11.1.09

Ergenekon Degil Tatlim "Orgenekon"

Yazan: Ukturk | 11.1.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Ergenekon Degil Tatlim "Orgenekon"



Son zamanlarda daha birçok haber sitelerine girer oldum.Haberturk.com ve ntvmsnbc.com uğrak noktalarım oldular.Nedeni ise bildiğiniz gibi son yapılan kimilerin tabiriyle "Ergenekon operasyonundaki Şok Dalga"'dan kaynaklanıyor.Bilmem kaçıncı dalga yapıldı.Nasıl bir dalgaysa bir türlü bitmiyor.Anlamış değilim.

Sen yetiştirip büyüttüğün belli önemli makamlara getirdiğin adamların hepsini gözaltına al.Mesela gözaltına alınanlardan bir tanesi eski Milli Güvenlik Kurulu Sekreteri Orgeneral Tuncer Kılınç.Nasıl olurda MGK gibi önemli bir kurulun eski bile olsa görevlisini gözaltına almaya teşebbüs edersin bilemiyorum.Şimdide bak yeni yeni hepsini serbest bırakıyorlar.Neden gözaltına aldın peki apar topar.Söyliyeyim amaç üzüm yemek değil bağcıyı dövmek.Burdaki bağcı Asker oluyor.Şu ülkedeki tek güçlü dünyaya karşı gurur kaynağımız olan sayılı bir kurumu yıpratma çabalarıdır.Bir ülkenin gücü yüzölçümü ile değil.Askerinin gücü ile orantılıdır.Bak Kazakistan kocaman ama koca sıfır.Bak İsrail küçücük kimse söz geçiremiyor.

Birde Tayyip Erdoğan demiş ki yargı ve yürütme çok güzel işbirliği yapıyor diye.Yani yürütme yargıya müdahale ediyor demek bu.Demek ki bize yanlış öğretmişler Hukuk derslerinde yargının bağımsız olduğunu.Hadi ordan demek geliyor içimden..

Bu nedir peki;bence, zamanında bu ülke devlet için çalıştırdığı kişileri şimdi emekli olunca tasfiye ediyorlar.Gözaltına alınanlara bakın hep 60 yaş üsütünde yerine Tayyip efendi kendisi oluşturacak demek.Ben başka birşey anlamıyorum bundan.Bu davanın daha ne zaman biteceği bile belli değil tam 2500 sayfa iddaname var.Belki benim ismim bile vardır.Unideki faaliyetlerimizden dolayı.Belki benide alırlar birgün aha.D Tam komedi bence...Hükümet etrafındaki muhalefet edebilecek kendisine sorun çıkarabilecek herkesi engelliyor..Bana bu Nazi Almanyasını hatırlatıyor.Yanlış hatırlamıyorsam Nazilerde iktiadara halkın büyük oyuyla gelmiş ve sonra olanları biliyorsunuz zaten.

Washington'daki Hitler tarafından öldürülen yahudilerin anısına yapılan bir müzenin girişinde Papaz Martin Niomoller'in sözleri var.Bak ne demiş.Şimdiki Türkiye'ye ışık tutuyor sanki;

"Önce sosyalistleri topladılar,sesimi çıkarmadım,çünkü ben sosyalist değildim.
Sonra sendikacıları topladılar,sesimi çıkarmadım,çünkü ben sendikacı değildim.
Sonra çingeneleri topladılar,sesimi çıkarmadım,çünkü ben Çingene değildim
Sonra Yahudileri topladılar Sesimi çıkarmadım,Çünkü ben Yahudi değildim.
Sonra beni almaya geldiler Benim için sesini çıkaracak kimse kalmamıştı."

Eğer sende sesini çıkarmazsan sıra sanada gelecek bundan emin olabilirsin.Yazdıklarım benim kişisel görüşümdür.Farklı düşünen arkadaşımız varsa belirtebilir.Saygıyla karşılarım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bu ülkede öylesine sütten çıkma akkaşık ki sorma gitsin, ukturk bey. şu an ki hükümet dahil hepisi birbirinden kaşık.. hemde sütten çıkma akkaşık. aslında bu tür operasyonlara falan hiç gerek yok. şu torpaklarda ne adam kayırmacılık, ne rüşvet, ne çıkar ilişkisi, ne de herhangi bir menfi durum söz konusu dahi olamaz.. olmadı da.. herkesin hakettiğini aldığı, torpil deyü bir kavramın olmadığı, yargının tam bağımsız ve tarafsız olduğu bi coğrafyada yaşıyoz yahu. aslında negzel. bence de hiç olmasın böyle durumlar. kimse sorgulanmasın. kimsede art niyet aranmasın.. dimi ama? herkes kaşık ne de olsa..

  2. Sonu ne güzel bağlamışsınız yahu! ee tabi, ülkenin anormalleri, normalleşme sürecine pek alışık değil. Halen daha sizde ve türevlerinizde 'onun adı asker canı ne isterse eder' anlayışı var. 28 şubatta hukuksal düzenin içine edenlere ancak dokunulabiliyor, pek tabi dokunulacakta! Bu daha başlangıç, hukuksal düzeni e-darbeleyenler, dergileri NOKTALAYANLAR, susurluk susurluk bir ton faili mechulu DEVLET ADINA gerçekleştirenlerle bir bir hesaplaşılacak; tıpkı zamanında italya'da, yunanistan'da olduğu gibi tasfiye edikecek devlet içi çetelerin tamamı..

    Ha siz dilediğiniz kadar bunu 'yoksa rejim elden mi gidiyor, tehlikenin farkında mısınız gençlik' tadında yorumlayın, hiç fark etmez.. Ama her gün ülkenin bi taraflarından cephanelikler çıkarılırken, veli KÜÇÜK gibilerinin danıştay katilleri ile ilişkileri daha bi açığa çıkarken biraz daha basit geliyor bu 'tehlikenin farkında mısınız' naraları..

  3. bayanlar:)harici mevzularda da bu kadar başarılı yorumlar yapabileceğini tahmin ediyordum sevgili Ukturk...

  4. Ya anlamıyorum. Hala göremiyor musunuz?
    Her taraftan cephanelik gibi el bombaları silahlar, lav silahları,çıkıyor.
    Mahkeme kararıyla gerçekliği onaylanmış, ve muhatabı tarafındna inkar edilememiş darbe günlükleri ortaya çıkıyor.
    Yönetmekle suçlanan adamın bilgisayarından darbe planları ortaya çıkıyor, vs, vs,
    Ve bunların hepsi yaşanan olaylarla mantıklı bir şekilde birbiri arasında tutarlılık gösteriyor.
    Yok neymiş mgk sekreteriymiş.
    Kim olursa olsn suçlular yakalanmalı, cezası verilmeli.
    Ve hazır darbe planları gündemdeyken eski darbeci şerefsizlerde yargılanıp katlettikleri masumların cezasını çekmeli.

  5. Sonunda beni almaya geldiler, ama artık ben ben değildim.

  6. Ergenekon değil " HeryereKon! "


Leave a Reply