16.1.09

Post Modern "Damat Ferit" tüm Blog Marketlerde

Yazan: Damat Ferit | 16.1.09 | Kategori: , , , , , , , |
Yazı: Post Modern "Damat Ferit" tüm Blog Marketlerde

İşte geldim burdayım ben bu işte ustayım..Bunu bir reklam sloganı falan sandınız deil mi.Avucunu yalarsın ben buldum ilk aslında ama benden çaldılar adi Çinliler..Ukturk adlı kımıl zararlısı şahıs kaç gündür mesene denen şeytan icadı yerde başımın etini yedi.Lütfen Damat feritcim, sana muhtacım bu bilog sensiz olmaz efendim yok sen şöle büyük adamsın şölesin bölesin.Bir yalakalık yalakalık...

İçim elvermedi.Yazıktır gelen vuruyor giden vuruyor bie ben vurmayayım dedim. Büyüklük bende kaldı anlayacağın.Sen kimsin dersen ben Damat Ferit..Peki o kim dersen Damat Ferit ikitürlü bir Yeşilçam'dan fırlamış haşin delikanlı Tarık Akan zibidisi, birde Osmanlı da 1853 ile 1923 tarihleri arasında yaşamış bir paşa..Peki sen hangisisin gibisinden bu kısır döngüyü devam ettirecek bir soru sorarsan aslında oha dyeceğim ama ben o kadar hıyar mıyım demem sana öle şeyler.Ben ikisinin karışımıyım.Post Modern Damat Feritim ben..



Biliyorum sıkıldınız bu adamın (Ukturk) karı kız muhabetlerinden.Anlatıyor anlatıyor yok şöyle tavlarım böyle tavlarım.Yalan efendim.Zinhar bunların doğruluğunu kabul etmek insanı dinden çıkarır.Yakında bütün gerçeklerini ortaya dökmeyi düşüünüyorum bu herifin.Bunu şimdi yapmak isterim ama Kemal Kılıçdaroğlu kostumümü bulamadım.O yüzden sonra.

Son olarak hobilerimden bahsetmek istiyorum.Öncelikle çok iyi bir Tv izleyicisiyimdir..Çok iyi makarna yaparım.Özellikle kelebek makarnada üstüme yoktur..Bazı kaynaklarda iyi yumurta kırdığımda söyleniyor ama efsane diyenlerde var bu konuda..Bir de üstünüze afiyet çok iyi getik yaparım..Kimi örnek alıyorsun diyorsan Ayrooodinaamik yar idolüm.onun gibi makarna yapabilmek istiyorum,pardon makara:D

İşte öyle.İleride daha uzun uzadıya görüşmek ümidiyle.Çav.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hişş gençler ayıp oluyo kavge etmeyin bak ukturk yalnızdan o kadar bağyanın arasında kavga etmeyin akrabaymışınız da dayanışma içinde görek sizi hadi bakiyim he bu arada hoşgelmişsin ferit gardaş :P

  2. Hoşgeldiniz Damat Bey:)

  3. şimdi post yazmaya gelmiştim ki..Kaldı elimde öylece..
    Sayın damay ferit bende hürrem sultan,sizden biraz eskide kalsam da yine tanışmak icabetinde bulunuyorum:Pp
    Sevdik seni de:D

  4. ukturk sonunda erkek cinsi birini aldı buraya
    krallığın bitti ukturk :P
    hoşgelmişsen damat

  5. senin krallıın geçmio artık burda muhah

  6. Nihayet partiye bir erkek dahil oldu, adımız çıkıyordu az kalsın. Hadi bakalım salında boyuna posuna bakalım ferit ;)

  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  8. hoşgeldin ferit!!


Leave a Reply