5.1.09

Facebook'ta bedava reklamını yap

Yazan: Siminya s. | 5.1.09 | Kategori: , |
Yazı: Facebook'ta bedava reklamını yap


Sevgili Böcek Blog aleminin çapkın menejeri Ukturk'ün kurduğu "Harem Blog Yapım Şirketi Aş." ye dahil oldu. Ona hoşgeldin dediysen buram buram reklam kokan yazımı okuyabilirsin.

Facebook her üyesine 100 dolarlık bedava reklam fırsatı veriyor. Dünya'nın en büyük 5. sitesi Facebook'ta, yanlarda görünen reklam bannerlarından birinde seninde bloğun geçmesini istersen, bazı yönergeleri izlemen gerekiyor.

Önce Facebook hesabına giriş yap:
Visa Business Network uygulamasını yükle. Bir form açılıyor buraya sitenin adını ve kullandığın herhangi bir eposta adresini giriyorsun. Verdiğin e posta adresine bir bağlantı ve hediye kodun geliyor. Linki tıklayınca direk reklamı kurmaya geçiyorsun. Ben gayet dikkat çekici bir reklam hazırladım ve Facebook'un meraklı ehline bloğumun yapamayacağı vaadler verdim, işte "bu bloğa gelirsen bir anda etrafta çatapatlar patlayacak , annen teyzenlere kalmaya gidecek, baban gavedeki sandalyeye yapışıp kalacak, sende evde özgürce çıplak gezebileceksin" gibi. Ama reklamı sadece "reklamlardan nasıl görünüyorum bakiim" amaçlı kurdum, reklam vermedim. Çünkü Visa kartım yok, Yeşil kart isteseler neyse.

Reklam hazırlığı bitince işin en işkilli bölümü geliyor. Senden kredi kartı numaran isteniyor, hediye edilen miktarın dışına çıkarsan gerekeceği için. Hediye reklam sadece 100 dolar eğer reklam sınırını aşarsan hesabındaki paradan çekebilirler. Bu kısım daha çok zengin Dünya'lılar için. Bizim gibi beleşe bodos Türk insanı böyle antuk kuntik işlerden hoşlanmaz. Bir arkadaşım sanal kredi kartıyla reklam verdiğini söyledi ben bilmem sanal kart, manal kart. Var ise öyle bir kartın buda bir alternatifmiş.

Dikkat edeceğin nokta, hedef kitlen. Tüm Dünya siteme gelsin, herkesi istiyorum, hepinizi istiyorum diye saldırma. Seni anlaması muhtemel insan profillerini seçmen gerekiyor, mümkünse Türkiye'den seç ki hit yapayım derken meme yapma.

Reklamını yayınladıktan kısa bir süre sonra sitene gelen hit sayısının 10 katı artması muhtemelmiş, olmuş, oluyormuş. Reklama yönelik yazı yazan site sahipleri için kaçırılmaması gereken bir fırsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bunu okuyan bunu da okur:

    http://recephilmitufan.com/2008/12/facebook-kupon-kodlari.html

  2. aslında çok etkili olacağını düşünüyorum..
    ama facebook'ta hesabım bile yok :(
    bir hayırsever benim adıma yapar belki :P

  3. yok ya istemem ben feysbukta reklam,ben feysbuktakilerden kaçıorum bide bloğumu bulmasınlar gerenk yok sınırlı kitlemle mutluyum ben ayrıca haklısın simmyciğüm öle antin kuntin işlere para vermem hahahahah

  4. Recep* hemen hack yöntemini bulmuşsun ya :)) ah türk insanının zekası :)


    üfürüküm* aç bi hesap zor değil ki nası prensessin sen facebook kraliyet ailesinde bile yoksun pöfünkk :) Erol köse yapsın işte, bize ne klip çekti, ne bilboarda resimlerimizi astırdı bu nasıl menejer bilmiyorum anca kız biriktiriyor :)

    babe....Haklısın başımıza bişey gelir eski sevgililer bloğu bulup "senden çocuk yaptım " diye yorum yazar rezil oluruz, hiç bulaşmasak daha iyi :))

  5. bende de hesap yok ama fikir güzel..tırsıyorum gerçi ben face den hack olayları çok oluyor duyduğum kadarıyla.

  6. Bende para çok verebilriim aslında reklam:P:p hem Recep Hilmi kuponda vermiş güzel olabilir bedavadan da benim Visa Card yok Master Card var:P:p

    Sanal Kart oluşturmak isteyen olursa bilgi verebilirim çok işe yarar internet alışverişinde.:D

    Reklma kokan hareketler bunlar:D

  7. siminya teşekkürler güzelim.

  8. bloglara sığmam taşarım diyosunuz yani.İyiymiş :)

  9. recep gibiler benim gibiler onun gibiler olmasa herşeye para veren. Sürekli Amerikani ülkere para aktaran bi ülke oluruz...

    İnternetten kazandığım paralar internet hep adls faturalarına, rapidlere, paypallara gitmiştir..

  10. destekleyn arkadaşlar lütfen

  11. Adsız dedi ki...

    ben yapamıyorum kupon kodlarını nereye gircez acaba


Leave a Reply