29.1.09

Kirpi Filmi Mazhar Alanson - Guven Kirac

Yazan: Damat Ferit | 29.1.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Kirpi Filmi Mazhar Alanson - Guven Kirac

30 Ocak*'ta yani yarın yeni bir film vizyona girecek.Kirpi.Kirpi filminde Mazhar Alanson ve Güven Kıraç başrollerde.Çok eğlenceli bir filme benziyor sanki.Fragmanına bakarsak Mazhar Alanson ve Güven Kıraç çok iyi bir oyunculuk göstermiş.Zaten ikisini de çok beğeniyorum oyunculuk konusunda.
kirpi filmi afişi

Kirpi Filminin konusu şöyle kısaca; birbirilerinden intikam almak için her yolu deneyen iki inatçı düşmanın, oldukça masum başlayan çekişmesinin, giderek çığırından çıkarak ülke çapında bir kargaşaya yol açması komik bir dille anlatılıyor.

Filmde Mazghar Alanson Kirpi Reşat rolünü canlandırıyor.Güven Kıraç'ta onun düşmanını.Kirpi Reşat zeki,kurnaz ve intikamcı bir tip olarak anlatılıyor.Güven kıraç'ın canlandırdığı Tahir Yaman çapkın,hınzır ve saplantılı bir tip.Ayrıca filmin sloganı "intikam soğuk yenen bir yemektir":)

Böyle filmleri seviyorum.Kurnazlıklar var içinde.Filmin yönetmenliğini ise Erdal Murat Aktaş yapmış.Vizyona girince hemen gitmeyi düşünüyorum.En azından biraz güleriz:))

Fragmanı da burda Kirpi'nin.İyi seyirler:)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. 30 şubat yarın mı? hata olmasın? gelecekten mi sesleniyorsunuz sayın editörüm heeeyyy?

  2. Bu cuma vizyona girecek Valkyrie ve Changeling filmlerini izlemede buna kesin sıra gelmez, ve bu hafta bunlarla kalmıyor 2tane daha çok güzel film geliyor..Frost/Nixon,Pride and Glory....
    Şu haftaya bak resmen harcıcaklar bazılarını boşu boşuna , bazı haftalar hiç güzel film olmaz bazende böyle.Çok saçma geliyor bböyle bir rekabet, burdaki her film farklı haftalarda girse hepsi gişe yapardı...
    Tabi haftaya cuma 6şubattaki Benjamin Button karşısına da kimse çıkamaz söyliyim :D Tek geçerim, ilk gün koşa koşa gidip izlicem.Yeni bir efsane dogabilir :P 6Şubat'ı bekleyin...

  3. Fragmanı güzelmiş ben de gideyim.Komedi tam:P:P

  4. severek takip ettiğim bu blogda bana göre yazarlarınızın hepsi editördür, sayın damat ferit editörüm :))

    (kabul edin iyi bağladım;)

  5. Evet süper bağlamışın hayretler içindeyim şu an:))))

  6. Ya bu filmin en sonunda bu ikili bir yerde buluşuyorlar, çok güzel bir yerdi ama ne zamandır arıyorum neresi olduğunu bulamadım. bilen var mı neresi olduğunu?


Leave a Reply