6.1.09

PiLLi Cadi

Yazan: Ukturk | 6.1.09 | Kategori: , |
Yazı: PiLLi Cadi



Öhühühü hasta olmuşum azizim üzerine afiyet.Tabi soğukta yaka bağır açık gezersen sonucu böyle olur.Salya sümük bir haldeyim valla.Dedim madem öyle şöyle böyle derken kendimi burda buldum:P:p Bugün bir blogumuza yer vereceğiz.Fazla arayı uzatmamak lazım sonuçta:D Fazla uzatmadan geçiyorum, geçtim.

Blogun Adı: Pilli Cadı Pilli Cadı'yı uzun uzun çok uzun zamanlar önceden taa develer tellal iken sinekler bişey iken (unuttum:D) BlogMania'da yer vermeye karar vermiştim.Araya bayram seyran yılbaşı falan derken ancak bugüne kısmet oldu:P:p

Pilli Cadı sanırsam Almanya Dortmud'da yaşıyor.Ama hiç böyle gurbetçiler olur ya futbolcularda çok olur, o şive yok gibi.Belki yazarken olmuyordur bilemiyorum.Ama benim çok hoşuma gider ben var yapmak etmek gibisinden heh:D Neyse soytarılığı bırakalım Pilli Cadı gerçekten bence komik,geyik ve rahat bloglardan biri.Zaten dikkat ettim hep böle bloglara burda yer veriyoruz.Hatta BlogMania kadrosuna da bakarsanız hep bir geyik almış başını gidiyor.Aralarında en aklı başında en usturuplu olan benim diye düşünüyorum:P:p

Her ne kadar son yazılarına bakarsanız genelde bir Mim almış başını gitmiş olsa da ki zaten bütün bloglar böyle bugünlerde.:D Bir bereket bir bereket yani:P:p Hıı bu arada nereye baksam Pilli Cadı beni mimlemiş Pilli Cadı şöyle yapmış gibisinen şeylerle karşılaşıyorum.Tüm bu mim sağanağını sebebi Pilli Cadı olsa gerek:P:p Pragrafın başında başka şey diyecektim sen başa dön sonra burayı oku.Hadi bekliyorum....Hım son yazıları hep öyle olsa da genelde yaşadığı garip olayları,erkeklerden dert yanmaları,güncel olayları ve mutfağında olup bitenleri blogunda esprili ve güzel bir dille anlatıyor.(Bu yazıda kurduğum en anlamlı cümle bu galiba:D)Okurken sıkılmıyor insan.Böyle kendinden geçiyor.Eski aşklarını falan hatırlıyor aha:D Daha bir bir oburlaşıyor insan:D O yüzden Pilli Cadı'yı gönül rahatlığıyla kahvenizi,meyve suyunuzu,votkanızı vb. şeyleri yudumlarken,fondip ederken okuyabilirsiniz:P

Bir de bak Trt 6 ile ilgili yazısını beğendim sevgili Cadı'nın.O yazıyı okuduktan sonra bu bloga olan beğenim dahada bir arttı sanki hatta tavan yaptı gibi:D Hatta bende bu konuda yazacaktım ama Pilli Cadı'nın yazısının üstüne yazı olmaz düşüncesiyle vazgeçtim:D

Blogun temasına bakalım son olarak.Tema yılbaşından esintiler barındırıyor.Kardan adam karlar falan.Böyle insanın içine huzur veriyor sanki.Header'da doğal olarak şişman sevimli bir kardan adamımız var...Tema hakkında başka bir şey yok:D

Nokta...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Cadı benim neşe kaynağımdır.. Yazıları çok güzel doğal takılıyor yapmacık değil. Yeni yılda biraz dağıttı o kadar. başarılarının dewamını dilerim cadımın bizi heç bırakma emi.

  2. öhöm öhüm ses bir ki ses bir ki

    offf cok mutluyuz blogum ve ben:)
    bizi cok mutlu ettiniz efenim. öhüm kesinlikle heyecanli degiliz gayet olagan birsey hergün bir blogta tanitiliyoruz zaten. yani bu artik bizim icin cok olagan bir hale geldi. ne diyorum lan ben:)

    tamam bastan aliyoruz. ses bir ki

    öncelikle emek verip blogmania'inda bloguma yer verdigin icin cok mutlu oldum sayin cok sevgili ukturk:)
    sanirim feryatlarimi duydunuz ve beni burada tanitmaya uygun gördünüz blogmania ailesi olarak:)

    bu güzel yazi icin ufacik bir belirtme/degisiklik yapmak istiyorum yüksek müssaaadenizle:)
    almanya'da dogmadim sive olmamasi bundandir efendim. sadece okuyorum burda. ben almanci degilim amca ehehehhe:D

    tekrar tesekkür ederim sevgiler saygilar blogmania camiasi:)

  3. blogger kankalarımdan biri cadım..blogu aldığımda ilk onunla tanıştık sonra iletişimleşebildik:Pp
    o konuda ilktir benim için..

  4. Cadı sen böle kal. Aman sakın ha Alamancı fln oluyum deme..

  5. pilliiiii cadııııııı!!!
    özel bir blogger benim için..
    kaliteli ve içten,güzel ve sıcak,becerikli ama mütevazi..

    daha dün mü söylemiştim ne :)
    seni seviyoruz cadıcım..

    ukturk'ün gözünden hiçbirşey kaçmaz :) yakalamış seni..

  6. en aklı başımızda olanı sensin öyle mi ukturk ehi ehi :)

    piki :)

  7. Evet bende zevkle okurum Pilli Cadıyı ama ne yalan söylim kıskandım doğrusu :):):)

  8. degilim efem degilim aaa zorla almanci yapcaksiniz beni ciksss:D

    böcegim;
    sen de benim ilklerimdensin hayatim:) hehehhe sevgili gibi oldu.

    serkancim;
    cok tesekkür ederim.

    prensescim;
    ben de senii sizleri cok seviyorum yaa ben ayrilamicam bu blogger seysinden siz de gitmeyin cok hoslasiyorum sizlerden:)
    cok tesekkür ederim canim. sen de benim ilklerimdensin:) yani blogumu ilk ziyaret edenlerdensin. o yüzden yerin benim icin ayri.
    öpüyorum kocaman

  9. develer tellal iken pireler berber iken... o şey :D sinekler yok bu masalda :D karıştırdın herhalt :D

  10. pilli cadı insanıyla oburluk konusunda bir yarış halindeyim ben. ama tabi o daha yaratıcı şeyler yapıyo. ben ekmek arası zeytin filan yapıyom, o tarz şeyler tabi. ama pilli döktürüyor yavv, börek mi ararsın ne ararsın hepsi var. pek maharetli. mesela avatarında bile elma şekeri var. kendiside kesin şeker bi insandır. ben en çok alt komşusu alman insanlarını kıskanıyom. beleşten bi sürü pilli cadı yemeği yiyo herifler. ben burda sap gibi bakıp kalıyorum. hani almanlar yenildiğinde bizde yenik sayılmıştık. o zaman onlara pilli cadı yemek verince niye bana da yemek verilmiyo. vakti zamanında babam alamanyalara gitseydi hiç yaşamazdım bunları. belki o alt komşu ben olurdum. ohh ekmek pilliden su dauşlandden yaşar giderdim.

  11. stickman güldürdün gece gece beni ya sagol:D:D
    ahahah
    ekmek pilliden su dauslandan :D:D:D:D
    olur mu ya sen de kulvarinda (bunu da magazin programlarindan ögrendim) gayet basarilisin. hani sadece seninkiler daha bekar isi benimkiler daha misafir isi :D:D

  12. pilliyi dövcem ben güsel güsel yimekler yapıo koyuyo sonra ben aşeriyorum elimden de gelmio bi taraflarım şişio hehehehe şaka şaka

    ukturk geçmiş olsun ayriyetten en aklı başında usturuplu sensin öle mi hahayt güliim bari :))


Leave a Reply