok sevmniştik.Şimdi Ne oldu cezayı cinmi çarptıda bu hale geldi.CEZA PARA İÇİN ANNESİNİ MEZARDAN ÇIKARTIP SATACAK BİRİSİ OLDU.....

  8. kesinlikle para değiştirdi bu adamı..rap'ini de sattı kendini de 2kuruşa..

  9. Böyle bir programda mı varmış:P:p Hemen izlemem lazım:D

  10. uko daha neler göreceksin dur daha yeni geldin:Pp

  11. eskiden bende cezayı severdim çok, ilk kaseti çıktığında özellikle. Birde bu ceza eskisi gibi değil konusu var "para bozdu onu" falan gibi bir programda ceza rap tanınsın diye yapıyorum bunları kendimi feda ediyorum gibi bişeyler saçmalamıştı tamda izlememiştim zaten "hede len" deyip kapattım tv'yi

  12. kübra dedi ki...

    ben rapstar rı izledim ceza çok yakışıklıydııı bayıldımmmm ama ayben i çağırsa daha daha güzel olur cezanın hayranıyım vede aybenin onları çok seviyorum burdan onlara öpücükler hepsine teşekkür ediyorum böyle bir pregram yaptıkları için ve burdan grup hepsideki tüm sevdiklerime öpücükler onlara hayranım ve eren ve cemrenin msn si bende var isterseniz verebilirim siteye girenler alsın cemrenin cemre.hepsi05@hotmail.com erenin eren_hepsi05@hotmail.com ekleyinnnnnnnnn

  13. hahaha şaka dimi bu:Pp

  14. Değil valla:P:p haha:D


Leave a Reply