23.1.09

Esra Erol'la Desti izdivac Programi (Star)

Yazı: Esra Erol'la Desti izdivac Programi (Star)

Ukturk demiş artık daha sık güncelleyeceğiz blogu diye.Bende o zaman sen istedin diyerekten bir yazı yazacağım.7/24 yazabilirim her konu hakkında.:))Sipariş yapabilirsiniz:)

Esra Erol ile Desti İzdivaç.Evet sırf bu yazıyı yazmak için kaç gündür izliyorum takip ediyorum bu programı:D Şu anda Türkiye'nin en çok izlenen programlarından biri.Ancak ben sevmedim arkadaş.Ne böyle çöpçatanlık programları.Türk milletine yakışmıyor bu programlar.Eleştirilerime hemen geçiyorum geçtim hatta.


1.Program boyunca sürekli bir göbek atma durumu var.Esra Erol hadi hadi diyerekten her lafın sonunda göbek atmaya başlıyor.Ne biçim formatmış.Hem evlenenler değil evlendiren "çöpçatan" göbek atıyor.Şaşılacak bir durum olsa gerek.Ama göbek atması normal aslında.Sonuçta programı reytingleri topluyor,parasını kazanıyor,ününe ün katıyor.Daha ne olsun.Bundan iyisi Şamda kayısı:))

2. Programda birde eğer yanlış anlamadıysam jüri üyeleri falan var.Yanlışsam düzeltin.Bunların kendine ne hayrı varda bir de yorum yapıyorlar anlamıyorum.

3.Bir de bu program neden bu kadar çok izleniyor kardeşim.Milletimiz bu kadar mı aciz duruma düştü.Etrafta hiç karı kız veya delikanlı,oğlan falan kalmadı mı.Anlamıyorum ben bu insanlarımızı.Hadi diyelim 60 70 yaşındaki amcam bulamayabilir:D ama 21-22 yaşında delikanlılar falan geliyor yuh diyorum yani.Oğlum çocuğum hiç mi kız yok etrafta da programlardan meddet umuyorsun.İnsan utanır valla.Hem evlenipte ne yapacaksın o yaşta anlamıyorum ki.İş var sanki sana haa:).Sonra devlet bize baksın.4 te çocuk üstüne .Oh oh tadından yenmez :))

4.Programın bir de facebook sayfasına girdim.İyiki de girmişim orası daha bomba.Tanıtım yazısı nasıl yazılmış bak çok duygulandım.Sitkom gibi:D "

Ülkemizin kanayan bir yarasıdır evlenmek...Kimisi maddi sıkıntıları sebebiyle , kimisi sosyal baskılar nedeniyle , kimisi insan ilişkilerindeki zayıflığı nedeniyle yuva kuramamaktan muzdarip...İşte bu yaraya merhem amaçlı kurulan bu organizasyon ve ekip elinden gelenin en iyisini yaparak güzel himetler sunuyorlar...... esra erolu çok seviyoruz
diyerekten devam ediyor.Sanki bu program size ev,para veya iş veriyor sadece sizin üsütünüzden para kazanıyor o kadar.

5. Bence bu programı maliye müfettişlerinin takip etmesi lazım.Ohh amcalar ne sayıyor bir araba 10 ev yat kat yazlık diye gidiyor.Zaten oraya gelenlerde soruyor neyin var haa.Söyle bakayım.Yoksa evlenmem bak.Zaten amcanın gözü toprağa bakıyorsa daha çok talibi olur tabi parası çoksa.Yani maddiyat ön planda çulsuzsan boşuna başvurma.İki gönül bir olunca samanlık seyran olmuyor malesef.Eskidenmiş o:)))

Yeter bu kadar eleştiri bence.Sonra Esra Erol programının haranları beni linç edebilirler.:)) Son olarak ben bu evlilik programlarını bu internet sitelerine çıkan mlleti kandırarak kontürünü alan kontür reklamlarına benzetiyorum.Bu reklamlar heryerde nasıl türediyse bu programlarda heryerde türemeye türetilmeye devam ediliyor.

Sürekli önümüze sevis ediliyor bu programlar halkımız düşünmesin,koyun olsun,sürü olsun 1 ton kömüre kansın, sömürülsün diye.Sizler ne düşünüyorsunuz belki de hepiniz seviyorsunuzdur bilemem:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. gülü tarife ne hacet
    ne çiçektir biliriz
    iti tarife ne hacet
    ne köpektir biliriz :D

  2. Damat oğlum hep tv programlarından yazıyorsun Kene Erçetingöz mü ne var onun gibi gördüm seni:P:p

    Bence çok ulvi bir görev yapıyorlar:P hah:D

  3. Güzel tesptilerde bulunmuşsun. Hatta facebook açıklamasındaki "Ülkemizin kanayan bir yarasıdır evlenmek" cümlesi duvarlara asılası :) bende blogumda desdi izdivaça özenerek "gerilim olur musun" adlı bir oluşuma girişmiştim son iki gündür :P Ama beterin beteri modunda yabancı gelin diye bir programda mevcut.

  4. Forsaken, teşekkür ederim:)) Yabancı Gelin'de ilginç evet onun hakkındada yazacağım.Bu aralar çok boşum anlatamam:))

  5. Adsız dedi ki...

    hiç izlemeyen biri olarak oha ne günlere kaldık izleyenler salak mı diye düşünürken 1 2 haftadır takip ediyorum :D
    valla baslarda buda ne eheh buna kım talıp olur aha bıde kabul etmedı elektrık alamams puha baskasıda talıp olmus diye suruyo bıde ertesı gun gelıyolar olmadı yok ole bole ama farklı yanı esra erol bi kere cok samımı e tabı o kdr reytıngı bende alsam samımı bende olurum durumuda var ama ısledkce alısıyo ınsan hatta son programda bı cftın evlenme teklıfı sahnesını bıle alkısladm bea daha ne dıyım aha kafa dağıtmak için bire bir çok fazla önyargıyla da yaklaşmayalım :P :D


Leave a Reply