18.1.09

Menekşe Saksıları Cam Kenarlarında

Yazan: osuruktanteyyare | 18.1.09 | Kategori: , , |
Yazı: Menekşe Saksıları Cam Kenarlarında


Uppuzuuun bi aradan sora tekrar blogmaniada sizlerleyim efenim. Bu ara diğer yazarlardan yazmaya sıra gelmiyo yahu yoğsam yazacaadım ben..Valla bak :D

Baktımki Ukturk bey durmadan çapkınlık yazıları yazmaya başladı dedim höyyytttt bizde varız lan burda, hani ulvi bi görevimiz vardı bilök tanıtacaadık, hani?! Karı kız peşinde koşarken yalan oldu dimi. Çok ayıp çookk :P

Anladıınız üzre bugün eski bi bilök yepisyeni bi tanıtımla karşınızdayım


Kankam zahir oluyore kendileri, beni takip edenler bilir belkim. Hatun msnde beni gülmekten öldürme görevi üstlenirken, blogunda acının melankolinin dibine vuruyo. Bi insan sıçar gibi şiir yazarmı okuyucu sorarım size. Karı dur bi şiir yazim diip patır patır yazan bi bünye. Arada şiddet içeren cümleler falan kullanıyo ama zararsız yani korkmayın :D

Şuna bak kankasına torpil geçmiş diye düşünmeyin güzel yazmadığını düşünsem zaten yazmam buraya, yada düşünün lan çokta şeyimdeydi :P Zaten çok okunim diye dertlenen bi insan evladı diil kendisi, bu tarz şeyleri sallamaz kaç yıllık kankim lan bilmemmi, hött bak hala konuşuo sus dedim :P

Tema olaylarına girersek, en okuyamadığım siyah fon temasını kullanıyo ama allahtan çok uzun şeyler yazmıyo. Bildiin kör oluyorum ben böle siyah temada uzun yazı okurken :S Kendince böle eciş bücüş bi resimler koymuş ambiyans yaratmış falan, kötü diil yani :D Zaten ona tema konusunda bildii herşeyi ben örettim huh..

Yağniiii uzun lafın kısasıı "gir ağla" biloklardan biri bizim menekşeci zahir. Baktım hep cıvıtık blog tanıtıyoruz bide bundan olsun dedim. İyi oldu bence hıhı evet :P Şinciii gelelim beddualaraaa

Bu tanıtımı görüpte bloğa bakmayanın tırnakları düşsün, saçlarının uçları çatal çatal olsun, izleme takibine almayanın selülütleri çıksın, göbeyi pörtlesin, toplum içinde bikiniyle dolaşamaz hale gelsin, yazılarına yorum yapmayanların sesi kısılsın, kıçında çıban çıksın işallaaaa..Sübaneke amin :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ben bu blogu tavsiye etmiyorum arkadaşlar bi 35 lik açmadan zahirin blogunu açmayın sakın.Kelimeler bıçak gibi insanın içini oyuyor.Önce ilk satırı okuyup aaa bak ne ince düşünmüş diyosun sonra ikinci satırda hımm lan ne biçim bağlamış diyosun sonra satırları birleştirip rakıyı fondip yapıyosun:):)
    Valla iyi ki buldum dediğim bloglardandır kendisi ailencek izliyoruz:)

  2. ne desem ben sana:) öncelikle güzel jestin için sevgi ve saygı sunuyorum.sıfatına kuban olduğum yıllardır kankam :) eciş bücüş resim he mi:)bunu da bizim hazırbulunuşluluk düzeyimize veriyorum ve amin diyerekten yorumumu bitirirken sevgi tohumları ekiyorum dört bir yana :):)

  3. biliriz biliriz güzel şiirler yazıo kendisi ii biliriz:)))

  4. zahir'i bilirim o da beni bilir :)
    ama teyyarem sırf sesim kısılmasın diye yazdım walla bu yorumu,10 gün travesti gibim sesimle öcüüüyüümm beenn modunda dolaştıktan sonra,o cici sesime kavuştum yok anacım göze alamazdm böyle bi duayı(?)

  5. beddualar işe yarıo demekki :P

  6. ee o kadar şiddetli beddua etmişsin ki :)

  7. Osuruktan teyyare yine bana laf vurdurmuşsunuz.P:p Ama blog güzelmiş:D

  8. severim seni bilirsin yıh yıh :D


Leave a Reply