4.1.09

Israil Gazze'ye Kara Operasyonu Baslatti

Yazan: Ukturk | 4.1.09 | Kategori: |
Yazı: Israil Gazze'ye Kara Operasyonu Baslatti

Evet sonunda beklenen oldu İsrail Gazze'ye girdi.Salak salak tv ye bakıyordum bir baktım Cnn'de gördüm.İsrail Gazze'ye kara operasyonu başlattı diye bir haber.Aslında bu konu hakkında herkes birşeyler söyledi benden bunu bekliyordum hele bir girsin ondan sonra diyordum.Çünkü asıl savaş şimdi başlıyor.İsrail daha geçenlerde 10.000 yedek askri görece çağırmıştı bu da operasyonun kısa bir süre için olmayacağını gösteriyor.

Bakalım sürekli İsrail'e tehditler savuran Hamas İsrail askerlerine karşı koayabilecek mi.İnşallah koyarlar tabi.Ama sadece karadan askerler değil yukardan denizden de bombalar füzeler destek verecektir.Bı noktada Hamas,El Aksa, gibi örgütlere başka ülkelerden destek gelebilir.Bu yüzden İsrail zaten büyük bir kara gücü olmamasından büyük bir riske girmiş diyebiliriz.İran savaşa dolaylı olarak müdahil olabilir.Mesela Lübnan'daki Hizbullah aracığıyla.

Şimdi internet sitelerine baktım Avrupa Birliği İsrail'e destek vermiş.Abd zaten veriyor.İngiltere'de keza öle.Eee geriye ne kaldı.Zaten işbirlikçi arap ülkeleri petrolcü onun bunu çocuğu Sudiler iki kule dikecem daha Abd'nin İsrail'in karısı olmaya evam ediyorlar.Pardon ama öle.Müslüman kardeşleri ölmüş kalmış onların umrunda değil.Lan ne olacak bu petrolün hali bir yerlerde savaş çıksa da artsa derdindeler.

Peki biz ne yapmalıyız bu konuda ona gelelim.Öyle bağrıp çağırmanız.Facebook'ta grup kurmanızın bir manası yok.Bizde mi gidip savaşacağız.O da mümkün değil.Tek yol ABD,İngiltere ve İsrail mallarına boykot yaparak tepkimizi göstermeliyiz.En azından böyle bir tepki yapabileceğimiz en iyi olaydır diye düşünüyorum.Mesela Coca Cola içme kardeşim.En basitinden bir tepsi sana.Belki fazla işe yaramaz ama en azında safını belli edersin o kadar.

Ama elbet bir gün gelecek zalimler ettiklerini bulacaktır.Bundan eminim.Cehennem niçin var sanıyorsunuz.Ama kişisel görüşümü söyliyeyim kimseyi bağlamaz bu, bence İsrail Gazze'yi dümdüz eder o kadar söylüyorum..Fazla dini bütün bir adam değilim benim duamın belki bir kıymeti yoktur ama Allah yar ve yardımcıları olsun kardeşlerimizin elimden gelen bu sadece.Sizde dularınızı esirgemeyin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Filistindeki canların,Allah yar ve yardımcıları olsun abbasinan kardeş...
    Elimizden hiçbişey gelmiyosa,dediğin gibi en azından dualarımızı melekler alıp semalara yükseltir inşallah...
    sevgiler..{hakan can}

  2. Allah'ım yardımcıları ol...Daha yeni başlıyor çünkü olanlar...Rabbim koru onları :(

  3. Kişisel fikrim Filistin'e yazık olduğu yönünde.
    Ama, taraflar hiyerarşisi denen bir şey var. Ulusal çıkar denen bir şey de var. Ve hatta ulusal dış politika da var.
    Tüm bunları ortaya koyduğumda mecburen İsrail'i desteklemek gerek.:(

  4. ne kadar güzel yazmışsın,gözlerim dolu dolu oldu okurken, bende yazdıklarına katılıyorum ve boykot da ediyorum

  5. ne demek duamın kıymeti yoktur.. oradaki kardeşlerimiz acılarıyla kalbin acıdığına göre Allah dualarını kabul edecektir ukturk..

    uzaktan öyle izliyoruz sıcak evimizde,durup düşündüm ben evimde böyle otururken biri bombalar atsa tepemizden diye..
    Allah yardımcıları olsun..

    esrik öfke,acır gibi konuştun .. israil'i hangi değerlere istinaden desteklediğini çok merak ediyorum?
    neymiş bu taraflar hiyerarşisi,ülke çıkarları? bize öğretmediler bunları insan hakları hukuku,uluslararası ilişkiler derslerinde?

    ne biliyorsan anlat da bizde öğrenelim?

  6. Nalan teşekkürler...

  7. Bilmem Prenses ben Ramazan'da orucu bile zor tutarım ondan dedim..

  8. Prenses,

    PKK sorunsalın varsa, HAMAS'ı desteklememelisin. Yok illa HAMAS'ı desteklerim diyorsan, PKK'nın desteklenemsine tepki koyma hakkın olmaz. Taraflar hiyerarşisi budur.

    Dış politika ise, Rusy'da Çeçenistan'ı destekleyip, İsrail'de Filistin'i destekleyip sonra da Kürdistan'ı istemem demekle olmazı akıl etmektir.

    Duygusal davranmak amenna, İsrail çok sert tepki gösteriyor amenna ama aynı sorunu yaşayan bir ülke olarak humanizmimiz unutmamamlıyız ki desteklenen PKK ve ölen kürt vatandaşlarımız ve şehit ( kürt + türk ) evlatlarımız olarak dönüyor. Yapmamız gereken İsrail'e dur dediğimiz kadar, HAMAS'a da terörü bırak demek olmalıdır.

  9. Sevgili Esrik Öfke seni anlıyorum ama şunu söyliyeyim.Pkk lıları şehit diye nitelendiremezsin..Bu ulkedeki tek sehit Turk evlatlarıdır..

  10. Sevgili Ukturk,

    Eğer yorumumundan bu anlaşılıyorsa çok üzülütüm. PKK lılara asla şehit demem, diyene de dövecek kadar öfkelenirim.

    Ülkem için canını veren herkes, etnik kökenden bağımsız benim şehit evladımdır. Bu şehitlerimin içinde TÜRK, KÜRT, ÇERKES, ÇEÇEN, LAZ, ERMENİ, YAHUDİ, ve aklıma gelen gelmeyen pek çok etnik kökene mensup vatandaşım vardır. Bu vatandaşlarım, şehitlerim canlarını seve seve vermiştir.

    Yine söylüyorum, PKK lılar şehit değildir, teröristtir ama bu onların genç yaşta ölmelerine üzülmediğim anlamına gelmez.

    Sahnelenen oyunlar sebebiyle onlar da çok bilinçli olarak PKK lı olmuyorlar o yüzden onlar için de üzülüyorum demeye çalıştım.

  11. yüreğine sağlık yazdıklarına katılıyor zalimlerin hiçbir zaman zulümleri devam etmeyecektir kahrolsun bütün zalimlerve zalim yalakaları zulmediciler allah bunların hesabını muhakkak soracaktır.

  12. esrik öfke,

    filistin her ne kadar işgal yönetiminde olsa da bir ülke.. israil de ayrı bir ülke,ortada kimliği,nereye ait kime ait olduğu belirsiz bir toprak parçası var ayrıca..

    şimdi bunun pkk ve türkiye arasındaki benzerliğini bana açıklayabilir misin?

    hamas'ı veya el fetih'i desteklediğimi hangi cümlemden çıkarttın?

    sanırım sen bu açıklaman ile israil'i türkiye.. filistin halkını kürtler pkk'yı da hamas olarak görüyorsun.. ortada yüzyıllardır kürtlerin kurduğu yaşadığı bir devlet vardı da türkiye bu devleti mi işgal etti,buna istinaden de haklı savaşlarını veren kürtler pkk'yı kurdu? böyle mi oldu ben mi yanlış biliyorum..?

    eğer böyle görüyorsan tüm bildiklerini yok sayarak,tüm ideolojini geriye atarak sıradan bir tarih kitabından bütün bu konuştuklarımızı tekrar okumanı rica ediyorum..


Leave a Reply