3.1.09

En Populer Blogcular Vol 2

Yazan: Ukturk | 3.1.09 | Kategori: |
Yazı: En Populer Blogcular Vol 2


Hello everybody.Are you ready? Niaha neden böyle bir girş yaptık açıklayalım yazımıza böyle haeketli bir hava vermek için.Sanki yazıyı okurken böyle alttan tekno bir müzik çalıyor sizde kafanızı sallayark eşlik ediyorsunuz:D ok baby tamam:P:p Evet müziğimiz altta çalarken ritmik hareketlerle biz hemen konumuza geçelim.Bugün ilkini taaa Ağustos 2008'de yazdığımız En Popüler Blogcular veya inenler çıkanlarımızın ikinci bölümünü yapacağız.Yani Season 2 Episode 2:P:p

İlk listemizde kimler vardı kimler yoktu öğrenmek istiyorsanız tıklayın lütfen.Önceden hatırlatayım bu benim kendi zevkime göre hazırladığım bir listedir sonra o niye var bu niye yok demeyin:P:p

1.Pucca Günlük: Birinci sırada diğer listemizde de var olan sevgili Pucca olacak.Bence açık ara önde.Kendisinin birçok hayranı mevcut.Bende hayranları arasında sayabilirim kendimi öyle aşırı değil ama:D Ayrıca sevgili Pucca'nın fotolarını görmek isteyen arkadaşlar benim hesabıma bir miktar para yatırsınlar ben sonra bir ara dönerim onlara:P:p Neyse Pucca bu listeyi yaptığımız sürece burda olacak gibi gözüküyor.Allah parmaklarına zeval vermesin.Amin:P:p

2.Siminya: Evet geldik Top 10 da iki numaraya.Zirvenin tadını süren Pucca, Simi'ye dikkat etmeli birinci sıraya göz kırpıyor Siminya:P:p Siminya'yı blogger ile yazmaya başladığından beri takip ediyorum.Taaa ilk temasından beri biliyorum valla.Çocukluğunu bilirim yani:P:p Önceleri yazılarına ilk yorumları hep ben yapardım şu sırlar iş güçten başkalarına kaptırdık:P:p Böyle yazarken kullandığı dil beni mest ediyor. Valla yakınımda olsa kankam olmasını isterdim.Kafa kız gibi sanki:P:p

3.Üfürükten Prenses: 3 numarada blogların prensesi var.Her ne kadar kendisine Üfürükten Prenses dese de benim için gerçek bir prenses kendisi:P:p Prensesi de ilk yazmaya başladığından beri takip ediyorum.Benden önce yoktur galiba:D Kısa bir süre içinde hatırı sayılır bir kitle tarafından takip edilmeye başlandı kendileri.Şu sıralar kankası kani de yazılarıyla eşlik ediyor ona.O da fena değil hani:P:p

4.Osuruktan Teyyare Number 4.Yavaş yavaş listenin ortalarına gelmeye başladık.İlginç nicki ve yazı uslubuyla gothic bir hatun olan Teyyare eski adı ile Blair Witch'te gönlümüzü feth edenlerden.Bence gothic değil pek özenti gibi biraz:D Neyse dedikoduyu geçelim.:D Teyyare'nin bloguna önceleri fazla mesafeliydim ama sonra ısındım önyargılarımı kırdım.Özümsedim onuda.Onu da seviyorum.P:p

5.Böcek: Listenin tam ortasında görüp görebileceğiniz en tatlı böcek var.İsminin böcek olduğuna bakmayın blogu çok sevecen ve tatlı.Böyle hani küçük tatlı çocukların yanağını sıkmak gelir ya içinizden bu blogta öyle birşey.Sanırsam kendinin güzelliği bloguna yansımış.:P:p Böcek'i de ilk zamanlarından beri takip ediyorum.Arada unuttuysamda hatırlamam pek zaman almadı geri:P:p

6.Babegazelle: Sevgili Babe'de sevdiğimi bloglardan.Zaten öyle olmasa burda işi ne di mi kız versiyonum ben öyle hissediyorum:P:p Tabi yoruma açık bir durum bilemiyorum:D

7.Bitli Limon: Evet geçenki listemizde de var olan bloglardan kendileri.B bloguda çok seviyorum gerçekten.Bir aralar en çok yorum yaptığım blogtu şimdi yorum yapmıyorum ama Reader'dan takip ediyorum sürekli olarak.Okunası eğlenceli bir blog.Bu zamanda böylesi zor gerçekten:D

8.Cesetizleri: Evet listenin sonlarına doğru yaklaşıyoruz.Cesetizleri blog tarihinin belki bir günde en çok post atma rekoruna sahip.Geçen Google reader daki istatistiklere göre günde 2.3 post atıyor kendisi.Hey maşallah.Burayıda çok seviyorum.Zaten burdaki blogları sevmeyen ölsün:D Kendisi ayrıca öğretmendir.Öğretmenlere saygım sonsuz:D

9.Voodoo Girl: Evet bir öğretmenim daha listemizde.Sanırsam öğretmenlerden kaynaklanıyor sevgili Selin'de bir günde en çok post atma konusunda Cesetizleriyle yarışıyor:D Yazılarını çok seviyorum kara kaplı blogu yazıarını okuyunca gözüme kar beyaz gözüküyor özellikle dün gece okuduğum yazısı gerçekten takdir edilesi:D Dediğim gibi öğretmenler başka oluyor:P:p

10.Chaotic Gönderiler: Chaotic ablamızın blogunu çok seviyorum gerçekten.Yazıları da çok güzel.O güzel yüreğinin yansıması bence:D Blogun ismi ne kadar Chaotic olsa da blogta kendinizi çok iyi hissediyorsunuz.Bu listeyi yaptığım sürece Chaotic'te burda olacaktır diye düşünüyorum.:D

Eveeet bir listemizin daha sonuna geldi.Yapıma emeği geçen (yani yapım derken tüm blogcularız oluyor kendileri) herkese teşekkürler...:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 27 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. oyy oyyyyy!
    listeye bak listeye!!
    pucca,siminya ve ardından ben..
    hey maşallah :)
    uzun süre gider bana bu ,teşekkür ederim..

    not:listede olması gerektiğini düşündüğüm bir blogger daha var,fikrini merak ediyorum onun hakkında ama yazsam mı buraya :)

  2. listende adı geçen tüm dostlar gerçekten harika.

    sende öylesin.

    sevgiler ve 2009 da kocaman:) başarılar sana Ukturk.

  3. Preses aha:D Evet listede olması gereken çok ama sadece 10 kişi ondan :D istersen yaz sen bilirsin:D Ya da sonra kendi listeni yaparsın oda olabilir.:p

  4. Teşekkürler Hülya sende harikasın biliyorsun:P:p

  5. üfürükten prenses ile pişti olmuşuz:) aynı dakikada yazmışız ...

  6. Üstat liste süpermiş :). Ya, emin değilim ama bu "blogger"ların hepsi kadın değil mi ?. Üstüm başım feminizm koktu burada...

  7. Haha:D yeni fakettim hepsi bayan valla:P:p Bayanlar başımızn tacı:D

  8. 16.26
    ilginç olmuş hülya :)
    takılırım ben böyle şeylere,bir işaret bu ehi ehi :)

  9. eheuehe anam ukturk gene ihya etmiş bizi saolunuz varolunuz patron erkek versiyonum kehkeh;)

  10. yaw ölüyorum şu blog isimlerine ya :D.... seviyorumm blogcular sizlerii... :D

  11. demek az hayranımsın.. dur bikinili fotolarımı gösterim ben sana o zaman belki hayraniliten yükselebilir :PpP
    teşekkürler beybi:)))

    yalnız o değilde bir tane er kişi blogu koysaydın :ppP

  12. hepsi hak etmiş yerini..bu isimlerin hepsini blogger takipçileri bilir zaten..ben de ilerde bu listelerde yer almak istiyorum:)

  13. sensin özenti huh
    nie ben 4 üm nie??
    bana 1. sen oliciksin demiştin ukturk duygularımnan oynadın zuhahaha
    saolun efenim özentiyim falan ama bu listeye layık olmaya çalışıyorum
    o diilde listede sürekli hatunlara yer verirsen adın abazana çıkar ona göreee :P

  14. populersin ukturk,
    populer(bu)hatunları seviyorum,
    populerim yihuu:Pp
    öperim muahss:*

  15. Pucca, bekliyorum hemen:P:p kesin yükselir bence denemeye değer::D:D

    @rahat yazar tabiki neden olmasın:P:p

  16. @Teyyare nihaha:P:p erkek blogcu nerdeyse çok az takip ettiğim hep sizler daha iyi yazıyorusunuz şekerim:D

    @Böcek :D popüler böcek oldun artık:D

  17. Valla çoğusunu okuyor ve seviyorum:)

  18. zaten belliydi....süperler ki...seviyorum ki... herkesi öptüm ki...

  19. Beğendiğin bloglar arasında olduğuma sevindim ukturk teşekürler :) Evet ellerinde büyüttün solar iken dirilttin iyiki varsın ;)
    Şöyle bir baktımda 12. geleneksel murtaza kaşağılı at yarışları gibi dizmişsin bizi :)
    Burun farkıyla geçeceğiz birbirimizi, sonra yeni arap kısrakları gelecek bizler kızağa alınacağız falan filan, ahh ahh köfte olsada yesek diğmi ?

  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  21. körler sağırlar birbirini ağırlar diye bi atasözü vardı. serbes merbes çağrışım mağrışım oldum yanee

  22. hamdi birde; "kedi uzanamadığı ciğere mundar " der diye bir söz vardır..

    serbest merbest çağrışım mağrışım oldum yani..

  23. Hiç beklemiyordum burada kendimi göreceğimi... :D Mutlu oldum. :D Geç oldu ama güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.
    Aslında "Chaotic" nickini ben içinde her tür duyguyu barındıran olarak kullanıyorum yani senin de dediğin gibi ziyaretçileri rahatsız edecek karmaşık, dolaşmış, çapraşık, alt-üst olmuş bir yapısı yok blogumun. Tabii benim de... :P:p
    Tekrar teşekkürler "Ukturk". Görüşmek üzere, sevgilerimle...

  24. Chaotic sevgiler benden efendim:P:p Saygılar :D

  25. yakında burdayım hahahah

  26. ilginç paylaşımları olan http://detayhayat.blogspot.com/ blogu tavsiye ederim

  27. bunları öğrenmem iyi oldu :)


Leave a Reply