31.1.09

Çöllerde Su Gibi Ozledim Seni

Yazan: Ukturk | 31.1.09 | Kategori: , , , , , |
Yazı: Çöllerde Su Gibi Ozledim Seni

Saat 03.47 şuanda.İçmeden sarhoş oldum.Evinde kaldığım arkadaşlar sızmış durumda.Ben yarın yola gideceğimden almadım.Ama şimdi winampta karışık çalarken ne zamandır dinlemediğim Baha Kutupta Yaz Gibi şarkısı çaldı.

Nan dedim ah dedim.İlk ve şuana kadar ki tek aşkım aklıma geldi.O kadar gelen geçen oldu hala unutamadım onu dedim içimden.Normalde bunları Sinek Papazına yazıyorum ama bu kez buraya olsun.Yemişim:P:p Aslanım Baha..Çöllerde su gibi özledim seni...Kutupta Yaz gibi özledim seni..Dinle de kulağının pası silinsin:P:p



Bir güneşe bir de sana bakamam
Bir ateşibir elini tutamam
Bir nefessiz birde sensiz kalamam
Çöllerde su gibi özledim seni
Kutupta yaz gibiözledim seni

Susmuş dudakların hiç sesin gelmez
Uzakta durursun gurbetin bitmez
Karanlık sulara hayalin düşmez
Çöllerde su gibi özledim seni
Kutupta yaz gibi özledim seni

Bir rüzgarı birde seni göremem
İstesem de kaderimden silemem
Bir allah tan bir de senden vaz gecemem
Çöllerde su gibi özledim seni
Kutupta yaz gibi özledim seni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 20 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ilginc bir sarkiymis:)

  2. Daha önce dinlemedin mi sen yoksa cık cık:P:p

  3. ilk defa duydum. dinlemem mi lazimdi:)))

  4. Zaten çok eski bir şarkı Baha'nın ilk şarkılarıdan. Ama bence dinlemek lazım.Hep Last Fm'den Pink Martini dinlenmez ki:P:p

  5. onu da dinlememki:)

  6. Hımmmmmm:P Rockçı gençliktensin sen o zaman Rock forever durumları:P:p

  7. yanlis tahmin:)

  8. Bana başka seçenek kalmadı ki Arabesk yoktur zaten geç, hımm rockta değil,jazz da değil, metal hiç olmaz, pop music kalır geriye belki Rnb falanda olabilir.

    Bak bir de Tsm var:P:p

  9. bosuna tahmin etmeye calisma, cunku hicbir turuyle sicak iletisim halinde degilim:)))

  10. Ben imkansızı arıyormuşum demek.Yoksa kesin ilk tahminde bilirdim kesin:P:p

  11. yalniz santana koysaydin suraya zevkle dinlerdim:)

  12. Yarında onu koyarız ne olacak.Siz yeter ki isteyin efendim:P:p Aah Santana ahh:D

  13. tamam yarin bakarim sozunu tutmusmusun diye:)))

  14. baya bi eski şarkı ama çok harika bi parça dinledikçe dinleysi geliyo insanın

  15. ayy buraları terkedicem artık hee bune lan

  16. Teyyare sen ne anlarsın romantiklikten hıhhh:P:p Hadi sana da gelsin bu şarkı bari:D

  17. canım sevgilim vardır bide bizim hikayemiz de iyidir ben severim bahayı :)

  18. Adsız dedi ki...

    amk sarkı manyak bişey burda kız varsa becerebılırmıyım =))

  19. Adsız dedi ki...

    Bu şarkıyı sahibi ATİLLA KAYA' dan dinleyin...

  20. Adsız dedi ki...

    bu şarkı nalan altınörs ün eski seslendirdiği parçalardandır biraz değişiklik yapılmış anlaşılmasın diye ama maleesef anlaşılıyor


Leave a Reply