18.1.09

Blogrekon: BlogMania Teror Orgutu Krokisi

Yazı: Blogrekon: BlogMania Teror Orgutu Krokisi

Eahhhahh.! Daha yeni uyandım.Çok kötü bir huy.Erken yatın erken kalkın.Sütünüzü de için.Bu yazıyı dün yazmayı kurgulamıştım.Amma velakin fakat but, Hürrem Sultan dedi bana.Ben yazacağım destur.Bende sultandır hürmet ettim bekledim.Belki yazmıştır diye baktım.Yok daha, o yüzden bekleyemem daha işim gücüm var biraz daha uyuyacağım:)

Giriş yazısında ki ahanda burda demiştim Ukturk denen adamın bütün gerçeklerini açıklayacağım.Tabiki tüm gerçekleri açıklayacağım, bu yazımla kurunun yanında yaşta yanacak.İşin rajonu bu:D Evet BlogMania ekibinin yasadışı işlerini nasıl yürüttüğünü blogları nasıl kullandığını anlatacağım.Elimde belgeler var.Hem geçen bulamadığım Kemal Kılıçdaroğlu kostumümüde buldum.Çok konsantreyim.

Dün İstanbul'dan jetimi çağırdım.Hemen geldi atladım gittim.Mit,Cia ve Mossad ile ortaklaşa yaptığım operasyonla Blogmania'nın silah ve bombalarını nerede sakladığının krokisini çizmiş enayiler.Hemen ele geçirdim.Çok saygın blogculara yapılmaya hazırlanmış suikast planlarını ele geçirdim.Herşey temiz bir blog küre için.Operasyona temiz bloglar operasyonu dedi Cia ,Mossad yok Blogrekon olsun dedi karar veremedim.Karar kamuoyunun.

Yukarda işte bu krokiyi görüyorsunuz.Daha net görmek istiyorsan üstüne tıkla büyüyecek.Görüyorsunuz teknolojinin tüm olanaklarını kullandık.Hiçbir masraftan kaçınmadık.Evet, teşkilatlanma almış başını gitmiş.Her meslek grubundan blogcular seçilmiş.Peki sende varsın ben devlet adına çalışıyorum içlerine sızdım.Övünmeyi sevmem ama Polat Alemdar benim bu operasyonda.

Öncelikle Ukturk denen şahıs örgütü kurup Siminya kod isimli şahsı örgüte katarak blogun halk ayağını oluşturmuş.Bu sayede halk ayaklanmaları çıkarabilecekti ve daha sonra bunun devamı geldi.Tabi arada hiçbirşeyden haberdar olmayanlarda var.İkuseku ve Babegazelle'nin örgütle alakası olmadığını düşünüyoruz ama Babegazelle konusunda şüphelerimiz var sanki ikili oynuyor.

Osuruktan Teyyare ve Üfürükten Prenses ise BlogMania çetesinin gülen yüzleri etrafa daha sempatik durmasını sağlıyorlar örgütün.Dediğim gibi her alandan ele geçirmişler Blog dünyasını nereye adım atsan bunlar karşına.Blograzzi'de bunların çetesinde önemli bir yer tutuyor.Kimi kaynaklara göre Blograzzi BlogMania çetesi tarafıdan ortadan kaldırıldı diye.Bloxoo diye kendi ekiplerini koydular oraya. Dikkat edin bugün günün blogu kim.? Uyuma blogger...

Bloga birde Cami koymuşlar gördüğünüz gibi.Bu da dini istismar yapılarak bu tip blogcularıda ele geçirmek amaçlı.İnceledim.Ukturk ile Ramazan Sohbetleri adlı yazı dizisi bunu amaçlamaktadır.Şarlatan bu adam. Bir de Üfürükten Prenses'in Blog Çeşitleri yazı dizisine bakın.Burda da blogları ayrıştırmak ve sınıflara ayırmak istenmiştir.Bunlar hep planlı.Çok profosyonel bunlar. Böcek ve Miss Martle ise planları uygulayan değil planları yapan bloggerlar.Beyin takımı yani.Yejades isimli blogger ise örgütün genç kızlar bölümünü oluşturuyor.Yine sempatik bir yüz vermek amaçlı.Bizde sizdeniz.Sizin içinizden çıktık gibisinden.Yer mi hiç anadolu evladı..

Evet bu daha ilk dalga.Sonraki şok dalgalarıda burda açıklayacağım.Bizi değil beni izlemeye devam edin.Blogrekon ile gerçekler ortaya çıkacak.Bu operasyonda beni yanlız bırakmayacağınızı düşünüyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ben ukturkun gazozunu içen masum köyülüyüm hakim bey:Pp

  2. zuhuueeh süper olmuş... :D ukala zaten senden böyle kötü adam rolleri çıkardı :D

  3. ahahaa...krokiye bittim..blog camisi :D

  4. oha tüm planlar ortaya çıktı B planına geçiyoruz millet :P
    O diilde tam ben yazıodum nese saklim bi süre seninki görüksün :D

  5. teyyare yeterli evet:D

  6. Burası bizim arka mahalle.. "Bir bit yeniği var ama ne?" diyordum...

  7. Kroki felaket olmuş...
    Böcek : sana bizim memleketin gazozundan yolluyacam kuzii.

  8. aanaaaaam nolmuş buralarda örgütlükle itham edilmişiz de haberimiz yok ukturk dediydi bana bu kuzenim bela diye de yok cnm matrak çocuk dediydim arkanda durduydum sen bize ikili oynuyo demişin olmadı ferit walla:P ne kötülüğünü gördün çocuğun bloggera destek veren canını dişine takıp gene blogger için çalışan bi bünye kendisi:P patronumun ukturk'ün arkasındayım :)))kuru iftira bunlar avukatımı bağlayın :P

  9. Sen ne biçim bir hainsin ? ne biçim bir gammazcısın !
    bak adama ya gel içimize sız, heryere dinleme cihazı,kamera, radar neyim koy sonra kendini kahraman yapmak amacıyla aylardır zor şartlarda kurduğumuz güpgüzel derneğimizi ele ver !
    seni ankara gölbaşına gömmessem

  10. Nan 2 gün kayboldum ne hale getirmişin güzelm blogu.Alo kime diyorum ben.Bu arada geldim tr ye:P:p

  11. krokiye bayıldım...herşeyi şimdi
    er(kene)kondan biliyorlar yaa...yoksa amerika'da nehre inen uçağı sizmi sabote ettiniz?


Leave a Reply