20.1.09

Hop-Ciki-Yaya : Batili Anlamda ilk Turk Blogu

Yazı: Hop-Ciki-Yaya : Batili Anlamda ilk Turk Blogu


Merhabalar efendim.2-3 gün ortadan kayboldum yapacağım yolculuktan dolayı hazırlıklar falan.Geri geldim Tr'ye bu arada.Bloga yazar olarak kattığımız Damat Ferit adlı hain ortalığı birbirine katmış.Ne desem boş:P:p Dün yoldan geldiğim için bugün izinliyim.O yüzden boşluktan istifade edip bugün bir blogumuza yer vereceğiz.

Blogun Adı: Hop-Çiki-Yaya

Evet batılı anlamda ilk Türk blogu kendisi:D Süper bir blog bence.Neden daha önce karşılaşmadım, nasıl farkedemedim bilmiyorum.Ama geç olsun öz olsun sözü burda imdadıma yetişiyor.:P:p

Aslında daha önce Aynadaki Ben ismiyle farketmiştim favori listeme ekledim toolbarda ama sonra unuttum.Dün gece yeniden farkettim.Vahiy geldi sanki geri:D Toolbarın favori listesini görseniz kitap gibi upuzun birşey:D Neyse bırakalım bunu ben Hop Çiki Yaya'yı bizim Teyyarenin bloguna benzetiyorum azcık ama:P Okurken aklıma o geldi belkide başka bir nedendir bilemicem:D

Blogta gerçekten çok güzel yazılar var.Bildiğimiz kişisel bloglardan ama anlatış biçimiyle diğerlerinden ayrılmış.Zaten buda yazılarına aldığı yorumlardan hayranlarından belli oluyor.Yani daha popüler oluyor farklı olunca:D Öle birşey anlayın işte:P

Blogta aslında beni önce içindeki heryere serpiştirilmiş şarkılar beni benden aldı.Özellikle Rengin- Aldatıldık şarkısını ne zamandan sonra tekrar dinledim.Aradım taradım buldum sonunda şarkıyı.Göbeğim çatladı.Burdan teyzeme teşekkürler ediyorum şarkıyı bulmamda (çalmamda) çok faydası oldu:P:p Şarkıları dinlemeden geçmeyin.

Dedim ya çok renkli bir blog diye.Blogun sağ taraf sütunda Çiko var.:D O da pek şeker.Altta bir anket var.Bence insanın kendine yakışanı giymesidir..Okunası yazılar var blogta başka bloglardan.Bu sayede görmediğim blogları ve süper yazılarla karşılaştım.Bence bir bakın.Yakında ordan alıntı yapıp bir karma yapmayı düşünüyorum burda:P:p

Yazımızı Rengin ile bitiriyorum.Dinle yemişim kotayı:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. aşk kadını oda tabi benzicez :P
    severenk izliyoruz evet (:

  2. Demek ki ondan bende var diyorum bir benzerlik:P:p

  3. yirim onu ben çok severim kendisini ama timuçin eseni paylaşamıoz orası başka :D

  4. ben pek hazzetmem kendisinden zira delidir ve ne yapsa yeridir ama madem yazmışsın sen sırf senin hatrına bir yorum yazayım dedim :))

  5. çok severek takip ettiğim bir blogdur kendisi iyi hoş ama bi kusuru var adı çok uzun:):) şükür ki hopçikiyaya diyerek bu sorunu da çözdük.:D

  6. ne ben olabilidim ne başkası demesine bakma dünya tatlısı olduğunun farkında değildir:D
    ukturko nerde bu cd ler,niye saklamıosun malumatları doğru dürüst yakalanıoruz sonradan:Pp:P

  7. Timuçin Esen kim ya:P:p

    Damat oğlum bekle veririm ahhaa:P:p

    Böcek hepsini ele geçirdim.Bizzat odasından aldım cdleri:P:p

  8. ohooo ukuturko sen yalandan takip edion benim bloğu demekki timuçin enişteniz olacak da çiki kabullenemiyo işte ama maalesef doğumgnümde adıma kart imzalad eheueheue

  9. çok teşekkür ederim herkeşlere, hepinise beni sizler yarattınız dermişim:P:P:P
    övgüler çok mutlu etti gerçekten:)) utandımm:))))))
    burdan ismimle ilgili bi ekleme yapiciim naçizane. aynadaki ben-nebenolabildimnebaşkası çok bunalımlı çok sıkıntılı günlerde ortaya çıktı. epey yazı da o dönemde çıktı zaten.
    ama her sıkıntılı zamanların bi sonu olduğu için benm o dönemim de bitti gitti. (hemen hemen)
    aynadaki ben o günleri anımsatmaya başladı. bi değişiklik istedim. hop-çiki-yaya benm dört beş yıldır kullandığım takma adımdı zaten başlık öyle doğdu.
    batılı anlamda ilk türk blogu meselesine gelirsek o daha da komik.
    gogul analitikste biri benm bloguma bu cümleyi arayarak gelmiş ben de hemen kendime pay biçmiş oldum böylece:)
    resimse en sevdiğim kitaplardan biri olan alice harikalar diyarından.
    başlık ve resmin oluşturulmasında godsi beye burdan tekrar teşekkürlerimi iletir, kızlara selam ederim. (mektup gibi oldu bu kısı hihihihi)
    bu arada babecim timuçin aşkımı henüz göstermiş diilim depreşirse kapışabilriz :P:P:P hehehehhehhehheh

  10. hop çiki yaya:D:D daha güzel bence:P:p

    Babe, Timuçin Esen kim ya derken adam mı ki o demek istedim.O 2.ligte daha:P:p

  11. hey çikkki çikkiii, o benim muridim sadıktır, uysaldır, itaatkardır ilerde onu baş şeyh yapıcam ;)

  12. Muridin demek o baş şeyh olursa sen ne olacaksın o zaman :S: :P:p

  13. ilk göz ağrılarımdandır. severim çok severim ben onu :) uyy bak özledim :)

  14. siimmimimmmm canummmm başşeyh olacam di mi yihuuuuu:D:D

    ces: tenk yü beybüüü:)) ben de çok sefiommm

  15. hop hop ve çiki çiki yaya!!! çok şirin ve güzel olmuş!Çok beğendim...


Leave a Reply