15.1.09

Blograzzi oldu Bloxoo.com

Yazan: Ukturk | 15.1.09 | Kategori: , , , , |
Yazı: Blograzzi oldu Bloxoo.com

bloxoo

Bugün blograzzi sayfasını açanlar en azından ben şimdi açtım.Taşınıyoruz gibisinden bir sayfa ile karşılaştılar.Dedim boşum hemen bı fırsaata bir konu çıktı yazayım dedim:D Daha önce bu Bloxoo.com ile karşılaştım dedim lan adamlar blograzzi'nin içeriğinin tamamını çekmiş dedim.Vay anasını sayın seyirciler derken Bloxoo.com'unda bir İnveon altyapısına sahip olduğunu farkettim.Tıpkı Blograzzi gibi.

Ancak biraz araştırma yaptım ki şuraya bakabilirsiniz. Burda dendiğine göre Blograzzi'nin ortağı olan Arta Kutsal Bey'in Eylül 2008'de bütün hakları düşmüş Blograzzi ile ilgili ama sadece isim hakkı kendinde kalmış..Ama açıklama yapılmamaış galiba.

Neyse blograzzi ye ne oldu diye sorarsanız sanırsam tekrar başka bir konsepte geri gelecek kendisi.Bloxoo.con da blograzzi verileriyle belki yapacakları hani oçok beklediğiniz verilerle devam edecek.Bakalım Türk blog küresine nelere kadir.Çok heyecanlı gibi sanki.

Ama şunu söyliyeyim eskiden Bloxoo.com un tasarımını görmüştüm.Çok kötüydü.Bir de blograzzi isim olarak çok başarılı mesela ama Bloxoo çok yanlış seçilmiş bir isim bence çok soğuk ve antipatik.Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz.Blograzzi artık monotonlaşmıştı ama ben onu istiyorum geri:D ahha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ne zaman gelecek ben de onu merak ediyorum işin aslı.
    kısa bir zaman dendi mi bitmiyor o kısa zaman..
    :)
    Ayrıca dün ben mi görmedim, girmiştim halbuki sağında solunda bir şey yazmıyordu..
    :)

  2. http://www.bloxoo.com/

    başlamışız :)

  3. blograzziyi istiyorum:S
    her şey değişmek zorunda mı ya?
    ben rutinlerden hoşlanıyorum belki:S

  4. bende yadırgadım alışmak zaman alır..


Leave a Reply